Mette nu skal du ikke fortælle min hemlighed*SSSS* Jeg vil være klemmesamler resten af mit liv |
Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?
Hej Flemming På http://www.agel-profit-system.com/associates/agelaudio.htm kan du høre hvorfor nogle af de mest ansete udi MLM har valgt Agel. M.v.h. |
Du skriver omkring produkterne, at de på nuværende tidspunkt ikke kan købes i Danmark endnu. Som du vist nok nævner, så er dette fordi der er tale om en prælancering af det koncept (Agel) der senere hen kommer til at udbyde produktet og det er der somend heller ikke nogen lovgivning der forbyder Agel eller andre at gøre. Da jeg f.eks. i sin tid blev introduceret for Enlivenment, der havde de heller ikke deres mainstreamprodukt (Nitro FX) til salg. Årsagen til dette var, at deres produkt først skulle godkendes til salg i Danmark og hvis jeg ikke tager meget fejl, så skulle det også konstateres, at produktet ikke havnede op dopinglinsten. - Nu har jeg ikke fulgt så meget med Enlivenment, men mit spørgsmål er om der ligeså er tale om, at produkterne først skal godkendes til det Danske marked og/eller det europæiske marked? - Og kan Du fortælle hvilke lande som konceptet opererer i og hvor produktet også er blevet godkendt til handel? Og hvornår forventes produktet at blive lanceret og/eller godkendt? For en del tid siden efterhånden faldt jeg faktisk over Agel og jeg må tilstå, at jeg som udgangspunkt ikke så et potentiale i firmaet som var værd at undersøge nærmere. Men jeg har heller ikke så stor viden omkring deres produkter - og da slet ikke når det leveres som gele substans. Men du nævner, at du har en vis indsigt i produktet (pga. arbejde eller alm. viden..!?)... Så uanset om produkterne er aktuelle nu eller senere, så ville det egentlig være spændende at høre hvilke tanker du har gjort dig omkring dem og hvilke forventninger du har til dem? - Ydermere må det være dig muligt at give os et større indblik i produkternes potentiale og naturligvis også hvordan de skiller sig positivt ud, fra de alternativer der findes på markedet i dag? Selvom f.eks. jeg og andre ikke synes det er interessant nok til at tage del i det, så kunne det nu engang stadig være spændende at høre lidt mere om OG der skal da nok også være nogle der finder interesse for produkterne og/eller konceptet. Mvh. James |
Hej James Produkterne er allerede godkendt i EU og vil blive solgt pr. autoordre i DK fra 1. september. Ved ikke hvornår/ om godkendelsen går igennem i DK, men de må sælges pr. autoordre i DK uanset hvad. Agel åbnede i 12 lande på én gang i 2005, og vil i slutningen af 2006 være i ca. 40 lande. Det siger mig lidt om firmaets ressourcer, for det er aldrig sket før indenfor MLM. Eksempelvis åbnede de i Australien for ca. 5 måneder siden, og nu er de allerede 3.500 medlemmer der. Jeg tror på produkterne fordi jeg arbejder som alternativ behandler til daglig, og kan se idéen i den nye gel-teknologi hvor vitaminer, mineraler og andre næringsstoffer fås i gel-form, bl.a. fordi jeg tror på at man optager næringsstofferne bedre på den måde end i pilleform. Jeg ved ikke om produkterne er bedre en andre, og vil heller ikke ind i en diskussion om det, men når jeg læser om ingredienserne og firmaet på www.geldocs.com, er jeg ikke i tvivl om at det er gode produkter og dygtige læger/ernæringseksperter der står bag udviklingen af dem. På siden kan du læse om disse eksperters erfaringer. Jeg arbejder samtidig som rygestopkonsulent, og ved at de fleste rygere gerne vil holde op med at ryge, og at mange af dem er bange for at tage på i vægt når de stopper. Derfor var det endnu en grund for mig til at blive begejstret, da jeg så at Agel har et produkt, Agel Fit, der indeholder Super Citrimax, der reducerer appetitten, og hæmmer fedtsyntesen uden at påvirke nervesystemet. Det vurderer jeg at der er et stort marked for. Det faktum at stofferne findes i gel, gør at det er lettere at tage hvor som helst på det optimale tidspunkt for indtagelse af Super Citrimax, som er ½ til 1 time før et måltid. Man behøver ikke medbringe glas og vand som man gør med vitaminpiller, men kan bare drikke gelen hvor man er. Gel-pakningen kan være i en tegnebog, så det fylder ingenting. Jeg har også mange kunder der savner energi, og der har Agel også et produkt, Agel OHM, indeholdende bl.a. Panax Ginseng, æbleeddike, og diverse vitaminer, mineraler og urter. |
Jeg kan kun sige, at jeg er positivt overrasket over din redegørelse og nu synes jeg, at det nærmer sig et punkt hvor man som læser kan danne sig et overblik over hvad Agel er. Jeg kan personligt godt se potentialet med konceptet på produktdelen og dermed ved jeg, at der også er et godt indtjeningspotentiale. Jeg vil umiddelbart mene, at der i Agel meget vel er være tale om et seriøst MLM firma, som også har et egentligt markedspotentiale: Kort om produktet kunne jeg forestille mig, at gele optages nemt i kroppen og hvad angår tilskud, vitaminer, næring etc., så er der jo også fokus på, hvordan de disse stoffer optages i kroppen og jeg vil ikke udelukke, at gele kunne være fremtidens måde at indtage den slags på... hvem ved!? Min krystalkugle er i hvert fald i udu. ;) Men i så fald at det bliver det, så kunne Agel til den tid meget vel sidde på en solid del af dette marked. - Så det kunne godt være tiden værd i det mindste at kigge på det. Jeg kunne bla. godt se et sådan koncept harmonere godt med hele "healthfreak" kulturen og så er der jo allerede fundet en god målgruppe. - Jo det har skam potentiale, men det vil kun tiden vise. I hvert fald synes jeg da, at du skal give den gas med Agel og se hvad det bliver til. :) Mvh. James |
Hej Anette Nu vil jeg læse oberoende sider ikke fra Agels egen hjemmeside. Jeg vil se nogle facts.. fra de oberoende fagblad.. Bare en lille bemærkning nu ved jeg ACN åbne i New Zeeland de fik 5000 rep den første måned*SS* Om vi snakker det*SS* |
Personligt både tror og håber jeg på, at den øgede bevisthed om sundhed og velvære ender med at flere folk ganske enkelt spiser bedre, bevæger sig mere og i det hele taget bruger naturlige metoder for at opnå det ønskede. Men det er jo en fødevarer- og sundhedspolitisk diskusion, som ikke direkte handler om hverken Agel eller MLM :) Og mit gæt på hvad der kommer til at ske, er jo ikke nødvendigvis bedre end andres. Det er svært at spå - særligt om fremtiden. Men jeg ser i hvert fald en kraftig vækst i folk der som mig ikke vil spise fiskeolietabletter, Q10, hvidlægspiller osv, men heller vil købe noget god frisk fisk og andre sunde og variende fødevarer. Og får man en god, sund og variende kost så er der for langt størsteparten af alle mennesker ikke brug for kunstige tilskud. (elitesportsudøvere og fysisk syge eller svækkede kan være eksempler på undtagelser) Det er naturligvis rigtig nok, som det så ofte argumenteres, at den gennemsnitlige dansker IKKE får den sunde varierede kost som de burde. Jeg håber så bare på, at folk i højere grad vil løse det ved at omlægge deres spisevaner, frem for at kompensere med kosttilskud, gele eller piller. Men det er måske også fordi, jeg meget hellere vil have, at der kommer flere dygtige fødevarerproducenter i Danmark (grundet større interesse i sådanne produkter) frem for flere medicinal-fabrikker. Men igen, det er jo bare mig :) Det kan godt være det lyder lidt frelst og hippie-agtigt, men det må jeg jo så leve med. Jeg vil trods alt hellere være hippie-agtig end pille- (eller gele-) misbruger ![]() |
Hej Flemming Jeg kender ikke noget til de medier du nævner. Måske er det fordi selskabet er så nyt at der ikke er artikler endnu? Det er jo stadig i sit første år. Måske nogle af de andre MLMere herinde kan svare? Med hensyn til at sammenligne med andre firmaer, så prøv at sammenligne bonusplanen :-) Især den nyskabelse der hedder "leveraged matching bonus". Hilsen |
Læs jeres lektie, prøv produkterne og kom så igen. annegrete |
Der er vist nogen der ikke helt har forstået ideen med MLM. Læs jeres lektie, prøv produkterne og kom så igen. Og du har vidst ikke helt forstået ideen med et debatforum. Man braser ikke bare ind og ligger en dum kommentar som det første indlæg man laver. Her debatteres netop MLM for at alle parter kan blive klogere. Derudover kan jeg ikke se hvorfor man skal prøve et produkt før det kan debateres, du må godt nok have meget ragelse liggende derhjemme hvis du køber alt inden du begynder at debattere det. Derudover har jeg ingen intentioner om at bruge mine penge på gele i pose, piller der måske/måske ikke ødelægger min bil eller andet halløj. |