Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Wiki

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Jeg er begyndt at lege lidt med en Amino Wiki. Joachim er i gang med at sætte den op, men den fungere mere eller mindre allerede. Det kunne være sjovt at lave et komplet iværksætterleksikon. Jeg vil have den online lidt tid for at se om det kan fungere. Hvis du har lyst til at skrive i den og komme med gode forslag, så sig til.
Du kan finde den her.

For dem der ikke ved det, er en Wiki et værktøj til at formidle viden. Hvis du f.eks. gerne vil vide hvad moms er, så kan du slå det op i Wikien og hvis en anden person har været så rar at beskrive det, så er du blevet lidt klogere. Hvis ikke, så kan du selv beskrive hvad moms er, når du har fundet ud af det.
Med andre ord er det et værktøj man kan bruge til at hjælpe hinanden.

Som nævnt er det en test og jeg tager derfor forbehold for om den senere skal dø. Jeg har ingen erfaring med Wikier, så det er et interessant forsøg.
Men leg med og lad os se hvad der sker.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:21
Jeg er personligt ikke så vild med selve WIKI formatet - men det er bare mig. Dertil synes jeg, at der er konstante problemer med at holde en ordentlig kvalitet på de mange WIKI''s. Problemet er at holdinger alt for let bliver ophøjet til facts, selvom de ikke altid er det. Dette er ret morsomt illustreret i det Amerikanske show The Colbert Report, som du kan se via YouTube på de to nedenstående links.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29
Der er ingen tvivl om at det kan gå galt og defor er det også et forsøg.
Jeg har arbejdet med debatforaer i snart 10 år og Amino er det med de flest positive mennesker. Det giver mig håbet om at vi sammen godt kan lave en god Wiki, men nu får vi se.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:51
Ja, amino er en god gruppe med mange gode mennesker, men de største diskusioner her har jo netop ofte være centreret omkring fortolkning og defination af konkrete ting. Forestil dig f.eks. hvordan MLM-delen af den nye WIKI vil udvikle sig hehehehe !! :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:49
Dato: 27-08-2006 17:51:17 Forfatter: Mikkel deMib Ja, amino er en god gruppe med mange gode mennesker, men de største diskusioner her har jo netop ofte være centreret omkring fortolkning og defination af konkrete ting. Forestil dig f.eks. hvordan MLM-delen af den nye WIKI vil udvikle sig hehehehe !! :)

He he, ja det kan nemt bliver spændende.. ;-)

Dbh Martin
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:45
Hej Martin

FED ide med din Wiki - jeg er helt sikker på, den vil følge Amino ånden og være konkret, seriøs og derfor hurtig vil blive opslagsværk nr. 1 som iværksætterne vil bruge.

Dog syntes jeg bunden, af siden ikke lige lever op til den kvalitet vi er, så forvente med her på Amino - men der er bare mig.

Venligst

René Buch

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:58
Dato: 27-08-2006 20:45:11 Forfatter: Hr. Buch
Hej Martin

FED ide med din Wiki - jeg er helt sikker på, den vil følge Amino ånden og være konkret, seriøs og derfor hurtig vil blive opslagsværk nr. 1 som iværksætterne vil bruge.

Dog syntes jeg bunden, af siden ikke lige lever op til den kvalitet vi er, så forvente med her på Amino - men der er bare mig.

Jeg er ikke helt med?
Du skal huske på at den har eksisteret i et døgns penge og vi ikke engang er begyndt at kigge på designet. Det du ser er en ultra betaversion. Jeg vil blot ikke bruge alt for meget tid, hvis det viser sig at projektet ikke virker.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:59
Hvem tør skrive det første indlæg i WIKI''en om MLM? :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:02
Jeg får en blank side når jeg forsøger at registrere mig på WIKI''en ...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:13
Dato: 27-08-2006 21:01:45 Forfatter: Mikkel deMib Jeg får en blank side når jeg forsøger at registrere mig på WIKI''en ...

Jeg har bedt Joachim kigge på det asap.

Dbh Martin
Side 1 ud af 6 (51 indlæg)