Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Det lyder skidehyggeligt men....Problemet med fredagsbar er...at det er fredagsbar :-)
Dvs. det er logisk nok fredag. For mig betyder det ofte ekstra meget arbejde (brancherelateret) men for mange der ikke er teenagere længere, betyder det også daginstitutioner der lukker tidligt.
At det er fredagsBAR betyder også, at en del af hyggen er at indtage mere en den ene øl, man kan tillade sig at køre hjem på. Og bor man ikke lige nær København centrum eller en s-togs station, så kan hjemtransporten nemt blive en udfordring.

Hej Allan

Tak for dit gode input! Vil det sige at hvis nogen f.eks. tog initiativ til torsdags-kaffe eller mandagsbrunch, så var der en større chance for at støde på dig? For det behøver jo ikke være fredagsbar altid - det var bare det der var stemning for dengang vi begyndte at mødes, men folks vaner/ønsker kan jo have ændret sig. :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:54

Anja Lysholm:
Vil det sige at hvis nogen f.eks. tog initiativ til torsdags-kaffe eller mandagsbrunch, så var der en større chance for at støde på dig?

God ide! Ville være mere attraktivt!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:55

Anja Lysholm:

Hvad afholder dig fra at komme?

Den primære grund til at jeg ikke kommer til fredagsbarer er fordi jeg bor i det mørke Jylland og så tit får jeg heller ikke udrejse-tilladelse. Det passer altid dårligt med tidspunktet for hvornår jeg er i KBH i forhold til hvornår fredagsbarene løber af staben.

Desværre Sad 

Men for at svare på dine spørgsmål alligevel Wink

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Hvis jeg alligevel skal have arbejdsweekend og vælger KBH pga. det passer sammen med andre møder eller arrangementer så er tidspunktet helt fint for mig.

Er det fordi du er genert?

Jeg er genert men hvo intet vover intet vinder, så det må jeg bare tage som en udfordring Big Smile

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Behovet er nok større end nogensinde, det indtryk får man vist også når man læser mine indlæg på min Amino blog.

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Nej, egentlig ikke, jeg tror nok jeg kan finde et eller andet som jeg kan bidrage med

Andre grunde?

NØH,udelukkende dårlig timing Crying

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 20:58

Johnny Behrenthz:

Ja jeg vil nok oss sige at det er afstanden der er gælende. Man tager ikke bare lige fra Randers til Kbh og drikker et par pilserne. Det er (desværre) lidt typisk for mange ting. Inden for plast industrien er det oss altid i Kbh det forgår, og det er på tros af at de fleste plast virksomheder efterhånden ligger i Jylland. .... men for at komme tilbage til emnet. Jeg vil forslå at der måske tænkes på at oss holde nogle møder/fredagsbar i jylland.

Nu kan det selvfølgelig være lidt misvisende lige i forhold til denne tråd at der står Amino Crew på mig, for disse fredagsbarer (og lignende) arrangeres faktisk altid af Aminos brugere, og derfor er afstand ikke lige en gyldig grund i denne debat. ;-) Det kan nemlig lige så godt handle om fredagsbarer i Århus, Frederikshavn eller Odense. Dem jeg tager initiativ til, eller er med til at tage initiativ til, foregår bare helt naturligt her hvor det er nemmest for mig. :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:01

Jeg vidste slet ikke noget om at der var en fredagsbar med amino medlemmer og har ellers været rigtig meget på amino de sidste 3 måneder.

Hvor kan man læse om den?

Kunne da godt overveje at komme:)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 21:02

Hej Anja,

vil supergerne komme til fredagsbararrangementer (eller pizzatweettingsmøder)... Meeeen, som nævnt ovenfor så bor jeg en times kørsel fra kbh, har 2 børn (1½ og 4 år) og ikke mindst en bro med afgfit som jeg skal over da jeg typisk arbejder hjemme (i sverige) om fredagen. Jeg checker dog altid om det kan lade sig gøre, det har bare ikke rigtigt spillet endnu.

Så, hvad skal der til? ... ja, et mødested i nærheden af god parkering vil hjælpe :)  ... og så er jeg mest til tidlige arrangementer så jeg kan nå hjem til ungerne inden de skal sove (men det ved jeg kan være svært at arrangere)

/Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:02

Henrik Krogh:

Hej Anja!

Ja det lyder som I har haft en hyggelig stund om end I ikke var mange.

Lad mig koge dine spørgsmål sammen til et svar. Afstand - 1700 km er meget for en fredagsøl.

Men ingen tvivl om at hvis et besøg i København faldt sammen med en Amino-fredagsbar ville jeg hellere end gerne møde andre Aminoer.

Jeg håber, at du får sparket gang i det - for såvel uformel networking kan føre til noget brugbart.

Henrik

Helt enig selvom der kun er små 500-600 km for mig...

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:15

Måske skulle jeg lave en tillægstråd der hedder "Hvad skal der til for at DU arrangerer en Amino-komsammen der passer netop dig?" Wink

Det er nemlig bare at finde et tidspunkt og en cafe der har åbent, og så smide en tråd op om det. Det er så uformelt at det intet kræver at arrangere det.
...vil jeg da bare lige gøre opmærksom på. :-)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:16

Hmmm jeg er da klar på en fredagsbar, og ville da gerne hjælpe med at arrangere det i midtjylland hvis det skulle være. Kan da læse mig til i denne tråd at der er flere fra jylland der er interesserede i ideen, men ikke gider rejse så langt for det.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:17

NRJ Media:

Jeg vidste slet ikke noget om at der var en fredagsbar med amino medlemmer og har ellers været rigtig meget på amino de sidste 3 måneder.

Hvor kan man læse om den?

Det er ikke noget fast, og det er ikke Amino der arrangerer, men os brugere selv. Her er den næste: http://www.amino.dk/forums/p/64248/395826.aspx - kom frisk! Big Smile

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)