Ingen jeg fatter ik konceptet... Der er jo intet nyt i det, og der er en hvis usikkerhed forbundet med at købe på siden, da der ik lagerføres selv...
OK, så må du skrive en mail til miinto og se om det er noget de vil uddybe for dig, vi har står for den online del
Fashion-Seller:
Desuden er det skræmmende at over 100 tøjbutikker, har fokus på nethandel i stedet for at drive deres kerneområde, som burde være den fysiske butik... Det ses jo gang på gang, at dem der driver en fysisk butik, ik har konpetancerne og evnerne til at drive nethandel. Men hvis så mange butikker vil online, hvorfor opretter de så ik bare selv en webshop?
Du kan finde butikkernes navne på miinto og spørge dem som spørgsmålet henvender sig til
Super fedt, site. Designet er rigtigt lækkert og jeres navigation med dropdown boksene helt rigtigt. Det havde cool at lægge lidt mere arbejde i den så den blev dynamisk og viste resultaterne efterhånden man foretager sine valg.
Min IE7 har et eller andet problem med den, så den nærmest crasher eller tager lang tid at indlæse. Det tog mig +10 sek. at vise forsiden og det var det samme på efterfølgende sider. Men i FireFox kører den fint. Det er sikkert noget JavaScript der driller.
Så blev det endelig dagen, hvor miinto er gået live. Her kan man shoppe tøj og mode fra over 100 af Danmarks fedste tøjbutikker samlet på et sted. Vi mener resultat er noget nær perfekt, men hvad synes i???
Feelin´ naked? - Go miinto
Flot design, Dennis.
Et par småting, der måske kan forbedre salget:
Nogle af billederne kunne repræsentere varerne bedre.
Man skal have et godt kendskab, hvad de forskellige tøjtyper betyder fx. alle typer herrebukser. Men det ved ALLE i målgruppen vel?
Jeg vil ønsker mig at bare at kunne vælge fx. herrebukser, og så få et udvalg vist - eventuelt på flere sider. Så kunne jeg på billederne se, hvilken typer, jeg vil have, uden at skulle tænke på typebetegnelse.
Er miinto.dk baseret på Magento? Den har visse ligheder med Magento, men jeg syntes ikke jeg kan se de sædvanlige Magento fingeraftryk i kilden ... Den filtrerede navigation lugter heller ikke meget af Magento.
Min mening er at designet er temmelig gennemført - jeg er ikke 100% vild med farvevalget og de lidt for mange detaljer, men det er jo en smagssag.
You make me think!!! Det er ikke godt. Som andre har nævnt så giver det meget lidt mening at jeg kan sortere på by og postnr hvis jeg bare skal bruge et par bukser. Og hvorfor skal jeg vælge køn i hurtig søg boksen.
Checkout processen er god - rigtig god! Lækker detalje med checkboksen til "Opret konto". Overvej at tilføje en checkboks til tilmelding til nyhedsbrev i checkoutten. En lille detalje; hvis man afbryder processen på DIBS, så lander man på denne blanke side: http://www.miinto.dk/payment_canceled.php . Den kan nok optimeres en smule ...
- og ellers Tillykke - håber i får spandevis af kunder!
jeg mås ige det er flot site I har fået op, og jeg har også fulgt jer lidt på sidelinjen, da jeg kender Henrik Fruergaard, hvilket leder mig til det næste, jeres "hype" omkring Miinto, har været perfekt.... og er brugt rigtig, men når man har brugt "så lang" tid på at hype en site, skal der helst ikke være for mange "ups'er" hvis du forstår? Så det er med og få de enkelte fejl brugere på Amino har opdaget rettet hurtigt.