Hej. Efter at have læst flere tråde her på Amino omkring fordelene ved at tilmelde PayPal til webshop, bestemte jeg mig for at bruge denne løsning. Jeg kontaktede derfor DanaWeb, hvor jeg har min hjemmeside. Overraskende fik jeg den besked, at den mulighed har de fravalgt p.g.a, at PayPal er et amerikansk system og de kun vil støtte PBS, som er et dansk system. Dels finder jeg argumentet mærkeligt - Er de fleste styresystemer og programmer ikke også amerikansk udviklede? Dels undre det mig, at de blankt afviser at udføre denne løsning på min webshop. Jeg betaler gerne for arbejdet. Kan de ikke eller vil de ikke? Det kan jeg ikke rigtig finde ud af. Og kan jeg i stedet selv gøre det? Mange hilsner Miriam
|
Miriam Frank:Dels undre det mig, at de blankt afviser at udføre denne løsning på min webshop. Jeg betaler gerne for arbejdet.
Kan de ikke eller vil de ikke? Det kan jeg ikke rigtig finde ud af. Og kan jeg i stedet selv gøre det?
De fokuserer - en ting mange virksomhedsledere glemmer. Hvis du er parat til at betale de 10-15.000, som det sikkert vil koste at implementere paypal, kan du ligeså godt starte med Magento eller lignende.
Med en installation af Magento, betaler du kun 600kr/år for webhotel og kan bruge de ~3.000,- du sparer på design, seo og lignende. Eller bedre... en PBS-løsning - Paypal kommer til at koste dig mange salg.