Hej allesammen Begynder som sagt på en frisk igen.
Der er noget helt generelt, som nok lige skal lægges ud til offentligt skue.
MLM, selve produktet/erne og selve konceptet og det strukturmæssige vedr. den relevante bonusplan skal alle holdes adskilt.
Det jeg mener er, at MLM ikke bliver defineret af produkterne (eller de øvrigt nævnte) - dette er et kapitel for sig selv, ligesom selve MLM delen er det.
Hvis vi tager Mc D. Så kan man købe deres koncept. Forretningen er skræddersyet til at give profit, sålænge de retningslinier der er sat bliver overholdt.
En person kan købe en licens til dette skræddersyet forretningskoncept og deri ser han/hun en fremtidig fortjeneste (efter franchisen er batalt færdig).
I første omgang, tror I så denne person kunne være mere ligeglad med hvordan burgerne laves eller en cola skal tappes? Nej for han/hun ved på forhånd, at i dette skræddersyet koncept, så indgår det faktum at produktet selvfølgelig er i orden.
Nu kan jeg personligt ikke fordrage Mc. D., men det er der altså adskillige millioner mennesker der kan.
MLM er denne skræddersyede forretningsmulighed - bare på et mindre plan, hvor alle kan være med.
De mennesker, der tager deres "manual" frem og følger de fremgangsmåder der allerede er udtænkt på forhånd. De vil de før eller senere få succes med deres forretning. Og det kan de næsten uanset hvilket firma de arbejder for.
Selve måden at lave MLM på, kan ikke defineres udfra hverken produkt eller bonusplan. Disse er blot elementer der SKAL indgå i MLM konceptet - for ellers er det jo ikke MLM vel?
![]() Det mest afgørende for ens succes er dermed faktisk ikke baseret, på det firma du vælger. - Det der er alfa omega er, at lære og forstå Multi Level Marketing! - Forstår du dette, så har du nøglen til succes med denne form for forretning.
Det er derfor ALLE kan lave MLM.
De mennesker der ikke kan, er de mennesker der ikke lærer at følge de simple fremgangsmåder der er. MLM rummer naturligvis mange aspekter. Men når man først har forstået dette "væsen", så er det latterligt simpelt og en helt ny verden åbner sig - det garanterer jeg.
Mht. eksempel iførste mit udlæg, så er dette naturligvis ment som en illustration.
Jeg har ikke til hensigt at sige, at der går så og så lang tid og alle gør præcis sådan osv. - Det var for at illustrere forskellen mellem direkte salg metoden og MLM metoden.
Hvis I plotter de forskellige tal ind på en kurve, så vil I se indtjeningen i MLM stige eksponentielt. Mit eksempel skulle illustrere kraften der ligger i multiplikationseffekten og henvise til, at dette er "elementet" i MLM. Så når du er med i MLM, så sørg for at duplikere de rette og specifikke fremgangsmetoder til de mennesker du arbejder sammen med. Din forretning står og falder med dette. Selvfølgelig er der mange mennesker der brænder nallerne, når de ikke gør som de får besked på. Nogen kan ikke gøre for det, mens andre er dovne og nogen er for stolte (som regel sælgere eller forretningsfolk). Kort sagt står og falder din succes med din vilje til at lære det og gøre det. Det er ikke alle der kan finde ud af dette. Men de mennesker der kan, de skaber ikke bare en succesforretning for dem selv, de skaber også en succesforretning for de næste. I MLM arbejder man selvstændigt i teams og det man skal dele med dem er din viden og din hjælp. Man tager simpelthen de nye mennesker i hånden, for de skal jo i skole. Man skaber succes ved at hjælpe disse mennesker og gør man det rigtigt, så vil størstedelen af disse mennesker lære at gøre det samme og give det videre osv. Og
|
Hej James,
DIXI