Hej Alle, Jeg er lige startet hos E Handelsfonden og har set en del debat omkring organisationen og løsningen. Spændende må man sige:-) Men jeg vil da egentlig gerne opfordre folk til at komme med kritik/ros forsat... og løbende... Tak :-) V/h Dirch
|
Hej Dirch
Fedt at høre. Går ud fra at du er startet som medarbejder der, og ikke bare som kunde hos dem :-)
I givet fald er det godt at høre, at I endeligt begynder at vise interesse for at kommunikere med jeres kunder og potentielle kunder.
Ganske kort af det jeg lige har, så:
- I er dårlige til at tage imod kritik,
- Befolkningen ingen anelse har om hvem I er (kør da nogle tv reklamer og få befolkningen overbevist om, at I er garant for sikker nethandel)
- Alt den kritik der findes på nettet om, at I har været for langsomme til at fratage tvivlsomme forretninger deres e-mærke skal I komme til livs og rette op på.
- ...og gør noget ved jeres afregningsmodel, den er umulig at arbejde med.
Just my 5 cents, håber andre Aminoer kan hjælpe med mere og ikke mindst at I inde i E-handelsfonden rent faktisk lytter efter. I sidder med hele jeres målgruppe her, lad være med at pisse dem op og ned af ryggen nu :-)
Samtidig er sådan en her http://www.startwebshop.dk/2009/09/drop-e-maerket-og-saelg-mere/ da direkte pinlig at have stående ubesvaret. Få din chef til at komme ind i kampen :-)