Hej Dennis. Fedt site - Tillykke. Det eneste jeg hænger mig i, er den konsekvente brug af gråtoner og sort/hvid. Det er konsekvent så jeg går ud fra at det er meningen, men jeg er bange for at den følelse jeg er efterladt med er - lidt - blah... lidt svær at forklare. Jeg synes at sort/hvid kan være ekslusivt og fedt at kigge på men, i bruger en smule for meget gråtoner, og så bliver den lidt kedelig at kigge på. En anden ting er at jeg synes i prøver for meget i siderne, specielt på produktsiden, hvor i har alt fra nyhedsbrev, til fordele, til information om antal butikker og produkter samt kundeservice info. Prøv at arbejde med at gøre det meget mere stømlinet, og ikke have alle kasser på, på en gang, men find ud af hvor de er mest effektive :) Ellers - Rock on - MAGENTO ! ;) -Karsten |
Jeg kunne se den gul trekant i bunden af siden at der er fejl på siden Det gik en evighed at åben hjemmeside over 10 sekunder , det er ikke alle der har en hurtigt internet forbindelse over 2 mb , der er simpelthen for meget på hjemmeside af grafik og billeder , jeg mister også overblikket med så meget grafik på siden og skal derfor bruge lang tid på at finde ud af hvad der står på siden