Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Men ingen tvivl om at hvis et besøg i København faldt sammen med en Amino-fredagsbar ville jeg hellere end gerne møde andre Aminoer.

Så syntes jeg du skulle sige til næste gang du kommer til Kbh, så holder vi en Fredags ... eller Torsdagsbar der :)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Hej Allan

Tak for dit gode input! Vil det sige at hvis nogen f.eks. tog initiativ til torsdags-kaffe eller mandagsbrunch, så var der en større chance for at støde på dig? For det behøver jo ikke være fredagsbar altid - det var bare det der var stemning for dengang vi begyndte at mødes, men folks vaner/ønsker kan jo have ændret sig. :-)

Sandsynligvis. Ikke at der er noget i vejen med fredagsbar og kolde øl :-)
Men størst chance for at fange "en som mig" er i forbindelse med at andet arrangement, så man alligevel er i nabolaget og måske ovenikøbet får noget fagligt ud af det forinden :-)
Havde det været for 10 år siden havde jeg uden tvivl været fast inventar hvis dagen ikke konfliktede med datospecifikke arbejdsopgaver :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Det lyder skidehyggeligt men....Problemet med fredagsbar er...at det er fredagsbar :-)

Jeg ser og forstår dine argumenter, ville det ændre sig hvis man valgte at lægge det om f.eks. Onsdagen?

De sidste to gange jeg har været til Amino events har det endt ud med max en øl og en kop kaffe ... altså på ingen måde noget der forhindrede at køre hjem :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Norbøll:

  I og med at jeg hører under dem som plejer at møde op ved størstedelen af arrangementerne, så går jeg ud fra at jeg ikke bør svare.... Geeked

/Jesper

Nul!

dårlige undskyldninger :P  ... ej det går nok , vi sad faktisk og snakkede om dig på et tidspunkt i forbindelse med nogen visitkort :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birgit - Min-mave.dk:

Den primære grund til at jeg ikke kommer til fredagsbarer er fordi jeg bor i det mørke Jylland og så tit får jeg heller ikke udrejse-tilladelse. Det passer altid dårligt med tidspunktet for hvornår jeg er i KBH i forhold til hvornår fredagsbarene løber af staben.

Som jeg sagde til Henrik, så giv lyd fra dig næste gang ... f.eks. gennem et Aminotweetup :) ... så kunne man jo arrangere noget :)

Derudover så vil jeg godt pointere at jeg forsøgte at råbe folk op da jeg selv boede i Jylland, det kostede virkelig blod sved og tårer da vi fik banket noget på benene i Århus for et par år siden, men såsnart jeg forsøgte bare lidt væk fra Århus gik det galt.

jeg flyttede faktisk herover (Kbh) for at være med hvor tingene sker ...

Men jeg vil godt melde mig til at fylde en bil med iværksættere og køre til Jydelandet hvis nogle af de gæve gallere ... øhh jeg mener jyder, smider et arrangement op :)

Birgit - Min-mave.dk:

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Behovet er nok større end nogensinde, det indtryk får man vist også når man læser mine indlæg på min Amino blog.

Rigtig god pointe!

Efter at have brugt en halvanden times tid sammen med Anja og Jacob var jeg helt tændt på at komme hjem og fyre den af og knokle til langt ud på natten. Det er virkelig inspirerende at være sammen med andre mennesker som ikke syntes man er tosset fordi man tager en fyresedel med et smil og siger "Nå ... så skal jeg til at arbede for alvor" :)

Birgit - Min-mave.dk:

NØH,udelukkende dårlig timing Crying

Det må vi kunne gøre noget ved ... hvis du, eller en anden, der lider af dårlig timing, siger til når i er herovre, skal jeg nok bakke op om at holde et eller andet :)

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesperFG:

Hej Anja,

vil supergerne komme til fredagsbararrangementer (eller pizzatweettingsmøder)... Meeeen, som nævnt ovenfor så bor jeg en times kørsel fra kbh, har 2 børn (1½ og 4 år) og ikke mindst en bro med afgfit som jeg skal over da jeg typisk arbejder hjemme (i sverige) om fredagen. Jeg checker dog altid om det kan lade sig gøre, det har bare ikke rigtigt spillet endnu.

Så, hvad skal der til? ... ja, et mødested i nærheden af god parkering vil hjælpe :)  ... og så er jeg mest til tidlige arrangementer så jeg kan nå hjem til ungerne inden de skal sove (men det ved jeg kan være svært at arrangere)

/Jesper

Når du kommer fra Sverige kan du parkere ved Fields, det koster 3kr/t og de første 3 timer er gratis. Herfra kan du tage Metroen ind til byen.

Nu er der mange der har sagt Fredag var en dårlig dag, kan vi ikke få nogle alternative forslag til hvornår vi så skal gøre det?

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Carlberg:

Hmmm jeg er da klar på en fredagsbar, og ville da gerne hjælpe med at arrangere det i midtjylland hvis det skulle være. Kan da læse mig til i denne tråd at der er flere fra jylland der er interesserede i ideen, men ikke gider rejse så langt for det.

Det er meget nemt ... find 1 eller 2 andre og gør det sammen med, på den måde er i sikker på at i som minimum dukker 3 mennesker op.

Find så en bar/cafe/restuarant el. lign. hvor ejeren er ok med at du kommer med 5-20 mennesker en eftermiddag, vælg en dato, slå det op på Amino. Evt. også Twitter, FB mv. (I kan evt. skrive til mig (@mikjaer) eller Anja (@fruforklarbar), så er jeg ret sikker på at en af os kan lokkes til at retwitte jeres invites :)

Dernæst sætter i jer derned, måske med et lille skilt (A4 papir der er bøjet på midten) hvor der står "Amino" på. (Vi tog en bærbar med istedet ... Så var Jacob ikke sen til at gætte på at vi nok ikke var et par junkier der var gået forkert ;))

Og så vente i spændt på at folk kommer :)   (og kommer der kun 4 , så opretter i en tråd mere magen til den her ;))

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

  Der hvor jeg kan se at fredagsbarens eventuelt kan være et problem (hvis man ser bort fra at man f.eks. bor langt væk), så er omkring tidspunktet.

Der er mange som har andre planer, enten med familien, venner, kærsten eller andet, på en fredag. Og navnlig en fredag eftermiddag / aften.
Så at forsøge at arrangere en omgang brunch på et tidspunkt ville måske ikke være en dårlig idé. Jeg vil dog så sige, af egen erfaring, at det bør holdes ret tidligt på dagen - ikke senere end kl. 10 - da det ellers kommer til at optage en for stor del af dagen.

/Jesper

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fredagsbar lyder som noget man gik til dengang man gik på universitet, og det bare handlede om druk. Jeg er godt klar over at det ikke nødvendigvis behøver at være sådan, men det er det indtryk jeg får, når jeg hører ordet fredagsbar.

Torsdagcafé lyder mere tiltagende for mig, da jeg ikke er til alkohol overhovedet. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Nul! dårlige undskyldninger :P  ... ej det går nok , vi sad faktisk og snakkede om dig på et tidspunkt i forbindelse med nogen visitkort :)



Forhåbentligt positivt Geeked

/Jesper

Side 3 ud af 7 (64 indlæg)