Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten helt nyt i DK - Vær med fra starten

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:36

Det er sjovt hver gang en MLM person skal svare et spørgsmål, så er det ALTID hemmeligt og ihhh det kan jeg ikke svare på, og jeg kan sende dig en email med lidt info osv osv ... ALDRIG et reelt svar eller noget brugbart. Det er sørgeligt at se at MLM er blevet ødelagt. Tupperware & LR er de eneste reelle MLM firmaer jeg kender hvor det 99% af tilfældende er reelle mennesker og det er ordenlige produkter som ikke går ud på at snyde folk.

Men ja.. Top5 Lever godt, og resten er tjenere til top5 så de kan leve godt :)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer,

Ja den er vel nok god - godt fundet af dig ! Den giver også et godt billede af bla. bankverden - øjet med $ tegn jow banktoppen og de der er under kunne være såvel kunderne/de ansatte og/eller alle skatteydere "Bankpakkerne" - ik? Hmmmmmmm.....Snail

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:24

var det et desperat come back du kom med? jeg forstår ikke helt pointen med din  Bank Kontra MLM?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:51

Nåe det gør ikke noget - men tænk nu lidt over det så kommer det nok !StarStarStarStarStarStarStar

Bautik:
forstår ikke helt pointen med din  Bank

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19

john sommer:

Hej Kristoffer,

Ja den er vel nok god - godt fundet af dig ! Den giver også et godt billede af bla. bankverden - øjet med $ tegn jow banktoppen og de der er under kunne være såvel kunderne/de ansatte og/eller alle skatteydere "Bankpakkerne" - ik? Hmmmmmmm.....Snail

der ramte vi nok et ømt punkt hva?

Forskellen mellem banken og folk som dig, er at banken tjener penge på at låne penge ud til andre. Derimod tjener du penge på at bilde folk ind de kan få guld og grønne skove uden at arbejde, de skal bare lige give dig XXXX kr. så sker resten af sig selv.

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:38

Jeg vil gerne lige starte med at takke jer alle for at have ødelagt denne tråd for mig.

Jeg synes virkelig det er fantastisk at man ikke kan gå ind i et MLM forum og reklamere lidt for sin forretning uden at blive høvlet helt ned til anklerne.

Nu har det har vist stået på længe nok, så hvad med at de folk der ikke har noget positivt at sige, bare holder deres meninger for sig selv i denne tråd nu. Jeg tror det er gået op for os alle hvad i mener om det. I er bange for selv at prøve og faktisk finde ud af at man kan få succes med noget som i absolut ikke mener kan lade sig gøre.

Dernæst vil jeg gerne lige sige at LR absolut ikke spiller fair spil lige p.t. Og ja det ved jeg af erfaring, men jeg ønsker (til forskel fra andre) ikke at udtrykke mig negativt om det andre arbejder med.

Og lige en ting til. Hvis i har nogle spørgsmål om denne forretning er i da meget velkomne til at skrive til mig, i stedet for den bemærkning med at man aldrig kan få et reelt svar. Jeg svarer altid på ALLE de spørgsmål jeg får stillet om dette. Jeg lover ingen guld og grønne skove. Jeg siger tingene som de er, og det er at hvis man gider arbejde for det, så kan man tjene penge. Dette er ikke meget anderledes end at åbne sin egen forretning. Man skal slide for sin succes, og sådan er det bare.

Og ja.... Man skal betale et opstartsgebyr i et MLM firma, men hvem af jer der er selvstændige har startet op for 0 kr? Det kan bare ikke lade sig gøre i dagens Danmark. Eller ok.... måske sidder der en enkelt eller to heldige sjæle derude der har gjort det, men det er ikke nemt. Og i forhold til hvad i måske har givet for at starte op som selvstændig, så tror jeg ikke jeg har givet helt så meget, og jeg er i hvert fald sikker på at jeg nok skal få succes med denne forretning, uden at jeg har et kæmpe varelager der har kostet mig mange 1000 kr, og uden hjælp fra folk som jer.

Jeg vil foreslå at i for eftertiden prøver at vise en smule mere respekt for de mennesker der er herinde, og ikke kun tænker på jer selv.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:39

Hej

Endnu en "underlig" MLM tråd....... dermed mener jeg at der kommer mange forudindfattede meninger omkring en hel branche, hvor der er nogle brodne kar.

Dette uanset om det er bank eller MLM verdenen, så er det sådan at selv om der er brodne kar i bankverdenen, IT verdenen, Ejdenshandler branchen o.s.v er det for "nemt" at skyde alle i branchen ned !!!

Der findes mange fornuftige MLM firmaer i branchen, og mange dygtige og reelle mennesker der arbejder i den - så lad være med at skyde hele brancher ned - bare fordi der findes brodne kar.

Der snakkes meget om at folk loves guld og grønne skove, og ikke skal lave noget - jeg tror IKKE der findes mange der vil overleve som MLM med den attitude, for MLM er hårdt arbejde, som al anden selvstændig virksomhed, hvis man vil tjene mange penge - men der er også muligheder (med de rigtige selskaber) for de som "blot" ønsker sig en ekstra indtægt på måske 5000 ekstra om måneden.

Personligt er jeg ikke holdt op med at bruge en bank, eller få repareret min bil - men jeg ser mig bare godt for - og undersøger tingene - det samme bør gælde for dem som ønsker at arbejde med MLM.

Jeg har IKKE "ondt" af de mennesker som "hopper på" den med at de kan tjene enorme summer uden at lave noget, for det bør man kunne tænke sig til at det ikke kan lade sig gøre.

Så lad os være realistiske, og opfordre alle til at bruge sin sunde fornuft.

Ha' en dejig søndag med TV og reklamer :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:57

Korntved:

Der findes mange fornuftige MLM firmaer i branchen, og mange dygtige og reelle mennesker der arbejder i den - så lad være med at skyde hele brancher ned - bare fordi der findes brodne kar.

Kan vi ik få nogle firmanavne for jeg kan kun komme på 2-3 stykker og det er jo ik mange...

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tami:

Jeg vil gerne lige starte med at takke jer alle for at have ødelagt denne tråd for mig.

Jeg synes virkelig det er fantastisk at man ikke kan gå ind i et MLM forum og reklamere lidt for sin forretning uden at blive høvlet helt ned til anklerne.

Jeg vil foreslå at man evt. skriver [MLM] som starten på en tråd, man gerne vil have for sig selv inden for denne kategori.
Alternativt kan "branchen" jo ansøge udviklerne om et lukket forum her på Amino, hvis man ikke vil have at andre blander sig.
Jeg ville personligt aldrig åbne og læse en streng, der startede med disse bogstaver og det er jeg sikker på gælder andre også.

Har man ikke lyst til at holde sig indenfor denne bås fordi der er n agenda, hvor man håber at fiske en ny kunde op, så må man efter min mening også tage ansvar for at få svar man ikke bryder sig om.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)