Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 9 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere ytret mig positivt omkring Aidonline, men har ændret holdning efter en god snak med Niklas. Jeg var af den fejlagtige opfattelse at man fik vist reklamer fra godgørende organisationer, men det er jo ikke tilfældet. Det er både i brugernes og websiteudbydernes interesse at vise målrettede reklamer, så der røg min sympati umiddelbart.

Jeg synes dog at de der snakker om generelle anti-adblocker-tjenester eller lignende, går lidt for langt. Det må være nok at blokere åbenlyse provokationer som aidonline for at sende et signal om den økonomi der ligger bag de websites, folk nyder godt af.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

udvikler:

Da dette jo nu ser ud til at blive en folkesport vil jeg foreslå man med lidt javascript kan animere AidOnlines reklamer så det ligner l... hos brugeren.

Jeg vil i øvrigt foreslå at resultatet bliver random fra gang til gang :-)

Hehe... det kunne blive en grim omgang...

Synes nu det ville være endnu bedre hvis det javascript der var snak om der kunne fjerne deres annoncer, og remplacere vores egne blev lavet...

Så er de neutraliserede...

Jeg syntes endnu mere om at oplyse brugerne ligesom drop-ie6.dk gør det

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tokeriis:

Jeg har tidligere ytret mig positivt omkring Aidonline, men har ændret holdning efter en god snak med Niklas. Jeg var af den fejlagtige opfattelse at man fik vist reklamer fra godgørende organisationer, men det er jo ikke tilfældet. Det er både i brugernes og websiteudbydernes interesse at vise målrettede reklamer, så der røg min sympati umiddelbart.

Jeg synes dog at de der snakker om generelle anti-adblocker-tjenester eller lignende, går lidt for langt. Det må være nok at blokere åbenlyse provokationer som aidonline for at sende et signal om den økonomi der ligger bag de websites, folk nyder godt af.

 

Hej Toke

Godt jeg kunne overbevise dig på kontoret i dag:D

 

(For dem uden for så er toke kunde i min virksomhed)

 

Dog er det svært teknisk set kun at blokere for AidOnline da de bygger deres produkt på AdBlocker:(

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Foreslag til indhold på sitet:

  • Problem-beskrivelse
    En god kort tekst, der forklarer alle der besøger sitet hvad problemet er. Gerne med et par rigtig gode analogier.
     
  • Løsningsmuligheder
    En beskrivelse af de løsningsmuligheder vi ser: Tekniske løsninger, juridiske løsninger (evt. kan få en "medie liderlig" advokat til at skrive en vurdering), brok til parterne, offentlige indlæg osv.
     
  • Bibliotek/downloads
    Her skal kunne downloades brugbare scripts (både de pæne og de mindre pæne), templates til emails (til velgørenhedsorganisationerne) liste over de hjælpeorganisationer der deltager - sammen med email til dem

Det er iøvrigt vigtigt at understrege, at det her IKKE bare er velgørenhed - uanset om man kan lide konceptet eller ej. AidOnline gør da det her for at tjene penge - nemlig de 20% af deres tyveri. Det har der været alt for lidt fokus på

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et lille pip herfra - udadtil ser det jo rigtig godt ud mht. AidOnline, men lige så snart man klikker på linksene eller læser mere om konceptet krakelerer overfladen og lortet vælter ud. For magen til større snylter skal man lede længe efter.

Jeg er 110 % med, jeg har ikke knoklet i 7 år for at lade dem snylte på det kæmpe arbejde jeg ligger i Min-mave

Så sig til, så har I også mig ved jeres side Wink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder mig også under fanerne. Bare sig til!

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Mikkel, det ser skide godt og overskueligt ud.

Hvad med at få lavet et banner/logo som folk der var imod aidonline kunne ligge på deres hjemmeside, banneret/logoet skulle så henvise til hjemmesiden hvor folk kunne læse om problemstillingerne ved det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Super Mikkel, det ser skide godt og overskueligt ud.

Hvad med at få lavet et banner/logo som folk der var imod aidonline kunne ligge på deres hjemmeside, banneret/logoet skulle så henvise til hjemmesiden hvor folk kunne læse om problemstillingerne ved det.

Der Skypes på højtryk lige nu - det ER sat i gang ;-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Michael Grove:

Super Mikkel, det ser skide godt og overskueligt ud.

Hvad med at få lavet et banner/logo som folk der var imod aidonline kunne ligge på deres hjemmeside, banneret/logoet skulle så henvise til hjemmesiden hvor folk kunne læse om problemstillingerne ved det.

Der Skypes på højtryk lige nu - det ER sat i gang ;-)

Det lyder godt Thomas. I må endelig ring eller på andenvis kontakte mig hvis i får brug for hjælp.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skøøøn forretningspolitik.

Hvem mon der står bag denne super service?

Mon ikke næste skridt bliver, at uanset hvilken webshop man ønsker at handle i.....så er der et tilbud hos konkurrenten der desuden giver 10 % til velgørenhed, dette kunne være via bannere eller alarmer der tordner frem på skærmen.

Side 9 ud af 60 (598 indlæg)