Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er grevefoto.dk ikke på Google?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Rosenstand:

Hvis mine råd - omend de var tilsat sarkasme - ikke er en hjælp til spørgeren, hvad er de så? Og hvis den hjælp sætter mig i et dårligt lys, er det jo uheldigt. Ikke mindst for mig. Kan være, jeg bare skal lade være med det fremover - og nøjes med at yde hjælp til dem, der betaler for den?

Det er da en mærkelig firma politik at køre med, hvis du tror gratis rådgivning (du sikkert kun laver for reklamens skyld) berretiger dig til at snakke negativt og være groft sarkastisk over for andre.

Jeg sidder heller ikke og latterligør dig, og snakker negativt om dig fordi du ingen viden har om hair extension, på trods af det er noget du sælger.

Jeg kan kun se det som om du er tydeligt truet, og så chancen for et døds stød på noget der stod med ryggen til. Det er det som giver mig en grim smag i munden og fotæller mig noget negativt om din personlighed. Men det er bare min mening.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:53

Thomas Rosenstand:

Den går jeg lidt i tænkeboks over. Med en booket kalender året ud og en forestående flytning, kan det være, jeg skal prioritere anderledes og dermed samtidig undgå at sætte mig selv i et dårligt lys.

Du skal vel bruge en stor bil at flytte i, eller et par friske flyttemænd Wink ?

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

I stedet for at lave en diskution skulle der  måske lidt gode råd til.

Som nævnt er det dine indgående links der gør google opmærksom på dig. Du skal derfor ud og lave noget linkbuilding. Det er også antallet og kvaliteten af dine links der er med til at afgøre din placering.

Her er en liste over nogen danske kataloger du kan starte med. Ud over dette vil jeg tilføje et link hos folkd.com og hotfrog.dk

Vælg det ord eller sætning du gerne vil findes på som title når du tilmelder dig og sørg for det samme ord eller sætning indgår i den tekst du laver. Lav så vidt muligt forskelige tekster til hver tilmelding.

www.linkplus.dk
www.linkfeed.dk
www.linkdatabase.dk
www.backwardlink.com
www.danskefirmaer.dk
www.danskehjemmesider.dk
www.web-links.dk
www.links.onsdag.dk
www.ewolinks.dk
www.a-listet.dk
www.mine-links.dk
www.tilføj-link.dk
www.linkmore.dk/
www.musikblogs.dk/blogmusik/
www.rejse-ferie.com
www.seo-index.com
www.denmark-brands.com
www.autodin.dk
www.blueday.dk
www.svenskalinks.se
www.danskewebshops.dk
www.mybrands.dk
www.webguru.dk
www.siteindex.dk
www.sitefinder.dk
www.simbo.dk
www.onpart.dk
www.seome.dk
www.miniatures.dk
www.4sight.dk
www.namsk.dk/
www.nep.dk
www.gratis-links.dk
www.gode-hjemmesider.dk
www.linky.dk
www.direkte-links.dk
www.bedre-hjemmesider.dk
www.favo.dk
www.netlink.dk
www.kcp.dk
www.6m.dk
www.tech-system.dk
www.backlink.dk
www.linkbyen.dk
www.gratis-link.dk
www.screentalk.dk
www.copykat.dk
www.linknation.dk
www.hotfrog.dk
www.Tilbudet.dk
www.kom-paa-forsiden.dk
www.reklameafdelingen.dk
www.danske-links.dk
www.tilføjlink.dk
www.brain.dk
www.linksdk.dk
www.god-info.dk
www.dkvianet.dk
www.youlink.dk
www.pulz.com
www.index.wep.dk
www.Linkworld.dk
www.Link-Databasen.dk
www.KOOKS.dk
www.Klikogfind.net
www.bendixx.com
www.HotStart.dk
www.danmarkidag.dk
www.findlet.dk
www.nbp.dk
www.webindeks.dk
www.Gratis.dk
www.dmoz.org
www.bedresteder.dk/listen
www.bedresteder.dk
www.Altergratis.dk
www.dingenvej.dk
www.Add2net.dk
www.denbedsteblog.dk/katalog
www.danskeweblogs.dk
www.danskelinks.dk
www.danmarksguiden.dk
www.klikker.dk
www.links.tdconline.dk
www.abclink.dk
www.advertise.dk
www.Add2net.dk
www.ookay.dk
www.301.dk
www.bedstelinks.dk
www.detrykker.dk/hjemmesider
www.6w.dk
www.havehaves.dk
www.seolinks.dk
www.wcm.nu/links
www.corporateblogs.dk
www.festhandel.dk
www.blogsurf.dk/klasser/
www.besttravellinks.net
www.Zip.dk
www.pixeldonor.dk
www.beatmylink.dk/

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Brainstorming:
Som jeg ser det er i begge konkurrenter der forsvare et område hvilke efter min mening sætter jer begge to i dårligt lys

Så ser du det forkert... Jeg er ikke konkurrent, men jeg ved lidt om seo, og er rystet over denne type "seo'ere"

Men at du får den oplevelse at jeg er smålig fordi jeg synes at det er moralsk forkert at udbyde en vare som man absolut ikke engang kan fremvise grundlæggende viden om er forkert... Det fatter jeg simpelthen ikke et klap af...

Havde det været en håndværker, og dette var tv, havde du sikkert siddet og klappet i dine små hænder over at den elendige håndværker blev afsløret og udstillet på tv.

Hvis jeg havde hyret et firma til søgemaskineoptimering og fandt ud af at de i måneder havde undret sig over at google ikke kunne finde en side, og de ikke engang havde viden nok til at forstå at google ikke finder noget uden links at følge, ville jeg føle mig røvrendt i værste forstand.

Der er i den seneste tid opstået en del "seo-firmaer" der stort set kun er linkbuildere, men markedsfører sig som eksperter hvilket er sørgeligt udover alle grænser. Og denne tråds spørgsmål er så grundlæggende for seo at det er latterligt at skulle spørge om viden på det område samtidigt med at man påstår at kunne levere denne ydelse til kunder...

Som SEO'er sidder du i en position hvor du ofte har virksomhedens eksistensgrundlag imellem dine hænder... og det kræver ydmyghed og viden om sit fag at påtage sig det ansvar... Ihvertfald i min verden...
Hvis du kan læse mit sure opstød i den ånd, kan du måske forstå min reaktion?

Jeg står ved mit første indlæg, uanset at nogle ikke kan se det forkerte i denne sag.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Janno:

Så ser du det forkert... Jeg er ikke konkurrent, men jeg ved lidt om seo, og er rystet over denne type "seo'ere"

Det er meget muligt du PT ikke er konkurrent med firma, men kan se på dine indlæg at du laver en kraftig promering af dig selv på seo området via amino. Og kan på dine indlæg se at du i flere indlæg fremstår som "upartisk med med lidt seo viden" Hvilket i mine øre er BULL SHIT.

Du har et samarbejde med demib på hans bog og du laver direkte reklame for både ham og rosenstand. Dette faktum gør at du i min verden ER en konkurrent på trods af det ikke er dig personligt der har seo virksomhed.

Som trådstarter skriver så har han en aftale om outsourcing hvilke i teori gør ham fuldt ud i stand til at tilbyde pro seo løsninger uden at vide de simple ting.

På samme måde som at rosenstand godt kan sælge hair extension uden at vide en skid om det, da det med stor sandsynlighed ikke er ham der sidder med kunderne til dagligt.

Så syntes du skulle stoppe med at gemme dig bag din bullshit sten, og spille med åbne support kort til demib og rosenstand som tyseligvis ikke har lyst til at der kommer andre på markedet. Dette veligholdes ved at skræmme kunder og smadre konkurrencen når de viser svaghedstegn.

Du er i min verden en klam og smålig person der bennytter sig af disse ting. Og tro bare du er uskyldig og upartisk men det er bare ikke sandheden.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får iøvrigt den samme dårlige smag i munden når en tydeligvis ny amino, prøver at slå sit navn op som seo'er og derefter giver råd herinde som er direkte forkerte... dem er der også ekstremt mange af...

Men nu er det ikke første gang jeg prøver at gøre opmærksom på åbenlyst bondefangeri, og bliver opfattet som en konkurrent der er fornærmet og presset... Så måske man bare skulle holde sin kæft fremover, og lade folk blive snydt, det er øjensynligt det i ønsker... (en holdning jeg heller ikke fatter en meter af.)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Janno Damgaard Lassen:
at jeg er smålig fordi jeg synes at det er moralsk forkert at udbyde en vare som man absolut ikke engang kan fremvise grundlæggende viden om er forkert

Trådstarter skriver efterfølgende at han outsourcer mange af hans SEO opgaver. Han tager sig selv af tekstforfatning...

Janno Damgaard Lassen:
Havde det været en håndværker, og dette var tv, havde du sikkert siddet og klappet i dine små hænder over at den elendige håndværker blev afsløret og udstillet på tv.

Der er ingen der er "afsløret" her. Trådstarter har jo forklaret at han ikke har solgt SEO til kunden. Så der er ingen der er "elendige håndværkere"

Janno Damgaard Lassen:
Hvis jeg havde hyret et firma til søgemaskineoptimering og fandt ud af at de i måneder havde undret sig over at google ikke kunne finde en side, og de ikke engang havde viden nok til at forstå at google ikke finder noget uden links at følge, ville jeg føle mig røvrendt i værste forstand.

Igen, det er ikke det der solgt

Janno Damgaard Lassen:
Der er i den seneste tid opstået en del "seo-firmaer" der stort set kun er linkbuildere, men markedsfører sig som eksperter hvilket er sørgeligt udover alle grænser.

Trådstarter kalder sig ikke ekspert.

Janno Damgaard Lassen:
Og denne tråds spørgsmål er så grundlæggende for seo at det er latterligt at skulle spørge om viden på det område samtidigt med at man påstår at kunne levere denne ydelse til kunder...

Trådstarter har aldrig påstået at levere denne ydelse til kunden.

Janno Damgaard Lassen:
Som SEO'er sidder du i en position hvor du ofte har virksomhedens eksistensgrundlag imellem dine hænder... og det kræver ydmyghed og viden om sit fag at påtage sig det ansvar... Ihvertfald i min verden...

Ok ok, lad os lige tage den lidt ned. SEO folk er ikke "business guruer" selvom flere gerne vil fremstå som sådanne. Der er meget stor forskel på opgaver og firmaer. En fotograf med forretning i greve centrum som i dette tilfælde bygger nok ikke sin virksomheds eksistensgrundlag på google.  Du overreagerer meget her. Faktisk vil jeg mene at du slet ikke har læst det du kommenterer på. Du vil bare sable nogen ned.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Weltström:

Janno Damgaard Lassen:

Igen, det er ikke det der solgt

Enig, men varen udbydes... Og søges solgt til andre...

Weltström:

Janno Damgaard Lassen:

Ok ok, lad os lige tage den lidt ned. SEO folk er ikke "business guruer" selvom flere gerne vil fremstå som sådanne. Der er meget stor forskel på opgaver og firmaer. En fotograf med forretning i greve centrum som i dette tilfælde bygger nok ikke sin virksomheds eksistensgrundlag på google.  Du overreagerer meget her. Faktisk vil jeg mene at du slet ikke har læst det du kommenterer på. Du vil bare sable nogen ned.

Den aktuelle "kunde" har intet med mine kommentarer at gøre, det er princippet i at udbyde en vare man ikke har viden om jeg anfægter...
Så man kan vel sige at du ikke har læst mine indlæg, men alligevel vælger at kommentere dem.... Flot!

Weltström:

Janno Damgaard Lassen:
Der er i den seneste tid opstået en del "seo-firmaer" der stort set kun er linkbuildere, men markedsfører sig som eksperter hvilket er sørgeligt udover alle grænser.

Trådstarter kalder sig ikke ekspert.

Og hvordan skal folk så opfatte en der udbyder en given vare der kræver specialviden?
Han har måske ikke kaldt sig det, men han sælger varen, og vil af hr. og fru. danmark højest sandsynligt blive opfattet sådan...

Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Pro seo:

Trådstarter kalder sig ikke ekspert

Janno:

Og hvordan skal folk så opfatte en der udbyder en given vare der kræver specialviden?
Han har måske ikke kaldt sig det, men han sælger varen, og vil af hr. og fru. danmark højest sandsynligt blive opfattet sådan...

Rolig nu fætter guf. Nu er det jo altså ikke raket videnskab vi snakker om her. De fleste mennesker vil med basal viden kunne opnå en top placering i google hvis der smides det nødvendge arbejde i det. Desuden er det efter min mening YDERST sjælent at der sælges seo ydelser baseret på viden der ikke nemt kan skaffes online.

Så der er ingen grund til at ophøje dig selv eller dine 2 seo venner i er ikke unikke og speciale og har ikke eneret på at sælge denne ydelse.

Det handler om hvorvidt man gider at betale eller om man selv vil, og hvis man vil betale skal det så være til en ekspert der har ton af viden jeg ikke har brug for og derfor tager dobbelt pris.

Så kravl du bare ned fra dit tårn til de andre dødelige og tjek blodtrykket engang.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Thomas Rosenstand:

Den går jeg lidt i tænkeboks over. Med en booket kalender året ud og en forestående flytning, kan det være, jeg skal prioritere anderledes og dermed samtidig undgå at sætte mig selv i et dårligt lys.

Du skal vel bruge en stor bil at flytte i, eller et par friske flyttemænd Wink ?

Du kører os næppe til Florida? Men tak for tilbuddet :-)

Og mere generelt: Tak for denne gang.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)