Det er en spændende ide. Har selv lige været inde og lege skribent på søgeordene excel og iværksætter. Men for at det bliver en succes tror jeg det er vigtigt at den bliver udbygget rimelig tid efter dens start. Oplever man for mange "huller" tror jeg den bliver død. Engang havde man jo leksikoner stående på reolen, så fik man dem lagt på cd-rommer, men idag bruger jeg personligt selv google som et kæmpe-opslagsværk - fordi det går lynhurtigt, og der altid kommer mere en et svar på det man nu søger efter. Og det der er så fantastisk ved google er jo, at den også søger i f.eks. told-skat´s hjemmeside, så man kommer altså hele vejen omkring med denne type søgning. Men derfor håber jeg da at denne ide får en chance, men det kræver en fælles vilje fra alle aminoér. |
Lige et punkt til Joakims TODO liste.
Nu hvor Wiki''en begynder at tage form ville det være guld hvis søgeboksen i toppen af Amino også lavede en søgning i Wiki''en.
På den måde ville man få endnu flere bedre resultater af sine søgninger og Amino drukner ikke i flere af de samme spørgsmål stilles igen og igen (som de ofte gør).
På den måde ville man få endnu flere bedre resultater af sine søgninger og Amino drukner ikke i flere af de samme spørgsmål stilles igen og igen (som de ofte gør).
/Claus