Kære Aminoer. Jeg er igang med at udgive min første bog ved navn "Return on Involvement"på eget forlag (som jeg også har skrevet om i dette indlæg). Dog er der et spørgsmål som jeg har svært ved at gennemskue - hvordan jeg får min bog til at blive solgt i boghandlerne (on og offline). Bogen bliver leveret på min adresse, men jeg kan ikke gennemskue hvordan den kommer herfra også ud i handlen. Hvordan finder boghandlerne ud af at den eksisterer og tager beslutning om at det er noget de gerne vil bestille hjem og sælge ? glæder mig til at høre hvilke erfaringer i har med dette =)
venligst
Henriette Weber |
Har du fundet et svar på det?
Jeg har desværre ingen erfaring med det da jeg har valgt at bruge NBC, men jeg savner nu stadig at nogle flere boghandlere bestiller mine bøger hjem så folk har mulighed for at blive fristet til at købe dem i butikken, i stedet for at det er enkelte kunder der har læst om bøgerne, der får dem bestilt hjem ét eksemplar ad gangen. Større forlag har jo sælgere der kører rundt og præsenterer deres bøger, men sådan en har jeg ikke råd til med mindre jeg kan finde en der kan nøjes med provision. Og jeg har muligvis ikke ledt ihærdigt nok. ;-) Jeg burde naturligvis selv tage rundt med mine produkter som en ægte ihærdig iværksætter, men bare jeg tænker på direkte salg, så begynder jeg allerede lede efter et hul at gemme mig i...
Så jeg læser lige med i tråden her og håber der kommer nogen forbi med noget erfaring at dele ud af.