Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Miinto lanceret - Hvad synes i?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Ingen jeg fatter ik konceptet... Der er jo intet nyt i det, og der er en hvis usikkerhed forbundet med at købe på siden, da der ik lagerføres selv...

OK, så må du skrive en mail til miinto og se om det er noget de vil uddybe for dig, vi har står for den online del

Fashion-Seller:
Desuden er det skræmmende at over 100 tøjbutikker, har fokus på nethandel i stedet for at drive deres kerneområde, som burde være den fysiske butik... Det ses jo gang på gang, at dem der driver en fysisk butik, ik har konpetancerne og evnerne til at drive nethandel. Men hvis så mange butikker vil online, hvorfor opretter de så ik bare selv en webshop?

Du kan finde butikkernes navne på miinto og spørge dem som spørgsmålet henvender sig til

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:06

Super fed side Cool

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:09

Super fedt, site. Designet er rigtigt lækkert og jeres navigation med dropdown boksene helt rigtigt. Det havde cool at lægge lidt mere arbejde i den så den blev dynamisk og viste resultaterne efterhånden man foretager sine valg.

Min IE7 har et eller andet problem med den, så den nærmest crasher eller tager lang tid at indlæse. Det tog mig +10 sek. at vise forsiden og det var det samme på efterfølgende sider. Men i FireFox kører den fint. Det er sikkert noget JavaScript der driller.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 14:17

Dennis Kjærgaard:

Så blev det endelig dagen, hvor miinto er gået live. Her kan man shoppe tøj og mode fra over 100 af Danmarks fedste tøjbutikker samlet på et sted. Vi mener resultat er noget nær perfekt, men hvad synes i???

Feelin´ naked? - Go miinto Wink

Flot design, Dennis.

Et par småting, der måske kan forbedre salget:

Nogle af billederne kunne repræsentere varerne bedre.

Man skal have et godt kendskab, hvad de forskellige tøjtyper betyder fx. alle typer herrebukser. Men det ved ALLE i målgruppen vel?

Jeg vil ønsker mig at bare at kunne vælge fx. herrebukser, og så få et udvalg vist - eventuelt på flere sider. Så kunne jeg på billederne se, hvilken typer, jeg vil have, uden at skulle tænke på typebetegnelse.

Godt koncept tror jeg.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:21

@Christian: Tak, det skal jeg sende videre til dem som fortjener rosen

@Lundsby: Kan godt lide din ide om at gøre den mere dynamisk, jeg sender forslaget videre

@Bjarne: Tak, sender også dine forslag videre

Er sikker på drengene er glade for alle jeres forslag, for de har sikkert selv set sig blinde efterhånden Smile

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:17

Jeg leder forgæves efter affiliate-informationer.

Har forretningsmodelen ikke affiliate-mulighed indbygget, er det en soleklar mangel i forhold til international standard.. imo.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej en super sideYes, jeg har dog et forslag, Hva med at give folk ret til selv at vælge om de vil se roterende kollektioner eller ej.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

Karsten Lund:

Ellers - Rock on - MAGENTO ! ;)

-Karsten

Er miinto.dk baseret på Magento? Den har visse ligheder med Magento, men jeg syntes ikke jeg kan se de sædvanlige Magento fingeraftryk i kilden ... Den filtrerede navigation lugter heller ikke meget af Magento.

Min mening er at designet er temmelig gennemført - jeg er ikke 100% vild med farvevalget og de lidt for mange detaljer, men det er jo en smagssag.

You make me think!!! Det er ikke godt. Som andre har nævnt så giver det meget lidt mening at jeg kan sortere på by og postnr hvis jeg bare skal bruge et par bukser. Og hvorfor skal jeg vælge køn i hurtig søg boksen.

Checkout processen er god - rigtig god! Lækker detalje med checkboksen til "Opret konto". Overvej at tilføje en checkboks til tilmelding til nyhedsbrev i checkoutten.
En lille detalje; hvis man afbryder processen på DIBS, så lander man på denne blanke side: http://www.miinto.dk/payment_canceled.php . Den kan nok optimeres en smule ...

- og ellers Tillykke - håber i får spandevis af kunder!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 04:53

Hej Dennis

jeg mås ige det er flot site I har fået op, og jeg har også fulgt jer lidt på sidelinjen, da jeg kender Henrik Fruergaard, hvilket leder mig til det næste, jeres "hype" omkring Miinto, har været perfekt.... og er brugt rigtig, men når man har brugt "så lang" tid på at hype en site, skal der helst ikke være for mange "ups'er" hvis du forstår? Så det er med og få de enkelte fejl brugere på Amino har opdaget rettet hurtigt.

og ellers skal vi nogle holde øje Surprise

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:38

Tak for feedback

@hr. økonomisk uafhængig: Jeg mener ikke der er mulighed for affiliate endnu

@delinda: Tak, og jeg skal give dit forslag videre

@ThomasVJ: Nej det er IKKE en magento shop, den er udviklet af redeluxe. Gode forslag, de ryger også videre

@MJ: Tak, og hils Henrik. Der bliver hele tiden rettet fejl og mangler, så de værste fejl burde allerede være rettet

1000 tak for feedback, der er kommet mange gode ting allerede Yes Big Smile

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)