Hvis det er sund chokolade, som rent faktisk smager næsten ligeså godt som ikke-sund chokolade, ville jeg synes, at dit indlæg var interessant, men jeg ville nok forvente en prøvesmag, før jeg troede på dit koncept (det er jo svært at tro på, at dét skulle være tilfældet). Alle dem, der stiller mistænkelige spørgsmål ved dit indlæg, forstår jeg godt, men jeg er bange for, at det skyldes, at du godt kunne have skrevet det lidt mere velformuleret og velinformeret for at styrke din egen troværdighed. Hvis det er sandt det, du skriver, så sælg dit produkt for fuld styrke.
Mvh
Thomas Thomsen www.tt-tekstforfatter.dk
Det jeg plejer at gøre når folk kontakter mig med at de er interesseret er ofte at tilbyde en prøve af chokoladen. Jeg sender som oftes 9 stykker (ca 3 dages forbrug) Og efter de 3 dage ringer jeg igen til personen og hører hvordan det har smagt, og hvordan det ellers har virket på kroppen og sådan nogle ting.
Grunden til at jeg ikke skriver alt for meget herinde til start er at jeg kunne fylde flere sider med ene-tale, da jeg selv virkelig synes det er et godt produkt det her, men det tror jeg ikke andre gider læse, så den tager jeg med dem der viser interesse. Det letteste er ofte at snakke med folk mund til mund i stedet for at skulle skrive det hele.
Jeg sender også link til forskellige steder på nettet, hvor man kan se mere onfo om dette, og danne sig sin helt egen mening om dette.
Jeg forsøger ikke at tvinge folk eller overbevise dem om at det jeg gør og det produkt jeg brænder for lige er det de mangler i deres liv. Det er noget folk skal gøre op med sig selv.
Jeg kan kun sige at dette produkt lige er det som jeg personligt kan stå inde for. Man skal ikke gå i gang med en MLM eller en hvilken som helst anden forretning hvis man ikke 100% kan stå inde for produkterne.
Det kan du kun hvis du selv bruger dem og ved hvordan de virker på netop dig, og du er også nødt til at finde ud af hvordan de virker på andre, så hvis man har en sygdom hvor man helt bestemt skal holde sig fra nogle af de ting der er i produktet, så kan du sige til dem at det nok ikke lige er det rigtige for dem. Man skal være ærlig hele vejen igennem, ellers kan man ikke opbygge en forretning her i DK uanset om det er MLM eller Matas eller en kiosk på hjørnet hvor man bor.
Ang det med om det smager lige så godt som andet chokolade kan jeg kun svare med egen og kollegers erfaring, og den siger at de fleste bedre kan lide den chokolade jeg her sælger, end den almindelige mørke chokolade man kan købe i butikkerne. Jeg har aldrig før spist mørk chokolade, for jeg synes den havde en virkelig bitter smag, men det har denne chokolade ikke, da den ikke er blevet varmebehandlet på noget tidspunkt. Den er simpelthen koldpresset. Derfor den store forskel i smagen.
Men det eneste jeg kan sige er at den skal prøves, og derefter skal man danne sin egen mening om det.