Hej Nicolai, Først og fremmest er jeg glad for at høre at du egentlig gerne vil benytte dig af e-mærket. Pris er definerede efter ansatte hvilket er årsag til at jeg ikke ved hvad du skal betale, Men jeg tror mere at e-handelsfonden skal fokusere på at tillægge værdi til medlemmer frem for at sætte prisen ned. Du ved nok hvad man får hos e-mærket hvis du har undersøgt vores priser, men nu får du linket alligevel: http://www.e-handelsfonden.dk/sw2053.asp Men vend gerne tilbage med forslag for hvilken værdi som vil retfærdiggøre vores priser.. det kan jo også være noget vi allerede kan eller har ressourcer til, men blot ikke får kommunikeret ud. Og så lige den sidste :-) e-handelsfonden er en non-profit organisation hvilket betyder at alt overskud skal bruges til at fremme organisationens formål. Man kan til enhver tid hente vores år regnskab og synliggøre de forskellige poster. Tak endnu engang for din respons Mvh. Dirch Svenningsen e-handelsfonden |
Hej Jan,
Tak for dit indlæg:-)
Så vil jeg da lige starte med at sige tak fordi du stadigvæk har ladet tvivlen komme e-handelsfonden til gode :-)
Sandheden er vel at det er umuligt for os at synliggøre hvad dit medlemsskab betyder i kroner og øre. Uanset om der er rettelser i den årlige kontrol koster det dig stadigvæk et årsgebyr, så e-handelsfonden har intet behov for at opfinde rettelser. Jeg kan sagtens sætte mig ind i at de rettelserne kan være irreterende at skulle bruge tid på, specielt hvis det er en petitesse, men e-handelsfondens erfaring er også at de små mangler har ledt til store konsekvenser vedr. lovgivnings brud. Derfor er den slags (jura) en gang imellem lidt stift og tidskrævende.
Mistænkeliggørelse af webshops som ikke har e-mærket, skal ikke komme fra e-handelsfonden og vil heller ikke gøre det i fremtiden. Det skal dog også siges at jeg ikke har set artikler i arkivet hvor at det faktisk sker.
Ja jeg kan allerede love at vi bliver mere synlige over for brugerne (jeres kunder) http://www.e-handelsfonden.dk/sw2278.asp Der kommer også mange flere tiltag fremadrettet. Om et par uger bliver vores nye mediaplan lagt ud på nettet, her er man også velkommen til at følge med.
Mvh.
Dirch Svenningsen
e-handelsfonden