Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten helt nyt i DK - Vær med fra starten

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo kig på de virksomheder som har et produkt - og hvor forretningen, og indtjeningen drejer sig om produtktet.

Jeg vil ikke gøre mig til dommer om hvem der er de gode/og de dårlige selskaber - men kig på firmaerne, og se på deres hjemmeside, tjek graden af åbenhed, og hvad de har at tilbyde.

Kig på hvem der under DSA (direkte salgs forening).

Personligt kan jeg nævne Nu Skin (se www.nuskinenterprises.com), som har 25 år på bagen, er børsnoterede, og som har vundet virksomheds, og produktpriser i lige konkurrence med traditionelle virksomheder, men mon ikke der er flere derude ??

Ha' en god aften.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:00

Det er for simpel en opfattelse Kristian - kan du ikke se sammenhægen med "bank" problemerne og dine får - ja så held og lykke med din verden- sopfattelse.

john  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 22:05

Sophie,

Jammen dog - du skriver også for at få "fisket" kunder ik - til din butik og hvis du ikke kan lide hvad der skrives om Network Marketing så lad være med at læse liegesom jeg ikke læser det du skriver og det der står på din hjemmeside - for du vil som alle de andre bare have mine penge ik?

john Broken Heart

mvh john sommer

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:17

Jeg vil foreslå at man evt. skriver [MLM] som starten på en tråd, man gerne vil have for sig selv inden for denne kategori.
Alternativt kan "branchen" jo ansøge udviklerne om et lukket forum her på Amino, hvis man ikke vil have at andre blander sig.
Jeg ville personligt aldrig åbne og læse en streng, der startede med disse bogstaver og det er jeg sikker på gælder andre også

Jeg gik ud fra at det var indlysende at det drejede sig om MLM idet dette forum hedder "MLM", men min fejl. Det kan jo ikke være en selvfølge for alle at det er det et eventuelt indlæg drejer sig om herinde!

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 09:10

@John: Tami var ked af at hendes tråd var ødelagt og jeg gav hende og jer andre et konstruktivt svar.
Hvis du ikke vil bruge det og omvendt har brug for at være forurettet i dine indlæg -be my guest.
Hvad jeg mener om det i laver eller jeres retorik er mit forslag uvedkommende.

@Tami: Alle indlæg lægger sig i i hovedstrengen under "Debat". Her kan man ikke se, hvilken kategori indlægget hører til og din overskrift nævner intet om MLM. Derfor

Ha en god dag.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:10

Hej Sophie,

Det var pænt af dig at hjælpe Tami ! Nej jeg er blot ligeså glad for det jeg har valgt at besakæftige mig som du formentlig også er det. Og jeg finder det foruroligende at mange udtaler sig i meget generelle vendinger om Network - Marketing - det er tankevækkende.Moon    

mvh john sommer

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:14

Og sjovt som at MLM folk generelt ikke kan spille med åbne kort? Man kan ikke fremvise et produkt offentligt, det skal være nede i en kælder med 4 låse på en dør, agtigt.

Og hvad for nogen tanker vækker der ved dig John at folk udtaler sig med generelle vendinger om network marketing?:) jeg er nysgerrig..

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 16:19

Jeg er altid på vagt overfor personer der generalisere i argumantationen - mange af de sysnpunkter der fremføres her i dette forum - og jeg har da været med nogen tid også og især i network marketing debatten - er for det meste så generaliserende at debatørerne tilsyneladende helt har overgivet sig til masserne og fremføre den samme udifferentierede mening uanset om der skulle være forskelle på de virksomheder der arbejder med Network Marketing som afsætningskanal.

Bland alle erhvervsdrivende udbydere er der som tidligere nævnt brodne kar - og fordi du har en dårlig oplevelse med eks. din bank ja så er det ikke betimeligt at slå alle banker over en kam vel?

Derfor er det tankevækkende at høre/læse de mange negative udsagn der siger mere om kritikkerne end om Network Marketing. Det er tankevækkende afsløringer.Idea

Bautik:

Og hvad for nogen tanker vækker der ved dig John at folk udtaler sig med generelle vendinger om network marketing?:) jeg er nysgerrig..

mvh john sommer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24

john sommer:

Derfor er det tankevækkende at høre/læse de mange negative udsagn der siger mere om kritikkerne end om Network Marketing. Det er tankevækkende afsløringer.Idea

Nogen gange gør sandheden bare ondt! Og denne debat bekræfter jo blot alt hemmelighedkræmmeriet. Ingen vil nævne selskaber der er gode, trådstarter indleder med et standard MLM tekst uden info eller indhold, og alle MLM forsvarerne taler selv generelt og tør ik forholde sig til noget...

Så ja der er vel en grund til at alle de kritiske mennesker i denne verden taler generelt, når alle MLM folk selv gør...

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:13

Hej Bautik

Jeg tror at du har ramt nogle dårlige MLM folk, hvis de ikke vil vise deres produkt eller vil spille med åbne kort - for det er IKKE den måde jeg bygger forretning på - og mener også at det er dårlig stil, og dårlig forretningspraksis - idet det gerne skulle være PRODUKTET som driver forretningen, ellers er der jo ikke nogen forretningen (så er det jo MADOFF om igen) Smile

Så enten arbejder jeg MEGET anderledes, eller så er det generelle ikke så generelt.

Så bare "fyr løs" og du skal få svar Smile

Med venilg hilsen

Lillian

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)