Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Wiki

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune

Jo da, jeg vil blot lige se om koncepter holder, men det ser lovende ud :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:08
Jeg synes det er en rigtig god idé!

Der findes en side http://www.berg-marketing.dk/index_oversigt.htm, som har rigtig rigtig meget liggende om markedsføring. Man må gerne bruge det på sin egen side, så længe man bare refererer til kilden. Jeg tænkte om der måske er en snedig sjæl derude, der kunne lave et lille program, som opretter sider i AminoWiki med de ord der findes i indexet jeg har linket til her, som automatisk snupper den viden der står på siderne..? Det er måske et lidt stort arbejde at sidde og tilføje alt det manuelt - men selvfølgelig, hvis vi slår os lidt systematisk sammen nogle af os..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 19:34
Har lagt (starten) på en "artikel" om import (fra lande udenfor EU, speciel fjernøsten).

- er det mon noget i den stil det skal bruges til??

Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:43
"Øh - jeg har stadig ikke fattet hvad MLM står for, måske nogen kan skrive det kort og uden for mange følelser indblandet?"

MLM står for Multi Level Marketing, og er i princippet det samme som NM, som står for Network Marketing. I MLM/NM tjener du penge på flere måder, bla. ved at sælge et produkt (det kunne være Tupperware, Herbalife etc.), du kan også tjene penge på at tilbyde andre mennesker at gøre det samme. I nogle MLM/NM selskaber får du et engangsbeløb hvis andre starter op, men fælles for de fleste er, at hver gang en af de folk i dit netværk (en af dem du har startet op) eller en af de kunder der blot køber et af dine produkter, køber noget, får du en vis %-del af salget.
Det er MLM/NM i sin korte form. Fejlagtigt bliver det ofte forvekslet med Pyramidespil, som ift. MLM/NM er hamrende ulovligt!
Ved deltagelse i et Pyramidespil, eller ved arbejde med et MLM/NM koncept, kræver det ofte et opstartsgebyr. I MLM/NM SKAL du have en vare der modsvarer den pris du betaler,

eks.: Betaler du 12.000 kr. for en gul nøglering, plus tilladelsen til at sælge den videre, er det Pyramidespil, og dermed ulovligt, køber du derimod en kasse med kosmetik til 1.000 kr., vil der være tale om MLM/NM (hvis resten af strukturen ellers opfylder nogle forskellige krav).
Du kan hente mere information hos forbrugerombudsmanden og bagmandspolitiet.
Jeg håber det hjalp lidt, ellers skal jeg prøve at forklare det tydeligere.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:34
Dato: 30-08-2006 16:33:10 Forfatter: Sune Christesen Kommer der ikke et link til wiki''en på Amino''s forside eller i den generelle sidestruktur? Som det er i øjeblikket, vil den jo kun blive fundet af folk der får et direkte link, finder et link på en søgemaskine eller ser denne her tråd.

Linket er nu sat i bunden af Amino. Når vi kommer lidt længere, så skal jeg nok opgradere det :-)

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:45
Linket er nu sat i bunden af Amino. Når vi kommer lidt længere, så skal jeg nok opgradere det :-)

Super :) Jeg tror forresten af Wiki''en har fået klokken galt i halsen, eller mangler at få indstillet timezone :), den skriver i hvert fald et timestamp der er to timer tidligere end den handling man har udført (f.eks. oprettede jeg en side 22:41, men der står at jeg gjorde det 20:41).
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:15
Dato: 27-08-2006 16:40:47
Forfatter:Martin Thorborg
...
Jeg er begyndt at lege lidt med en Amino Wiki. Joachim er i gang med at sætte den op, men den fungere mere eller mindre allerede.
...

Jeg har kig på Wiki til dokumentationsbrug i en virksomhed, så er nysgerrig på hvor softwaredelen kommer fra til den I har sat op...?

/Anders
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:19

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:23

Jeg har kig på Wiki til dokumentationsbrug i en virksomhed, så er nysgerrig på hvor softwaredelen kommer fra til den I har sat op...?

/Anders

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:34
Dato: 01-09-2006 20:23:00
Forfatter: Joachim Lykke Andersen

/Anders

Tak til begge for vildt hurtigt svar!

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)