Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den gal med lukkeloven. Igen!

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:
Med andre ord - lad dog være med at lange ud efter de ansatte, når de intet har med sagen at gøre og aldrig har udtalt sig om det. De er iøvrigt ikke nogle tøsedrenge!

Enig. Et motto som jeg bruger meget ofte; "Du har selv valgt det".

Og ja i den butik hvor jeg arbejder som ungarbejder er der ikke nogle der klager, i hvert  fald ikke over arbejdstiderne Wink

Dog går jeg stadigvæk ind for at afskaffe lukkeloven.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:50

Kirsten E:
Lukkeloven tillader ALLE at holde åbent døgent rundt fra mandag kl 6.00 - til lørdag kl. 17. Så i bund og grund handler dette vist om søndagsåbent. Så vidt jeg husker er det muligt at holde åbent 20 søndage om året.

Du har både og ret i det du skriver.

Fra Erhvervs og Selskabstyrelsen;

Salg fra mindre dagligvarebutikker

Butikker, der hovedsageligt sælger dagligvarer[1], og som har en omsætning under p.t. 29,8 mio. kr., kan altid holde åbent om søndagen.

Som dokumentation for, at butikken opfylder betingelsen, skal der indsendes en revisorerklæring til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, der på sin hjemmeside offentliggør, at erklæring er indsendt.

Dagligvarebutikker med en omsætning under p.t. 12,9 mio. kr. kan holde søndagsåbent uden at indsende en revisorerklæring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

> Hvorfor hetzer I lige pludselig butiksansatte?