Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Wiki

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en spændende ide. Har selv lige været inde og lege skribent på søgeordene excel og iværksætter.

Men for at det bliver en succes tror jeg det er vigtigt at den bliver udbygget rimelig tid efter dens start. Oplever man for mange "huller" tror jeg den bliver død.

Engang havde man jo leksikoner stående på reolen, så fik man dem lagt på cd-rommer, men idag bruger jeg personligt selv google som et kæmpe-opslagsværk - fordi det går lynhurtigt, og der altid kommer mere en et svar på det man nu søger efter.

Og det der er så fantastisk ved google er jo, at den også søger i f.eks. told-skat´s hjemmeside, så man kommer altså hele vejen omkring med denne type søgning.

Men derfor håber jeg da at denne ide får en chance, men det kræver en fælles vilje fra alle aminoér.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:36
Lige et punkt til Joakims TODO liste.

Nu hvor Wiki''en begynder at tage form ville det være guld hvis søgeboksen i toppen af Amino også lavede en søgning i Wiki''en.
På den måde ville man få endnu flere bedre resultater af sine søgninger og Amino drukner ikke i flere af de samme spørgsmål stilles igen og igen (som de ofte gør).

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:39
Lige et punkt til Joakims TODO liste.

Nu hvor Wiki''en begynder at tage form ville det være guld hvis søgeboksen i toppen af Amino også lavede en søgning i Wiki''en.

den måde ville man få endnu flere bedre resultater af sine søgninger og
Amino drukner ikke i flere af de samme spørgsmål stilles igen og igen
(som de ofte gør).

Det gør den allerede :)
Det ville dog være et hit hvis timezone-problemet kunne blive rettet (Wiki''ens timestamps er to timer bagud).
Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 23:17
Flot Claus P - tjek endelig efter inden du bralrer ud med dine smarte bemærkninger.

Glem hvad jeg skrev - jeg går i seng.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 08:34
Jeg var ret sikker på jeg havde fået rettet tidszonen-problemet, men jeg kan godt se det stadig spøger. Jeg kigger på i løbet af i dag :)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:19
Jeg har nu ansat Ruth, som er en god gammel kollega.

Hun skal give Wikien en ordentlig omgang. Hun starter i denne uge med at skrive defintioner og rydde lidt op i det der er skrevet.
Dertil vil hun løbende holde øje med kvaliteten og hun har lovet at skrive 300 - 400 definitioner over de næste måneder.

I må meget gerne hjælpe hende med at tilføje gode links og ekstra information og når de par måneder er gået, så håber jeg at projektet kan køre af sig selv.

Så tag godt i mod Ruth :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:29
Husk at besøge Amino Wikien, den består nu af over 70 definitioner. Ruth er nu endelig kommet igang, så nu begynder der at ske noget. Check lige min definition på en Bankrådgiver her ;-)
Som nævnt, så er i alle mere end velkommen til at bidrage.

I toppen af Amino er der kommet link til den og den er inkluderet i søgningen, så den skal nok få fokus nu.

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:45
"En bankrådgiver er ansat i en bank og hans job er at tjene så mange penge til banken som muligt. Derfor er titlen bankrådgiver misvisende, den burde retteligt være "Banksælger"."

For F***** jeg kan godt lide Ruth!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:20
Dato: 25-09-2006 16:45:13 Forfatter: Dimitri Hardorff
''En bankrådgiver er ansat i en bank og hans job er at tjene så mange penge til banken som muligt. Derfor er titlen bankrådgiver misvisende, den burde retteligt være ''Banksælger''.''

For F***** jeg kan godt lide Ruth!

Det var nu mig :-))

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 17:08
Ha, det kan vel ikke siges mere præcist

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)