Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Miinto lanceret - Hvad synes i?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis. 

Fedt site - Tillykke. 

Det eneste jeg hænger mig i, er den konsekvente brug af gråtoner og sort/hvid. Det er konsekvent så jeg går ud fra at det er meningen, men jeg er bange for at den følelse jeg er efterladt med er - lidt - blah... lidt svær at forklare. Jeg synes at sort/hvid kan være ekslusivt og fedt at kigge på men, i bruger en smule for meget gråtoner, og så bliver den lidt kedelig at kigge på. 

En anden ting er at jeg synes i prøver for meget i siderne, specielt på produktsiden, hvor i har alt fra nyhedsbrev, til fordele, til information om antal butikker og produkter samt kundeservice info. Prøv at arbejde med at gøre det meget mere stømlinet, og ikke have alle kasser på, på en gang, men find ud af hvor de er mest effektive :)

Ellers - Rock on - MAGENTO ! ;)

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33

Jeg kunne se den gul trekant i bunden af siden at der er fejl på siden

Det gik en evighed at åben hjemmeside over 10 sekunder , det er ikke alle der har en hurtigt internet forbindelse over 2 mb , der er simpelthen for meget på hjemmeside af grafik og billeder , jeg mister også overblikket med så meget grafik på siden og skal derfor bruge lang tid på at finde ud af hvad der står på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:37

Hej Karsten

Det er første dag den er online, så der bliver selvfølgelig en masse tilretning undervejs. Tak for feedback :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:44

Hej

Godt lavet, måske en smule for levende.

Farve valg er jo en smags sag men de fanger godt ....

Den er ret tung og melder fejl i IE7 og 8

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; GTB5; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)
Tidsstempling: Wed, 15 Jul 2009 09:42:41 UTC

Meddelelse: 'swfobject' er ikke defineret
Linje: 184
Tegn: 4
Kode: 0
URI: http://www.miinto.dk/

Nu ved jeg ikke hvor meget i går op i det men måske det var en ide at rette nogle af alle de fejl siden har i W3C ?

72 Errors, 19 warning(s)

Men bortset fra alt det nice job and good luck Wink

De bedste hilsner

Allan Hansen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:47

Hej

Jeg synes det er et flot site, men selvom det er fedt at høre al rosen, så tror jeg du får mere ud af de konstruktive / kritiske punkter så du/i kan optimere shoppen bedst muligt :)

1) det går laaaangsomt. Både når jeg skal loade siden, og når man går ind på enkelte produkter

2) De rullegardiner med "butikesnavn" "kategori" etc. de er for smalle. Man skal gætte sig til halvdelen af teksten - hvorfor????

3) I oversigten ville jeg indsætte en købknap, så det ikke er nødvendigt at klikke sig ind under detaljer for at købe

4) Hvorfor fylder "butiksnavn" så meget når man skal søge? Hvis jeg vil købe på nettet, så er jeg ski** ligeglad med hvilke butik det kommer fra. Når I reklamerer så meget med butiksnavnet, så risikerer i jo samtidig at folk bare smutter ned i forretningen og køber.

5) Udover det store udvalg - hvad er så fordelen ved at shoppe hos jer, og ikke i forretningerne? Ud over at jeg også skal betale fragt når jeg handler hos jer........

6) I højre kolonne står der noget med "find din style........" Er jeg bare blevet for gammel, eller er "style" dårlig dansk? Måske er det noget unge siger, men min aldergruppe gør ikke (jeg er 30) - så vidt jeg ved.

Fortsat god fornøjelse :)

Hilsen morten

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:57

Tak Morten og Allan

Jeg vil give jeres gode feedback videre Yes

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:15

Det ser fint ud, ikke noget jeg kunne finde på at bruge fordi jeg mener det ødelægger charmen ved de fysiske butikker, og som Morten siger hvad er fordelen ved at handle hos jer når man kan gå ned i butikken og undgå fragt, udover at man får nogle små point?

Derudover oplever jeg stavefejl og under returvare(r) siden er der en skrivefejl. Samtidigt synes jeg et udtryk som "tøm kurv" passer bedre fremfor "slet kurv".

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad miinto betyder/står for/kommer af?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:17

Forstår ik rigtig konceptet bag... Hvor er det i skiller jer ud fra Zoovillage.com, Smartguy.dk, Nelly.com eller asos.com? I lagerfører intet, og kunden er derfor ik sikker på at bestilte varer kan leveres... Priserne er høje og der tillægs desuden fragt :S

Det virker lidt som om konceptet langt fra er gennemtænkt helt til bunds... Der er intet nyt over det overhovedet...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:34

Jeg kan henvise jer til at læse dette: Om miinto

Det er som sagt første dag siden er online

Der er dog allerede over 100 trendsættende fysiske butikker tilmeldt, som tror på mersalg via miinto

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:42

Dennis Kjærgaard:

Jeg kan henvise jer til at læse dette: Om miinto

Det er som sagt første dag siden er online

Der er dog allerede over 100 trendsættende fysiske butikker tilmeldt, som tror på mersalg via miinto

Ingen jeg fatter ik konceptet... Der er jo intet nyt i det, og der er en hvis usikkerhed forbundet med at købe på siden, da der ik lagerføres selv...

Desuden er det skræmmende at over 100 tøjbutikker, har fokus på nethandel i stedet for at drive deres kerneområde, som burde være den fysiske butik... Det ses jo gang på gang, at dem der driver en fysisk butik, ik har konpetancerne og evnerne til at drive nethandel. Men hvis så mange butikker vil online, hvorfor opretter de så ik bare selv en webshop?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)