Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den gal med lukkeloven. Igen!

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:
Der er jo noget der hedder DøgnNetto, har godt nok aldrig været i en, men ville være spændende at se salgstal fra om natten.

"Døgn"Netto lukker kl 22. Så der er ingen tal fra om natten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 17:44

Niels:

Winther & Winther:
Der er jo noget der hedder DøgnNetto, har godt nok aldrig været i en, men ville være spændende at se salgstal fra om natten.

"Døgn"Netto lukker kl 22. Så der er ingen tal fra om natten.

Lyder fesent i mine øjne at man så kalder det DøgnNetto

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Winther & Winther:

Desuden, hvorfor har man aldrig fra regeringen' side sagt;" Jamen i må da godt prøve og holde åbent senere end til 20 til hverdag, blot for at se om man virkelig kan få lokket kunder til.

Man må have åbent så tosset man vil fra kl 06 mandag til kl 17 lørdag uanset butiksstørrelse.

Når det sted du arbejder har mange turister, holder I så åbent den første søndag i hver måned?

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 17:49

PeterOM:
Når det sted du arbejder har mange turister, holder I så åbent den første søndag i hver måned?

Vi omsatter for under 29,8 mil sidste år, så har åbent hver søndag i år.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 16:24

Så! Nu vil Lene Espersen til at afskaffe lukkeloven Smile

Udsnit fra erhvervsbladet;

Den markante ændring af loven er kommet i stand efter enighed mellem økonomi- og erhvervsminister Lene Espersen, Dansk Erhverv, De samvirkende Købmænd, Dansk Supermarked, Coop Danmark, Dansk Detail og Danmarks Sportshandlerforening.

- Jeg er meget tilfreds med, at det er et resultat af et samarbejde mellem en bred gruppe af de væsentligste organisationer og virksomheder i detailhandlen. Lukkeloven har aldrig været en let lov at forhandle, da detailhandlens parter traditionelt har stået langt fra hinanden. Jeg vil gerne rose parterne for det oplæg, som de i fællesskab har lagt frem denne gang. Den trinvise liberalisering i oplægget passer godt ind i regeringens strategi for lukkeloven, siger økonomi- og erhvervsminister, Lene Espersen.

Resten af artiklen findes på denne side.

Winther

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:28

Ja, det er rart at debatten på Amino er blevet hørt ude i landet ;)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 18:01

Anders Christensen:
Ja, det er rart at debatten på Amino er blevet hørt ude i landet ;)

Ja :)

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)