Rosenstand: Hvis mine råd - omend de var tilsat sarkasme - ikke er en hjælp til spørgeren, hvad er de så? Og hvis den hjælp sætter mig i et dårligt lys, er det jo uheldigt. Ikke mindst for mig. Kan være, jeg bare skal lade være med det fremover - og nøjes med at yde hjælp til dem, der betaler for den?
Det er da en mærkelig firma politik at køre med, hvis du tror gratis rådgivning (du sikkert kun laver for reklamens skyld) berretiger dig til at snakke negativt og være groft sarkastisk over for andre. Jeg sidder heller ikke og latterligør dig, og snakker negativt om dig fordi du ingen viden har om hair extension, på trods af det er noget du sælger. Jeg kan kun se det som om du er tydeligt truet, og så chancen for et døds stød på noget der stod med ryggen til. Det er det som giver mig en grim smag i munden og fotæller mig noget negativt om din personlighed. Men det er bare min mening. |
Thomas Rosenstand:Den går jeg lidt i tænkeboks over. Med en booket kalender året ud og en forestående flytning, kan det være, jeg skal prioritere anderledes og dermed samtidig undgå at sætte mig selv i et dårligt lys.
Du skal vel bruge en stor bil at flytte i, eller et par friske flyttemænd ?