Jeg vil gerne lige starte med at takke jer alle for at have ødelagt denne tråd for mig.
Jeg synes virkelig det er fantastisk at man ikke kan gå ind i et MLM forum og reklamere lidt for sin forretning uden at blive høvlet helt ned til anklerne.
Nu har det har vist stået på længe nok, så hvad med at de folk der ikke har noget positivt at sige, bare holder deres meninger for sig selv i denne tråd nu. Jeg tror det er gået op for os alle hvad i mener om det. I er bange for selv at prøve og faktisk finde ud af at man kan få succes med noget som i absolut ikke mener kan lade sig gøre.
Dernæst vil jeg gerne lige sige at LR absolut ikke spiller fair spil lige p.t. Og ja det ved jeg af erfaring, men jeg ønsker (til forskel fra andre) ikke at udtrykke mig negativt om det andre arbejder med.
Og lige en ting til. Hvis i har nogle spørgsmål om denne forretning er i da meget velkomne til at skrive til mig, i stedet for den bemærkning med at man aldrig kan få et reelt svar. Jeg svarer altid på ALLE de spørgsmål jeg får stillet om dette. Jeg lover ingen guld og grønne skove. Jeg siger tingene som de er, og det er at hvis man gider arbejde for det, så kan man tjene penge. Dette er ikke meget anderledes end at åbne sin egen forretning. Man skal slide for sin succes, og sådan er det bare.
Og ja.... Man skal betale et opstartsgebyr i et MLM firma, men hvem af jer der er selvstændige har startet op for 0 kr? Det kan bare ikke lade sig gøre i dagens Danmark. Eller ok.... måske sidder der en enkelt eller to heldige sjæle derude der har gjort det, men det er ikke nemt. Og i forhold til hvad i måske har givet for at starte op som selvstændig, så tror jeg ikke jeg har givet helt så meget, og jeg er i hvert fald sikker på at jeg nok skal få succes med denne forretning, uden at jeg har et kæmpe varelager der har kostet mig mange 1000 kr, og uden hjælp fra folk som jer.
Jeg vil foreslå at i for eftertiden prøver at vise en smule mere respekt for de mennesker der er herinde, og ikke kun tænker på jer selv.