@ Tom Tak |
Fireball:Jeg synes lige i skal have et svar på hvad det indiske firma svarede hvad de lavede i de 80 timer
"
I promise you that, your website will get very good traffic and more business. Since your website is in danish. We will perform the various SEO tasks for your website by understanding your products or services by translating the content into English and then preparing the requires content in Danish and perform various tasks for your website. The various SEO tasks we perform are Directory Submissions, Social bookmarking ,article submissions (provided by yourself) etc...."Så kan i selv vurdere.
Jeg er af og til - af ren dovenskab - hoppet på et par linkbuilding-tilbud som lå i den lave ende af prisskalaen, også herinde fra Amino. Dog var prisen alligevel en del højere end det du beskriver! :)
Min erfaring: Drop det. Det er simpelthen ikke det værd og i flere tilfælde kan du risikere det er til større skade end gavn. Selvfølgelig kan det ikke udelukkes at du finder en du kan samarbejde med, men i høj udstrækning får man altså hvad man betaler for.
Dette gælder især for det pågældende tilbud, da de jo ikke engang taler dit sprog. Du får således ingen assistance til keyword research og alt andet yderst vigtigt indledende arbejde. Hvis du har mulighed for at få dit link i et vigtigt katalog, på en relevant portal eller lignende - så er det også med at være sikker på linket ikke er spildt, pga. dårligt fodarbejde.
Mit gæt er du vil få mere ud af at bruge 1200 kr. på én times rådgivning ved en erfaren ekspert som Demib eller Rosenand, end "80" timer ved en indisk linkbuilder.