Hold kæft hvor må du have en dårlig smag i munden Janno hva helved er det for en måde at være på.
Også dig rosenstand du er ikke bedre fordi du prøver at skjule din kritik i sarkasme og humor.
Som jeg ser det er i begge konkurrenter der forsvare et område hvilke efter min mening sætter jer begge to i dårligt lys. Og det er da muligt at janno ikke tilbyder pro seo, men det bryder jo bare du ikke lever af det.
Få jer et liv og lad andre leve lidt.
Når jeg bruger sarkasme, KAN det jo skyldes en vis træthed over at skulle rette op på andres fejl i mindst hvert andet tilfælde, hvor en virksomhed har været i hænderne på en af de mange nye SEO firmaer. Det er et problem, jeg er sikker på, andre "gamle" SEO'ere her på Amino kan nikke genkendende til.
Du ved meget lidt om mig, hvis du tror, jeg "prøver at skjule" sarkasme og/eller humor. Hvis jeg ville skjule den, havde du ikke opdaget den - men det ville jeg naturligvis ikke.
Hvis mine råd - omend de var tilsat sarkasme - ikke er en hjælp til spørgeren, hvad er de så? Og hvis den hjælp sætter mig i et dårligt lys, er det jo uheldigt. Ikke mindst for mig. Kan være, jeg bare skal lade være med det fremover - og nøjes med at yde hjælp til dem, der betaler for den?
Den går jeg lidt i tænkeboks over. Med en booket kalender året ud og en forestående flytning, kan det være, jeg skal prioritere anderledes og dermed samtidig undgå at sætte mig selv i et dårligt lys.