Jesper Weltström du er da for dum at høre på... Ja, undskyld den hårde tone, men magen til egoistisk holdning skal man da lede længe efter...
Nej, for de viser jo bare nogle flere sider til "målet" er nået for den enkelte annoncør
Så den der gør fodarbejdet og skaffer kunderne skal så bare knokle lidt hårdere? og acceptere at AidOnline svindlerne får deres del af kagen?
Så min holdning er at det er en god ide og jeg ønsker dem held og lykke.
Mvh
Jesper
Husk lige at det kan være dine egne kunder de stjæler fra, så de ikke længere har råd til at hyre dig.
Men de sælger jo stadigvæk reklamer? Du må ikke være så naiv og tro at
fordi der findes et program som aidonline så løber alle annoncører
skrigende væk. Sådan hænger det ikke sammen. Urban og metro sælger jo
også annoncer i deres aviser på hvor stort deres oplag er, uagtet at
det meste af dagens oplag ender i containeren ulæst!
Det handler jo ikke om hvorvidt annoncørerne løber væk, det handler om at det svindlerforetagende snylter på andres arbejde
Kan du seriøst mene at dem der lever af sites med reklamer på, bare stiltiende skal finde sig i at andre stjæler med arme og ben fra dem?
Min holdning er at det er tyveri, det kan da slet ikke opfattes anderledes.
Jeg kan på ingen måde se det anderledes, og ingen argumenter kan overbevise mig om at det er ok, at jeg skal levere indholdet, optimere mine sider, og så skal andre have del i kagen uden at spørge mig... det er svineri og tyveri af værste skuffe...
Om og til hvem jeg donerer en del af mine indtægter er mit valg, og ingen andres...