Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 1200 kr pr. måned

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Tom

Tak

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:26

Fireball:

Jeg synes lige i skal have et svar på hvad det indiske firma svarede hvad de lavede i de 80 timer

"
I promise you that, your website will get very good traffic and more business. Since your website is in danish. We will perform the various SEO tasks for your website by understanding your products or services by translating the content into English and then preparing the requires content in Danish and perform various tasks for your website. The various SEO tasks we perform are Directory Submissions, Social bookmarking ,article submissions (provided by yourself) etc...."
Så kan i selv vurdere.

Jeg er af og til - af ren dovenskab - hoppet på et par linkbuilding-tilbud som lå i den lave ende af prisskalaen, også herinde fra Amino. Dog var prisen alligevel en del højere end det du beskriver! :)

Min erfaring: Drop det. Det er simpelthen ikke det værd og i flere tilfælde kan du risikere det er til større skade end gavn. Selvfølgelig kan det ikke udelukkes at du finder en du kan samarbejde med, men i høj udstrækning får man altså hvad man betaler for.

Dette gælder især for det pågældende tilbud, da de jo ikke engang taler dit sprog. Du får således ingen assistance til keyword research og alt andet yderst vigtigt indledende arbejde. Hvis du har mulighed for at få dit link i et vigtigt katalog, på en relevant portal eller lignende - så er det også med at være sikker på linket ikke er spildt, pga. dårligt fodarbejde.

Mit gæt er du vil få mere ud af at bruge 1200 kr. på én times rådgivning ved en erfaren ekspert som Demib eller Rosenand, end "80" timer ved en indisk linkbuilder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Peter Holmstrand:
Måske kunne man lave et plus-forum som supplement til det eksisterende, hvortil kun folk der betaler abonnement har adgang.

Det er bl.a. det vi tilbyder med SEO Supporten - og jeg kommer nok til fremover, at bruge endnu mere tid der og en del mindre her :)

Jeg ved godt at der er en del, der sætter stor pris på mine, Thomas og andre kompetente SEO'eres indlæg her på Amino (og tak for det), men som Thomas også skriver, er det efterhånden bare blevet for besværligt at trænge igennem med vigtig fakta. Det er blevet lidt ligesom en af de der mareridt, hvor man forsøger at kæmpe sig igennem en klistret gelë-grød uden at komme nogle vegne ...

Kære Mikkel

Du, Thomas og de andre SEO ekspereter har igennem lang tid lært fra jer og mange har nu en god forståelse af SEO, som nævnt bl.a. takket været jer. Det er vi mange der er utroligt glade for, tak!

Det jeg ikke forstår er, at du ikke blot giver lidt plads til alle dem i har oplært og lader dem tage de mere trivielle spørgsmål og så selv tager fat i dem der er svære og sjove. Det vil være langt bedre for dig og også bedre for nybegynderne, der nok ikke nyder at få skideballer.

Med andre ord, så er mit råd at du bare lader andre klare de trivielle spørgsmål og du så blander dig når der skal supermænd til.

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:51

Fireball:

Jeg synes lige i skal have et svar på hvad det indiske firma svarede hvad de lavede i de 80 timer
"
I promise you that, your website will get very good traffic and more business. Since your website is in danish. We will perform the various SEO tasks for your website by understanding your products or services by translating the content into English and then preparing the requires content in Danish and perform various tasks for your website. The various SEO tasks we perform are Directory Submissions, Social bookmarking ,article submissions (provided by yourself) etc...."

Så kan i selv vurdere.

Jeg har i starten af tråden foreslået hvad du kunne bruge de 1.200 kr. til (køb e-pusher, SEO 2.0 samt Seo-Lex).
Og jeg har ikke lyst til at blande mig i den efterfølgende diskussion. Personligt syntes jeg at det er super ærgeligt at Thomas, Mikkel m.fl. så småt er begyndt at bakke ud af Amino. Jeg må også ærligt indrømme at jeg også bruger mindre tid på Amino af flere forskellige grunde.

Men for at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål; så tror jeg ikke at du skal regne med at kunne få noget fornuftigt under 1.200 kr.
Hvor gode inderne er, er der vidst ingen der kan give dig et svar på. Så jeg vil da foreslå dig at prøve dem af - men jeg vil på det kraftigste anbefale dig at det bliver gjort med et ikke-kritisk site. Det vil dælme være surt hvis de kastede sig over en side som f.eks. du selv eller en af dine kunder har som en afgørende del af deres virksomhed - og de så f...kede den op. Husk at dårlig SEO, navnlig black-hat i form af cloaking eller lignende, kan have konsekvenser for den pågældende hjemmeside langt ud i fremtiden. Det kan i værste fald nærmest være umuligt at få rettet op efterfølgende.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:19

Martin Thorborg:

Mikkel deMib Svendsen:

Peter Holmstrand:
Måske kunne man lave et plus-forum som supplement til det eksisterende, hvortil kun folk der betaler abonnement har adgang.

Det er bl.a. det vi tilbyder med SEO Supporten - og jeg kommer nok til fremover, at bruge endnu mere tid der og en del mindre her :)

Jeg ved godt at der er en del, der sætter stor pris på mine, Thomas og andre kompetente SEO'eres indlæg her på Amino (og tak for det), men som Thomas også skriver, er det efterhånden bare blevet for besværligt at trænge igennem med vigtig fakta. Det er blevet lidt ligesom en af de der mareridt, hvor man forsøger at kæmpe sig igennem en klistret gelë-grød uden at komme nogle vegne ...

Kære Mikkel

Du, Thomas og de andre SEO ekspereter har igennem lang tid lært fra jer og mange har nu en god forståelse af SEO, som nævnt bl.a. takket været jer. Det er vi mange der er utroligt glade for, tak!

Det jeg ikke forstår er, at du ikke blot giver lidt plads til alle dem i har oplært og lader dem tage de mere trivielle spørgsmål og så selv tager fat i dem der er svære og sjove. Det vil være langt bedre for dig og også bedre for nybegynderne, der nok ikke nyder at få skideballer.

Med andre ord, så er mit råd at du bare lader andre klare de trivielle spørgsmål og du så blander dig når der skal supermænd til.

Dbh Martin

Hej Martin,

Som jeg forstår det er grunden til at Demib blander sig igen og igen, er at der ofte bliver givet dårlige/forkerte svar som i sidste ende kan gøre rigtig stor skade for de nybegyndere der ikke ved bedre og lytter til dem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:19

Jeg er meget enig med den retning tråden nu har taget. Der er ikke noget spørgsmål der er for dumt. Det er altid iorden at spørge. Man kan altid vælge at lade være med at svare.

For så at komme lidt tættere på spørgsmålet vil jeg sige at det er svært at få folk der ikke taler dansk til at lave en "linkbuilding strategi". Altså at finde ordene der skal bruges osv. Hvis du gerne vil outsource dette, er det vigtigt at du i hvert fald selv er meget klar over hvilke keywords der er vigtige, samt evt. skrive meget af det content der skal laves. 

Når det så er sagt, så har jeg pt et par Filippinere ansat som koster mig 250$ stykket om måneden for fuldtids arbejde (40 timer om ugen). En af disse har tidligere lavet linkbuilding for mig. Dette var naturligvis et engelsksproget site, så det var væsentligt lettere.

Så til dig spørgsmål, kan det gøres billigere i DK, så nej, men det havde du nok fundet ud af by now Smile. Og er prisen god.. Well det kommer an på hvor godt det indiske firma forstå det danske og hvor godt de kan gå ind i din forretning. Det kan dog sagtens lade sig gøre til de priser og 15$ i timen er en ganske anstændig pris for en Inder. For at sætte det i perspektiv koster min "virtual assistant" pt 6$ i timen.

Omvendt har en af mine venner haft en Ph.D'er fra Brickwork India til at lave hans Ph.D ansøgning til 20$ i timen, så at betale 15$ i timen for simpel linkbuilding er bestemt ikke af vejen.

Vil du iøvrigt gerne vide mere om outsourcing osv. så er du velkommen til at læse mere på min blog hvor det blandt andet er en af emnerne: My 4 Hours

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)