Paypal er udemærket til en lille forening, eller til at lave en hobbybutik, hvor man tester om noget kan sælges - skal man lave noget lidt større, er det nødvendigt at bruge en rigtig bank til at lave kortindløsen - og her igen - PBS er altså ikke de eneste som kan gøre det i Danmark - det er en gammel myte.
Vil gerne vide hvad du har brugt de mange penge på, advokathjælp?
Med venlig hilsen
Lars
Hej Lars.
Nej, så tror jeg slet ikke det kunne stå til måls med vores "omsætning".
De penge er lærepenge, som aldrig kommer ud af PayPals fryser. heldigvis er der en continuerligt flow også ud af kontoen (før indefrysningen) ellers kunne vores lærepenge nemt havde været 10 gange højere.
Nu kom tråden jo lidt ud af en tangent. Men hvis det ender med at du vil skifte system, vil jeg da gerne give dig et hurtigt tilbud. En professionel webshop bygget på Magento med unikt design (du kan så selv vælge om du også vil have PayPal betaling) inkl. hosting og betalingsgateway i et år for kun 9.995,-
Vi kan evt. tage udgangspunkt i det eksisterende design hvis du ønsker det.
Så SLAP DOG AF med alt dit spam her på amino. Du byder jo hele tiden ind med reklame for dit firma uden ellers at komme med noget hjælp. Fat dog konceptet medet forum og hjælpe andre eller køb nogle annoncer så de i det mindste på den måde støtter amino. Jeg fatter ikke at der ikke er en moderator som sletter dine indlæg.
Hilsen Michael. Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.
Så SLAP DOG AF med alt dit spam her på amino. Du byder jo hele tiden ind med reklame for dit firma uden ellers at komme med noget hjælp. Fat dog konceptet medet forum og hjælpe andre eller køb nogle annoncer så de i det mindste på den måde støtter amino. Jeg fatter ikke at der ikke er en moderator som sletter dine indlæg.
Nåh ja... godt ord igen.
Nu synes jeg nu nok at jeg generelt hjælper mere end jeg sælger. Hvis jeg hører om en der efterlyser en shop tilbyder jeg selvfølglig min hjælp (lidt ligesom de mange der laver cms systemer).
Det bundede i at Tommy som den første skrev:
Tommy:
De fokuserer - en ting mange virksomhedsledere glemmer. Hvis du er parat til at betale de 10-15.000, som det sikkert vil koste at implementere paypal, kan du ligeså godt starte med Magento eller lignende.
Dette burde jeg måske have uddybet.
Men jeg undskylder da ydmygst hvis du har taget det personligt. Jeg håber sandelig at du er efter alle dem der gerne vil sælge cms'er også...
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er noget galt med at give en pris på et stykke arbejde her på Aminio?, Jeg vil dog godt sige at jeg reklamerer hos Aminio, før der er nogle som flår mig levende og har ingen problemer med at folk prøver at sælge deres produkter.
Nu når du har indgået en aftale med Danaweb, og sikkert betalt deres meget (u)proffesionelle designere en stor pose penge, så er det jo lidt for sent. Men hvis du havde tjekket amino, efter danaweb, så ville du have opdaget at det ikke ser kønt ud - for dem.
I skal have rigtig mange tak for jeres svar. Sådan en diskussion giver virkelig stof til eftertanke. Alle disse erfaringer, som i hver især har, vil jeg jo ikke kunne google, så det betyder virkelig meget, at i gider skrive det igen, for gud ved hvilken gang
Der må da være en grund til at jeres bruger blev frosset. Og hvis der ingen grund er, så bliver den jo bare åbnet igen uden problemer...
Du må gerne uddybe problemet enten her eller i en PB...
Det er rigtigt det bare var en "finurlighed" hvor pengene blev frosset pga uregelmæssigheder på kontoen grundet nogle hacker-angreb vi havde oplevet.
problemet var bare... at Paypal krævede at jeg beviste at jeg havde den adresse jeg signede op med 5 år tidligere. De godtog intet jeg sendte, og da jeg af gode grunde ikke boede der mere fordi det var en adresse på et kollegie, ja så var pengene altså frosset "for good".
Det er rigtigt - som vi retskafne danskere vi er, så forventer vi en grund til, at Paypal fryser pengene - og hvis vi forklare dem, hvad der skete, så skal de nok løse op for pengene igen - men Sorry Paypal er Amerikansk - de har nogle andre spilleregler - og hvis du overtræder en af deres regler, så har du på "side 34" (eller cirka der omkring) skrevet under på, at de må fryse pengene, indtil sagen er opklaret - med andre ord - glem at få dine penge tilbage. Det er både for at hindre misbrug / svindel af købernes penge, men også fordi Paypal er underlagt Amerikansk hvidvaskningslovgivning, hvor strafferammerne får de danske straffe for mord til at ligne en børnehave - hvilket jo klart gør dem lidt påpassentlige.
Derfor brug Paypal til en hobbyvirksomhed - men lad være med at have mere ståede i systemet, end du kan klare at miste - og sørg for at din virksomhed har en stabil vækst - hvis pludselig du tribler din omsætning fordi du er dygtig til at sælge, så er det mystisk - og de kan holde pengene tilbage.