Så blev det endelig dagen, hvor miinto er gået live. Her kan man shoppe tøj og mode fra over 100 af Danmarks fedste tøjbutikker samlet på et sted. Vi mener resultat er noget nær perfekt, men hvad synes i???
Jeg kan se at i skriver at miinto.dk er godkendt af e-handelsfonden, men ifølge e-mærket er miinto.dk ikke godkendt?
Det virker efter min bedste overbevisning ikke voldsomt professionelt at der er tvivl om hvorvidt i må anvende deres e-mærket.
Jeres flashting på forsiden tager al opmærksomhed og kører så hurtigt at den nærmest stresser mig til at skynde mig videre, og så studser jeg lidt over at i fremhæver de 14 dages returret så meget - det har man jo altså på alle netbutikker, så det i skilter med er jo blot at i sådan set overholder loven?
Hvis jeg kommer til at klikke på jeres flashting stopper den og viser mig den kode jeg kan bruge for at indsætte den på en anden side - Er det meningen?
Men bortset fra det, så virker siden ganske overskuelig med gode kategorier.
Hmm... der sker simpelthen alt for meget på den side. Det er næsten umuligt at fokusere på noget med alle de billeder der flyver forbi øjnene på en på samme tid. Alt for mange bokse gør også at det er svært at skabe sig et overblik. Siden er skam flot, ingen tvivl om det, synes bare der er alt for mange indtryk på en gang.
En del t-shirts, som ikke er ensfarve, har statements o.l.
Ellers er jeg enig med at selve "filmen" i banneret på forsiden kører for stærkt. Det er også ærgerligt, at der er en stor "bar" plet på forsiden. Ødelægger lidt det ellers fine helhedsindstryk..
Jeg kan se at i skriver at miinto.dk er godkendt af e-handelsfonden, men ifølge e-mærket er miinto.dk ikke godkendt?
Det virker efter min bedste overbevisning ikke voldsomt professionelt at der er tvivl om hvorvidt i må anvende deres e-mærket.
Grafikken er ved en fejl kommet med fra den gamle side....andet navn. tak for at gøre opmærksom på det, det bliver rettet idag
Anders Christensen:
Jeres flashting på forsiden tager al opmærksomhed og kører så hurtigt at den nærmest stresser mig til at skynde mig videre, og så studser jeg lidt over at i fremhæver de 14 dages returret så meget - det har man jo altså på alle netbutikker, så det i skilter med er jo blot at i sådan set overholder loven?
Ja, det ved vi to, men ikke mange brugere, derfor.
Anders Christensen:
Hvis jeg kommer til at klikke på jeres flashting stopper den og viser mig den kode jeg kan bruge for at indsætte den på en anden side - Er det meningen?
Ja lige nu er det sådan indtil vi for den nye software som er på vej
Anders Christensen:
Men bortset fra det, så virker siden ganske overskuelig med gode kategorier.
En del t-shirts, som ikke er ensfarve, har statements o.l.
Ellers er jeg enig med at selve "filmen" i banneret på forsiden kører for stærkt. Det er også ærgerligt, at der er en stor "bar" plet på forsiden. Ødelægger lidt det ellers fine helhedsindstryk..