Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 7 ud af 60 (598 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib skrev:

Dette er blot et lille udvalg af muligheder, der er teknisk mulige. Har I andre gode ideer - så smid dem her ...

Jeg synes det er en god ide at sætte et website op, hvor vi giver koden væk til denne type løsninger.

Jeg sørger gerne for webhotel til det site på min regning. Det svineri skal da bare bekæmpes. Jeg kan ikke forestille mig én eneste professionel online marketer, der ikke vil være med i at bekæmpe den slags ekstremt usmageligt snylteri.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

En anden ting vi kan gøre - og opfordre andre til er, at sende emails til de organisationer der "støtter" AidOnline... Jeg vil nok sende et brev i stil med ...

Kære Røde Kors,

Jeg plejer hvert år at sende ca. 1.000 kroner til jeres gode velgørende arbejde. Men da jeg kan konstatere at I er gået med i terrorgruppen AidOnline, der stjæler indtægter fra mit website ønsker jeg ikke længere at støtte jer.

MVH
Mikkel Svendsen

Yes! Yes

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikkel deMib skrev:

Dette er blot et lille udvalg af muligheder, der er teknisk mulige. Har I andre gode ideer - så smid dem her ...

Jeg synes det er en god ide at sætte et website op, hvor vi giver koden væk til denne type løsninger.

Jeg sørger gerne for webhotel til det site på min regning. Det svineri skal da bare bekæmpes. Jeg kan ikke forestille mig én eneste professionel online marketer, der ikke vil være med i at bekæmpe den slags ekstremt usmageligt snylteri.

Vi smider også gerne programør og designer efter det!

Sidder lige og snakker med en af vores udviklere nu!

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop købt domænet drop-aidonline.dk - og hvis der er nogen der gerne vil skrive lidt indhold til siden, så skal i være velkommen til det. Den er nok oppe i løbet af et par timer eller 3.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas kan du ikke lige kontakte mig på skype niklasstephenson eller mobil 30233707 så kan vi finde ud af noget! Så kan vi tage kontakt til eb.dk, pol.dk og alle de store og få deres støtte!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niklas:

Thomas kan du ikke lige kontakte mig på skype niklasstephenson eller mobil 30233707 så kan vi finde ud af noget! Så kan vi tage kontakt til eb.dk, pol.dk og alle de store og få deres støtte!

Jeg kontakter dig om en times tid - sidder lige på Skype.

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Niklas:

Thomas kan du ikke lige kontakte mig på skype niklasstephenson eller mobil 30233707 så kan vi finde ud af noget! Så kan vi tage kontakt til eb.dk, pol.dk og alle de store og få deres støtte!

Jeg kontakter dig om en times tid - sidder lige på Skype.

 

Super, jeg er på pinden ca to timer mere :D

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Weltström du er da for dum at høre på... Ja, undskyld den hårde tone, men magen til egoistisk holdning skal man da lede længe efter...

Weltström:
Nej, for de viser jo bare nogle flere sider til "målet" er nået for den enkelte annoncør

Så den der gør fodarbejdet og skaffer kunderne skal så bare knokle lidt hårdere? og acceptere at AidOnline svindlerne får deres del af kagen?

Weltström:
Så min holdning er at det er en god ide og jeg ønsker dem held og lykke.

Mvh

Jesper

Husk lige at det kan være dine egne kunder de stjæler fra, så de ikke længere har råd til at hyre dig.

Weltström:
Men de sælger jo stadigvæk reklamer? Du må ikke være så naiv og tro at fordi der findes et program som aidonline så løber alle annoncører skrigende væk. Sådan hænger det ikke sammen. Urban og metro sælger jo også annoncer i deres aviser på hvor stort deres oplag er, uagtet at det meste af dagens oplag ender i containeren ulæst!

Det handler jo ikke om hvorvidt annoncørerne løber væk, det handler om at det svindlerforetagende snylter på andres arbejde
Kan du seriøst mene at dem der lever af sites med reklamer på, bare stiltiende skal finde sig i at andre stjæler med arme og ben fra dem?

Min holdning er at det er tyveri, det kan da slet ikke opfattes anderledes.
Jeg kan på ingen måde se det anderledes, og ingen argumenter kan overbevise mig om at det er ok, at jeg skal levere indholdet, optimere mine sider, og så skal andre have del i kagen uden at spørge mig... det er svineri og tyveri af værste skuffe...
Om og til hvem jeg donerer en del af mine indtægter er mit valg, og ingen andres...

 

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt bidrage med lidt tekst, kreative ideer og pressekontakter ...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg kan godt bidrage med lidt tekst, kreative ideer og pressekontakter ...

Du SKAL være med, Mikkel. Jeg tager dig umiddelbart efter ;-)

 

Side 7 ud af 60 (598 indlæg)