Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Miinto lanceret - Hvad synes i?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så blev det endelig dagen, hvor miinto er gået live. Her kan man shoppe tøj og mode fra over 100 af Danmarks fedste tøjbutikker samlet på et sted. Vi mener resultat er noget nær perfekt, men hvad synes i???

Feelin´ naked? - Go miinto Wink

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:52

Jeg kan se at i skriver at miinto.dk er godkendt af e-handelsfonden, men ifølge e-mærket er miinto.dk ikke godkendt?

Det virker efter min bedste overbevisning ikke voldsomt professionelt at der er tvivl om hvorvidt i må anvende deres e-mærket.

Jeres flashting på forsiden tager al opmærksomhed og kører så hurtigt at den nærmest stresser mig til at skynde mig videre, og så studser jeg lidt over at i fremhæver de 14 dages returret så meget - det har man jo altså på alle netbutikker, så det i skilter med er jo blot at i sådan set overholder loven?

Hvis jeg kommer til at klikke på jeres flashting stopper den og viser mig den kode jeg kan bruge for at indsætte den på en anden side - Er det meningen?

Men bortset fra det, så virker siden ganske overskuelig med gode kategorier.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 10:56

Lækkert site! Dog lige i overkanten med flash animationer for min smag :)

Hvordan fungerer det? Sender forhandlerne direkte til kunden (a-la justeat) eller skal varerne igennem miinto først?

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:58

Hmm... der sker simpelthen alt for meget på den side. Det er næsten umuligt at fokusere på noget med alle de billeder der flyver forbi øjnene på en på samme tid. Alt for mange bokse gør også at det er svært at skabe sig et overblik. Siden er skam flot, ingen tvivl om det, synes bare der er alt for mange indtryk på en gang.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 11:01

Umiddelbare indtryk er godt. 

Siden kører en smule langsomt, men det kan lige så godt være den maskine jeg sidder på lige i øjeblikket. 

En søgning på ensfarvede t-shirts i str. large gav dette resultat: 
http://www.miinto.dk/guide-m-shopid-0-brandid-0-sizeid-15-cityid-0-catid-130

En del t-shirts, som ikke er ensfarve, har statements o.l. 

Ellers er jeg enig med at selve "filmen" i banneret på forsiden kører for stærkt. Det er også ærgerligt, at der er en stor "bar" plet på forsiden. Ødelægger lidt det ellers fine helhedsindstryk.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:22

Anders Christensen:

Jeg kan se at i skriver at miinto.dk er godkendt af e-handelsfonden, men ifølge e-mærket er miinto.dk ikke godkendt?

Det virker efter min bedste overbevisning ikke voldsomt professionelt at der er tvivl om hvorvidt i må anvende deres e-mærket.

Grafikken er ved en fejl kommet med fra den gamle side....andet navn. tak for at gøre opmærksom på det, det bliver rettet idag

Anders Christensen:
Jeres flashting på forsiden tager al opmærksomhed og kører så hurtigt at den nærmest stresser mig til at skynde mig videre, og så studser jeg lidt over at i fremhæver de 14 dages returret så meget - det har man jo altså på alle netbutikker, så det i skilter med er jo blot at i sådan set overholder loven?

Ja, det ved vi to, men ikke mange brugere, derfor.

Anders Christensen:
Hvis jeg kommer til at klikke på jeres flashting stopper den og viser mig den kode jeg kan bruge for at indsætte den på en anden side - Er det meningen?

Ja lige nu er det sådan indtil vi for den nye software som er på vej

Anders Christensen:
Men bortset fra det, så virker siden ganske overskuelig med gode kategorier.

Takker :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:24

Michael:
Hvordan fungerer det? Sender forhandlerne direkte til kunden (a-la justeat) eller skal varerne igennem miinto først?

Ja lige præcis. Jesper Buch fra just-eat er også partner i miinto

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:28

Andreas Lolk:
Siden kører en smule langsomt, men det kan lige så godt være den maskine jeg sidder på lige i øjeblikket. 

Siden er sendt ud til 650.000 brugere i dag, så måske det er derfor.

Andreas Lolk:

En søgning på ensfarvede t-shirts i str. large gav dette resultat: 
http://www.miinto.dk/guide-m-shopid-0-brandid-0-sizeid-15-cityid-0-catid-130

En del t-shirts, som ikke er ensfarve, har statements o.l. 

Ellers er jeg enig med at selve "filmen" i banneret på forsiden kører for stærkt. Det er også ærgerligt, at der er en stor "bar" plet på forsiden. Ødelægger lidt det ellers fine helhedsindstryk.. 

Tak, det skal jeg sige videre :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:28

Jeg synes det er en flot side. Yes

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:30

Remydk: