Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Tele Support

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:36

Dommen er lige faldet - og Lasse Schou endte med de 2½ års ubetinget fængsel, og har fået frataget retten til at drive lignende virksomheder.

Personligt synes jeg nu stadig han fortjener en ægte omgang bøllebank oveni - men måske han kan hente det i fængslet, eller lidt "hyggelig" rockersex :)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 13:53

Ja vi er mange der er glade for at slippe af med ham Big Smile Tillykke til alle Aminoer med gårsdagens sejr!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:14

Jeg læste første gang nyheden (med glæde) på Comon under overskrifter "Hård fængselsdom til annoncehaj"
Det der med en "hård" dom er jo relativt... selvfølgeligt er det da rart at retssystemet straffer dem som gang på gang driver forretning på konstant kant med loven. Modsat så mener jeg der er tale om decideret overlagt økonomisk kriminalitet.
Bagmændene har jo på intet tidspunkt været i tvivl om hvad de lavede og for så vidt havde jeg da gerne set en endnu hårdere straf.

Ikke at jeg tror udsigten til fængselsstraf vil afskrække de andre etablerede svindlere, men jeg tror og håber den kan afholde andre fra at gå ind i "branchen" 

Tilbage er vel kun at ønske Lasse Schou og medtiltalte Lasse Mortensen god tur til hotel gitterly - de har fortjent hvert minut derinde!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:28

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:11

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 13:15

Tjaeh, det lyder som om det er den eneste udvej.

Eller er der en der kender deres teleudbyder.. så kunne man arrangere et "kabelbrud" ved dem.. Big Smile
Det stopper dem nok ikke, men det kan vel forsinke dem lidt..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26

> Eller er der en der kender deres teleudbyder.. så kunne man arrangere et "kabelbrud" ved dem..

Det kunne også være sjovt bare at aflytte dem. Der findes frit tilgængeligt udstyr til den slags - f.eks. denne her: http://www.spyzone.dk/product.asp?product=109&sub=0&page=1 - den er smart :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 13:40

Selvom ideen er smart, så tror jeg ikke det vil stoppe dem.

Jeg tror der skal mere drastige metoder i brug, for at gøre det af med dem.

En skræmmekampagne for eventuelle nye medarbejdere hos Dansk Tele Support vil nok være mere effektiv, end blot at aflytte dem og videresende oplysninger.
For selv om de er dømt for det, så fortsætter de jo alligevel.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:55

> En skræmmekampagne for eventuelle nye medarbejdere hos Dansk Tele Support

Se det er kreativt, synes jeg. Lad os prøve at tænke lidt mere i den retning ...

Kunne man forestille sig at vi f.eks. her på Amino, eller en større gruppe virksomheder, eller på Iværk07 gik ud med et samlet statement - en provokation, om du vil, hvor vi f.eks. skriver at vi som aktion mod disse annoncehajer fremover vil nægte at ansætte enhver der tidligere har været ansat i disse virksomheder, og at dem der lyver om det vil blive fyret på gråt papir? Man kunne sige, at det ville svare til at have en volds-og narkodom på sit CV ...

I don't know ... Men det ville være fedt, hvis vi her på Amino kunne komme op med noget kreativt der kunne gøre mere for at stoppe dem - og helst da noget der både er lovligt og ikke voldeligt (siger manden med spagettiarmene ....) - og gerne lidt morsomt samtidigt. Noget der kunne skabe endnu mere opmærksomhed.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)