Måske kunne man lave et plus-forum som supplement til det eksisterende, hvortil kun folk der betaler abonnement har adgang.
Det er bl.a. det vi tilbyder med SEO Supporten - og jeg kommer nok til fremover, at bruge endnu mere tid der og en del mindre her :)
Jeg ved godt at der er en del, der sætter stor pris på mine, Thomas og andre kompetente SEO'eres indlæg her på Amino (og tak for det), men som Thomas også skriver, er det efterhånden bare blevet for besværligt at trænge igennem med vigtig fakta. Det er blevet lidt ligesom en af de der mareridt, hvor man forsøger at kæmpe sig igennem en klistret gelë-grød uden at komme nogle vegne ...
Jeg sidder tilbage med en frustration over hvad der er gået galt. Er der et regelsæt der skriver at en pluskunde som mig ikke må skrive det jeg skrev og er et forum ikke til for at søge oplysninger og råd i.
Jeg er ikke SEO ekspert det har jeg heller aldrig proklameret, det har jeg et svensk firma til at lave for mig. At jeg blev kaldt troll og visse amino tog det som en fornærmelse siger vel mere om dem end om mig.
Men lad os dog få klasse forskel på amino, hvor dem er bedre en andre kan færdes frit.
Jeg sidder tilbage med en frustration over hvad der er gået galt. Er der et regelsæt der skriver at en pluskunde som mig ikke må skrive det jeg skrev
Det vil jeg helt klar svare et stort nej til.
Fireball:
...og er et forum ikke til for at søge oplysninger og råd i.
Jeg mener ikke, at du har gjort noget som helst galt - tvært imod. Du er ny inden for SEO og har en masse spørgsmål.
Og det er netop folk dig, som Amino er til for at hjælpe.
Vi må så bare erkende, at Mikkel og Thomas (eller undertegnede selv, for den sags skyld) ikke kan bruge timer på at tilbagevise ting, der ikke virker - og det er derfor jeg foreslår en opdeling, hvor folk kan se forskellen i kvaliteten af spørgsmål og svar imellem de 2 områder.
Betragt dette som et forslag til "gøre alle tilfredse" så eksperterne gider bruge tiden herinde uden hele tiden at skulle afvise og forsvare sig over for folk der ikke har deres erfaring - for det kan jeg godt forstå kan være træls i den lange ende.
Har ikke forstand på SEO, men har stort udnytte af Thomas,
Mikkel og andre SEO eksperters råd, specielt igennem søge funktionen her på
amino og deres respektive hjemmesider, bøger o.l.. (selvfølgelig ikke altid, men i mange tilfælde). Så for alle amatører på SEO
området som mig selv – vil jeg nu bare opfordre til at bruger disse redskaber,
inden man stiller de samme spørgsmål rigtig mange gange, det giver jo i mange
tilfælde også svar på forkerte svar at krydstjekke med andre aminoer – specielt
hvis de har været seriøse i deres svar og profil.
Tak for jeres bidrag og håber i vil fortsætte. Hvorvidt der
så er nogen, der håber på alt muligt mærkeligt spam halløj virker det jo op til
dem, ligesom man oplever i alle mulige andre anledninger såsom store dele af
mlm tråden. Det kommer man nok aldrig til livs, bortset fra at ignorer det - da man heldigvis i mange tilfælde kan finde svaret i tidligere besvarelser fra vores kære eksperter og tak for det ">
Er der nogen der kan gøre det billigere, Firmaet lover 80 timer pr. md for denne sum
Man er jo nød til at teste det for at se resultaterne af deres arbejde...... Hvad ville man kunne få tilsvarende i Danmark
I må sgu meget undskylde, men jeg kan ikke se hvad der er galt i at en ny Amino spørger til priser på et område, som de fleste af os ikke har forstand på?? Der er mange ting der er meget billigere i udlandet, også SEO. Og hvis man mener at den kvalitet man får for pengene i udlandet er dårligere, end den danske SEO folk laver, jamen så argumenter da for det eller bliv væk fra tråden.
Vi er alle pressede og vi søger alle muligheder for at spare penge, så lad os dog tale ordenligt til hinanden og hjælpe, i stedet for at spille tøsefornærmede primadonnaer...
Jeg synes lige i skal have et svar på hvad det indiske firma svarede hvad de lavede i de 80 timer
" I promise you that, your website will get very good traffic and more business. Since your website is in danish. We will perform the various SEO tasks for your website by understanding your products or services by translating the content into English and then preparing the requires content in Danish and perform various tasks for your website. The various SEO tasks we perform are Directory Submissions, Social bookmarking ,article submissions (provided by yourself) etc...."
Hej Fireball, syntes det er fint du spørger hvis der er noget du er i tvivl om, det er derfor dette forum er her!!
Vil ikke anbefale dig at bruge indisk SEO firma da det bliver noget rod med sproget(med mindre der er danske oversættere, som f.eks er bosiddende dernede og driver IT firma, Indosoft er vist drevet fra Philipinerne med dansk management! ), men hvis det var til en engelsk sproget hjemmeside med f.eks .com domæne vil jeg klart anbefale indiske arbejdere da mange af dem er meget højtuddannede indenfor IT og ved sgu godt hvad det drejer sig om, men se lige nogle referencer først.