Hej
Jeg behøver vel ikke skrive det, men gør det nu alligevel - jeg er helt enig i indlægget fra James - vi må have svaret på nogenlunde samme tidspunkt, da jeg ikke så dit indlæg før end mit svar...!?
Jeg kan forstå, at Palle Toft er forhandler hos ''Nu Skin Enterprises''...!?
Men hvilket NM-firma samarbejder du med James - bare for at være nysgerrig...!?
|
Hej Krabsen
Nu er det ikke fordi der skal være noget hemmelighedsklammeri. Jeg mener bare ikke, at det er specielt relevant at oplyse. Jeg ønsker blot at fremme forståelsen af, hvad MLM er for dem der ikke ved det.
Som jeg ser det, så overflødiggører dette hvilket firma jeg arbejder med og hvilke produkter jeg ser muligheder i at formidle.
Jeg ønsker ikke, at folk skal tænke at jeg har valgt at arbejde med "det" firma, fordi alle de "andre" ikke er gode nok.
Dette er slet ikke tilfældet og jeg har tidligere nævnt, at man bør finde det firma, som har de produkter og det koncept der passer til dem.
Det der føles rigtigt for mig, føles ikke nødvendigvis rigtigt for dig.
En primær pointe jeg vil komme med er; at hvis du forstår MLM og hvordan du skal arbejde med det, så kan du få succes med stort set hvilket som helst MLM firma.
Til det skal siges, at jeg søger at balancere fornuftigt imellem ligheder og forskelligheder i de forskellige firmaer.
Alle firmaer rummer forskellige positive og mindre positive aspekter - dette er forskellen.
Ligheden ligger i den markedsføring de har valgt og det er den jeg primært ønsker at føre debat om.
Noget helt andet...
Det koster jo typisk noget "udover en evt. produktpakke" at starte i de fleste koncepter.
Det burde sige sig selv, at der er visse administrative udgifter forbundet med driften og vedligeholdelsen af alle de omfangsrige detaljer. Der bliver udleveret startmateriale og noget mange glemmer er, at der også er en sponsor der bruger tid på at lære dig op.
Kan vi ikke her og nu blive enige om, at disse penge ikke går til "ingenting". Giv nu slip på de pyramidelignende fordømmelser.
Hvis du virkelig vil tjene penge, så indebærer det som regel en investering af din tid og dine penge.
For at tjene penge, skal du bruge penge. Intet vover intet vinder osv. i den dur...
For mit vedkommende, så ville jeg hellere arbejde med et firma der krævede 15.000 kr. i startindskud fremfor et firma, hvor det er gratis at deltage.
Dette siger jeg fordi, at folk der gratis melder sig ind i noget. De deltager ikke nær så seriøst som dem, der tager en mere bevidst beslutning og investerer et antal kroner.
Jo mere folk har ude, jo mere motiveret er de for at få det hjem igen.
Har de intet ude - ja *bummelum*, så triller de tommelfingre og ser tiden an.
Sådan er folk bare generelt indrettet og derfor mener jeg, at et relativt stort indskud giver større muligheder for at opbygge en seriøs organisation i firmaet.
Det vigtigste er som nævnt bare, at den primære indtægtskilde er den produktomsætning der må og skal finde sted.
Der skal smides penge på bordet for at komme i gang og personligt ønsker jeg det ikke anderledes. ![]()
Mvh.
James