Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelsfonden

Side 2 ud af 13 (121 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Først og fremmest er jeg glad for at høre at du egentlig gerne vil benytte dig af e-mærket. Pris er definerede efter ansatte hvilket er årsag til at jeg ikke ved hvad du skal betale, Men jeg tror mere at e-handelsfonden skal fokusere på at tillægge værdi til medlemmer frem for at sætte prisen ned.

Du ved nok hvad man får hos e-mærket hvis du har undersøgt vores priser, men nu får du linket alligevel: http://www.e-handelsfonden.dk/sw2053.asp

Men vend gerne tilbage med forslag for hvilken værdi som vil retfærdiggøre vores priser.. det kan jo også være noget vi allerede kan eller har ressourcer til, men blot ikke får kommunikeret ud.

Og så lige den sidste :-) e-handelsfonden er en non-profit organisation hvilket betyder at alt overskud skal bruges til at fremme organisationens formål. Man kan til enhver tid hente vores år regnskab og synliggøre de forskellige poster.

Tak endnu engang for din respons

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 16:58

Hej Jan,

Tak for dit indlæg:-)

Så vil jeg da lige starte med at sige tak fordi du stadigvæk har ladet tvivlen komme e-handelsfonden til gode :-)

Sandheden er vel at det er umuligt for os at synliggøre hvad dit medlemsskab betyder i kroner og øre. Uanset om der er rettelser i den årlige kontrol koster det dig stadigvæk et årsgebyr, så e-handelsfonden har intet behov for at opfinde rettelser. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at de rettelserne kan være irreterende at skulle bruge tid på, specielt hvis det er en petitesse, men e-handelsfondens erfaring er også at de små mangler har ledt til store konsekvenser vedr. lovgivnings brud. Derfor er den slags (jura) en gang imellem lidt stift og tidskrævende.

Mistænkeliggørelse af webshops som ikke har e-mærket, skal ikke komme fra e-handelsfonden og vil heller ikke gøre det i fremtiden. Det skal dog også siges at jeg ikke har set artikler i arkivet hvor at det faktisk sker.

Ja jeg kan allerede love at vi bliver mere synlige over for brugerne (jeres kunder) http://www.e-handelsfonden.dk/sw2278.asp Der kommer også mange flere tiltag fremadrettet. Om et par uger bliver vores nye mediaplan lagt ud på nettet, her er man også velkommen til at følge med.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 17:04

Hej igen Nicolai,

Ja :-) det er meget pænt af dig, men jeg må melde tilbage på den lidt senere, vi arbejder i øjeblikket på forskellige løsninger så vi bliver bedre til at kommunikere med jer, nærmere løsning må jeg ha lidt tid til at beslutte:-)

Vores nuværende blog er lavet af en lidt anden grund, defor har vi heller ikke markedsført den så meget. Men tak for tippet, det skal vi nok få brug for.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 17:12

Hej Helle,

Tak for din inputs :-) Det at fange brugerens opmærksomhed er desværre ikke så lige til, men tv reklamer er et godt input.

Jeg er helt enig i at vi skal være mere fremme i skoene, og vi arbejder allerede internt på  forskellige aktiviteter. Vi lægger bla. en media plan ud på vores hjemmeside om et par uger så du kan følge med.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden  

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56

Dirch:
Det at fange brugerens opmærksomhed er desværre ikke så lige til

Det er meget nemt - det handler om at prioritere det på jeres hjemmeside Wink og ellers er der sikkert mange kompetente folk som kan hjælpe jer med det.

Jeg fornemmer lidt at I ikke kigger på det økonomiske aspekt for os netshops med e-mærket. Det virker som om I gerne vil prioritere information fra jeres side. Fint - men hvad med den forbruger som så har læst lidt om mærket, og gerne vil vide hvor hun så skal handle for at støtte op om det, og føle sig sikker.... Den videre færden ud til shopsene er slet ikke prioriteret højt nok.

Prøv at spørge her på amino, om folk ville vælge e-mærket hvis de fik 50 salg årligt ud af det via en professionel shoppingkanal fra jeres forside. Jeg er ret sikker på at de fleste så ville være lidt mere interesseret Smile For os handler det nemlig om at få nogle varer ud af huset. Da e-mærket kom frem handlede det (for mig) meget om status. Hvis jeg havde e-mærket ville jeg blive opfattet som en seriøs shop. I dag kan man sagtens have en shop uden e-mærket og stadig opfattes som seriøs.

Så: hvis I vil give jeres medlemmer noget værdi - så er i nødt til at kigge på hvordan I får folk fra jeres hjemmeside og over i butikkerne...!

Dirch:
Jeg er helt enig i at vi skal være mere fremme i skoene, og vi arbejder allerede internt på  forskellige aktiviteter. Vi lægger bla. en media plan ud på vores hjemmeside om et par uger så du kan følge med.

Det glæder jeg mig til at se Smile

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 18:06

Hej Knud,

Tak for dine inputs :-)

Det er jeg faktisk lidt ked af at høre at de synes, jeg sidder med en analyse lavet af FDIH http://fdih.net/media/484748/dansk%20ehandelsanalyse%202%20q%202009.pdf Den er kendt som dansk e-handelsanalyse. Den fortæller at kendskabet til e-mærket er stigende og 64 % af alle der handler på nettet kender e-mærket og dens betydning.

Ifølge Gallup: 69 % angiver, at de kender e-mærket og ved, at e-mærket betyder, at netbutikken drives lovligt og etisk forsvarligt.
Kilde: TNS Gallup for Forbrugerstyrelsen.

Og så skal jeg da gøre opmærksom på at e-mærket ikke bare stiller forbrugeren bedre men også butikken. Se "Statistik" http://www.e-handelsfonden.dk/sw3736.asp Vi klare 9 ud af 10 sager hvor forbrugeren og butikken er tilfredse.

e-handelsfonden er en mærkningsordning og jeg har svært ved at sammenligne os med Trustpilot. Trustpilot er en anden forretning som synliggøre køberens positive eller negative kommentar, hvilket gir en oplysning til dig som bruger, Og det er jo fint, det synes jeg faktisk at de gør rigtig godt. e-mærket fortæller dig som bruger at her er trygt at handle så du ikke skal ind bagefter og skrive en negativ meddelese. At der kommer negative kommentar på nogle af e-mærkets netbutikker ser jeg som meget ærgeligt, da man jo ikke har udnyttet muligheden i at tage fat i e-handelsfonden support og klage. Som sagt så har vi afklaret 9 ud af 10 henvendelser med succes. - Men det bliver der også gjort noget ved nu, ikraft af størrer fokus på marketing til forbrugerne.

Hvad du får for dit kontigent: http://www.e-handelsfonden.dk/sw2053.asp ..Hertil kommer der de nye tiltag som flere og flere ønsker.. synlighed i samfundet og eksponering til de rigtige brugere.. Dette skal jeg sørge for, her kommer naturligvis en fortsættelse når vi når lidt længere frem:-)

At en webshop ikke er e-mærket betyder jo ikke, at de er useriøse = Korrekt :-)

og med den lovgivning, der er på området, er det - set med mine øjne - ikke meget e-mærket kan tilføre en webshop.. . . eller er der? Ikke korrekt :-) Vi opdatere jer hvert år juridisk, du kan henvende dig i en sag til vores jurister uden at betale for denne ydelse da det er inklusiv dit kontigent, workshops, http://www.e-handelsfonden.dk/sw2909.asp. Størrer eksponering fremadrettet, jo vi kommer til at være mere aktive, se vores mediaplan.

JA det blev en lang mail:-) Men håber du kunne bruge det til noget, jeg håber også vi kan genoptage dialogen om ½ års tid så vi har mulighed for at måle på den eksponering vi fremadrettede gir jer.

mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

At en websh 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:10

Dirch:

Først og fremmest er jeg glad for at høre at du egentlig gerne vil benytte dig af e-mærket. Pris er definerede efter ansatte hvilket er årsag til at jeg ikke ved hvad du skal betale, Men jeg tror mere at e-handelsfonden skal fokusere på at tillægge værdi til medlemmer frem for at sætte prisen ned.

Bare lige ren nysgerrighed - skal det forstås som at i fastsætter jeres priser efter hvor mange ansatte virksomheden har?
Det lyder da lidt mystisk - er det fordi i mener få ansatte = lille indtjening?

Hvad så med de mange shops som benytter lagerhoteller - dropshipping - og derfor ikke behøver være så mange ansatte
Ville det ikke være mere logisk at lægge prisen efter fx. omsætningen? - eller endnu bedre - at have en fast, gennemskuelig pris som var ens for alle?

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 18:19

Hej igen,

Rigtig god kommentarer :-) Vi har fastsat det efter hvor stor sandsynlighed man vil bruge vores jurist ressourcer. Jo flere ansatte jo flere henvendelser vi vil få.

Jo det er logisk at få fastsatt prisen efter noget andet :-) Den må jeg skylde dig at følge op på, da dette ikke lige sker med et snuptag, men vi har fokus på den :-)

V/h

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 18:26

Jeg kørte en test for lidt tid siden. Og selvom der var en del bokseri omkring hvorvidt testen var valid, tillader jeg mig nu alligevel at linke til den. Jeg har iøvrigt kørt testen over to omgange, og begge gange viste at det ikke kan svare sig med mit kundesegment at anvende emærket.

Kan Emærket betale sig

Tilmeldt 5. Oct 09
Skrevet kl. 19:47

Hej Allerup,

Den bliver jeg simpelthen nødt til at svare på med det samme :-) Det skal siges at jeg ikke har set dette link før, så tak for det :-)

e-mærket er ikke en konverteringsmaskine til Google. Dem der har lavet denne side er desværre ikke klar over hvad e-mærket står for og er. Hvis man ønsker at se hvad man får ud af e-mærket kan man se vedhæftede link: http://www.e-handelsfonden.dk/sw2053.asp

Når det så er sagt, har e-mærket naturligvis en forpligtigelse til at følge med tiden og sætte sig ind i medlemmets behov, f.eks. i dag handler det meget om SEO, hvilket også bliver forbedret og optimeret hos e-handelsfonden, nogle mener det er lidt for sent, men nu er vi igang.

mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Side 2 ud af 13 (121 indlæg)