Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er grevefoto.dk ikke på Google?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:47

Janno Damgaard Lassen:

Nogle vil læse dette som et surt opstød fra en konkurrent, men jeg sælger ikke seo proffesionelt, og er blot rystet over den moral der her demonstreres.

Synes folk at jeg er helt gal på den, så sig endelig frem, jeg kan tåle det...

Du har fuldstændigt ret - og da du ikke selv udbyder produktet, kan du tillade dig at sige det.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Du har fuldstændigt ret - og da du ikke selv udbyder produktet, kan du tillade dig at sige det

Og det er helt præcist baggrunden for at jeg skriver det... at bakke jer op der lever af at udbyde en ordentlig vare...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Jeg synes faktisk at det er ligeså foruroligende at I herinde har så forbandet travlt med at tvære andre ud. Kommer der et indlæg hvor i kan vejre blod, så skal der bare slibes klinger og gøres klar til det helt store grindedrab.

Brug dog jeres tid på noget andet og lad disse indlæg tale for sig selv. Mon ikke trådstarter ret hurtigt har lært et og andet. Lad den dog ligge der. Hvad er det der gør at i bare skal trampe rundt i det?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:14

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke forstår den voldsomme reaktion, især fra Janno.

Jesper skriver et indlæg og der kommer nogle svar blandt andet fra Thomas. Så må i give Jesper chancen for at forklare sig, da der kan være rigtig mange grunde til at han ikke ved det. Fx. outsourcer han SEO arbejdet?

Jeg har produkter som jeg ganske enkelt ikke har kapacitet til selv at klare. Fx. trykprøvning af håndildslukkere, derfor bruger jeg en underleverandør.
Har jeg et spørgsmål omkring trykprøvningen, tager jeg fat i min underleverandør, eller spørger i et forum hvor de helt sikkert ved det.

Så prøv nu lige at give manden en chance, inden i kaster ham for løverne

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:26

Hej med jer

Som den sidste trådskriver skriver, så outsourcer jeg en del af seo, blandt andet linkbuilding. Jeg ved en del om hvordan man optimerer tekster med videre, og holder mig til det jeg ved noget om.

Jeg takker iøvrigt Thomas Rosenstand for dit gode og uddybende svar. Jeg har ikke noget problem med at spørge herinde, jeg ved der er eksperter der kan hjælpe mig når jeg har problemer.

Den pågældende kunde har ikke betalt for noget SEO, og jeg har dermed ikke gjort noget for at hjælpe ham udover at tilmelde hans site i webmaster tools. Men derfor undrede jeg mig aligevel over hvorfor hans site ikke blev indekseret. Men som i gjorde mig opmærksom på, var det de indgående links der manglede.

Hav en god dag

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 6 person

Hold kæft hvor må du have en dårlig smag i munden Janno hva helved er det for en måde at være på.

Også dig rosenstand du er ikke bedre fordi du prøver at skjule din kritik i sarkasme og humor.

Som jeg ser det er i begge konkurrenter der forsvare et område hvilke efter min mening sætter jer begge to i dårligt lys. Og det er da muligt at janno ikke tilbyder pro seo, men det betyder jo bare du ikke lever af det.

Få jer et liv og lad andre leve lidt.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 10:33

Simon Tørring:

Opret et sitemap over sidens undersider, og tilmeld den på google webmastertools :)

Nej nej nej! Du skal ikke tilmelde dig hos Google.

Det bedste at gøre er at tilmelde sig på en masse linkkataloger og så få indgående links derfra

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brainstorming:

Hold kæft hvor må du have en dårlig smag i munden Janno hva helved er det for en måde at være på.

Også dig rosenstand du er ikke bedre fordi du prøver at skjule din kritik i sarkasme og humor.

Som jeg ser det er i begge konkurrenter der forsvare et område hvilke efter min mening sætter jer begge to i dårligt lys. Og det er da muligt at janno ikke tilbyder pro seo, men det bryder jo bare du ikke lever af det.

Få jer et liv og lad andre leve lidt.

Når jeg bruger sarkasme, KAN det jo skyldes en vis træthed over at skulle rette op på andres fejl i mindst hvert andet tilfælde, hvor en virksomhed har været i hænderne på en af de mange nye SEO firmaer. Det er et problem, jeg er sikker på, andre "gamle" SEO'ere her på Amino kan nikke genkendende til.

Du ved meget lidt om mig, hvis du tror, jeg "prøver at skjule" sarkasme og/eller humor. Hvis jeg ville skjule den, havde du ikke opdaget den - men det ville jeg naturligvis ikke.

Hvis mine råd - omend de var tilsat sarkasme - ikke er en hjælp til spørgeren, hvad er de så? Og hvis den hjælp sætter mig i et dårligt lys, er det jo uheldigt. Ikke mindst for mig. Kan være, jeg bare skal lade være med det fremover - og nøjes med at yde hjælp til dem, der betaler for den?

Den går jeg lidt i tænkeboks over. Med en booket kalender året ud og en forestående flytning, kan det være, jeg skal prioritere anderledes og dermed samtidig undgå at sætte mig selv i et dårligt lys.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:45

Jesper, jeg kan anbefale at du læser enten min eller Thomas' SEO bog - eller dem begge. Du udsætter dig selv og dine kunder for unødig risici og kritik ved at vide for lidt om SEO

Men et lille gratis tip skal du da have her: Lad VÆRE med at tilmelde dine kunders websites til Google via Webmaster Central - det skader som regel mere end det gavner!

> Det bedste at gøre er at tilmelde sig på en masse linkkataloger og så få indgående links derfra

Nej, absolut nej! XML sitemaps og tilmeldinger til søgemaskinerne er rigtig nok ikke godt, men HUSK, at et af de vigtigste principer for effektiv link building er at der skabes en naturlig variation af links. Hvis alle - eller for mange, af dine links er af EN bestemt type er effekten meget lille og risikoen meget stor. Så hvis du går igang med tilmelding til kataloger er det MEGET vigtigt at du OGSÅ gør noget andet for at skabe andre typer af links.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)