Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg importerer varer fra Kina og sælger dem videre online - på  QXL og Trendsales. Jeg har fået hjælp til at oprette en egen webshop, men er gået helt i stå med projektet. For at sige det rent ud: Jeg kan ikke finde ud af det !! Siden er lavet med Pagemill og udkastet kan ses på www.ceedee.dk

 
Jeg har brug for en behagelig og tålmodig person, der har tid og lyst til at lære mig at bruge, vedligeholde og opdatere webshoppen. Efter endt instruktion skal jeg være fuldstændig selvkørende mht drift af butikken.Det skal selvfølgelig ikke koste en formue, men det er klart, at jeg gerne vil betale rette vedkommende for det.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans :)

 
Det kan godt være, din ven er tålmodig - men jeg kan ikke se på hans side, at han tilbyder dét, jeg efterspørger? :)
 
Mvh
Marie
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

...... prøv at smide en mail til ham. Han er en troldmand med træsko = stor viden, hurtig til at sætte sig ind i endnu mere viden, dygtig til at formidle viden i et forståeligt sprog.

mvh Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ceedee

Jeg kender ikke pagemill, men jeg går ud fra det fungere som så mange andre webshops. Derfor vil jeg da gerne smide et kig på den og hjælpe dig på vej.
 
du kan fange mig i en PM så kan vi tage den derfra hvis du har lyst.
 
EDIT: jeg ser nu at pagemill er et gammelt adobe program der ikke produceres længere.
 
Det jeg istedet vil råde dig til er at købe en af de mange online webshops hvor alt udvikling foregår via et administrations modul, jeg vil dog stadig gerne kigge på din og se om jeg kan hjælpe.
Tilmeldt 2. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 
Tak for dit svar. Det er sikkert et dumt spørgsmål, men hvad er en "PM"?
 
Mvh
Marie
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov jeg så ikke du var ny :)

Det er nu ikke så dumt hvis man ikke kender forummet, det er det som kaldes en Privat message, du kan se når du er logget ind oppe i højre hjørne står der du har 0(eller et andet tal) private beskeder.

Men ellers kan du bare fange mig på martin@tygsen.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Ceedee,
 
PageMill er jo blot et program til at udvikle hjemmesider i - ligesom GoLive og FrontPage. Det er ikke selve shopdelen som hedder PageMill.
 
I MediaMouse har vi efterhånden løst en del opgaver for kunder som er i samme branche som dig. Så hvis du har lyst, så er du velkommen til at kontakte mig og høre hvad jeg konkret mener vi kan hjælpe dig med og hvordan: jesper snabela mediamouse.dk
 
Du kan også ringe på tlf. 70 278 276 og tage en snak med mig eller en af mine kolleger.
 
/Jesper
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg stod i samme position som dig, men valgte og hente en færdig shop. og betale 450 kr. for at fjerne deres navn i bunden af shoppen.

mit system hedder
 
den kan man uploade og så kører det hele ellers bare. Jeg valgte ud over at lave mit eget design og og en masse modifikationer, men det tager tid og hvis man ønsker dette så skal man vide en del mere.
 
god fornøjelse :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ceedee!

Vil du bruge min løsning på http://www.storehotel.com?

Det er meget enkelt og nemt at bruge.

Du kan ellers kigge på http://cafegrillen.binhs.dk/forside.htm (tryk på Bestil-knappen) og se hvordan min løsning kan anvendes.

Chuuuuu

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)