Hej Anders Ja jeg vil give dig lidt ret i det du siger MEN nu er en del efter Hende med MLM og deres strategi. Vi har nogle som er meget hårde ved MLM virksomhder som ikke kan se det gode med det, jeg ikke bruge for at sige hvem dem kender vi godt*SS* Men jeg tror at de har blevet brændt i nogen af de gamle rigtige pyramidespillen, men tør ikke erkende, så de ser alt det nye som pyramide spil eller bange for at tage chance og alle skal være som dem, ja næsten lidt kommunistiskt *SS* eller ja det sidste gider jeg ikke sige må i selve regne ud*SSS* Men var glade for at nogen kan se ideen med MLM at nogle tjener penge at nogle har det godt med det... Vi er nogle der ikke skal gå op hver morgen kl 7 eller ikke har så mange tider at passe, bare fordi vi ikke bytter tid for penge men frihed for penge.... |
Dato: 7/28/2006 12:10:43 AM Forfatter: Flemming JensenVi er nogle der ikke skal gå op hver morgen kl 7 eller ikke har så mange tider at passe, bare fordi vi ikke bytter tid for penge men frihed for penge....
Ja, er så er vi nogle som står op kl. 6 fordi vi simpelthen glæder os for meget til at komme ind på kontoret, til at vi kan sove længe. Du glemmer vist at dette er et iværksætterforum, og ikke et lønmodtagerforum

Og så lige for at tage dit svar på mit forrige indlæg. Hvorfor er det så lige, at en stor del af de MLM debattørene her på forumet, som starter med at hverve folk i første indlæg, ikke kan svare på ganske relevante produktspørgsmål? De fleste kan bonusplanen udenaf, men ikke lige hvorfor og hvordan produktet virker. Det er da ikke ligefrem udtryk for at personen er blevet trænet og uddannet grundigt - er det?
Der er da helt sikkert enorm stor forskel på hvordan de forskellige MLM firmaer drives - fuldstændig som det er tilfældet med almindelige firmaer. Men der er i mine øjne mange (nye?) MLM folk som er med til at sætte MLM i et dårligt lys. Og det synes jeg er et problem for MLM branchen som helhed.
mvh Carsten
PS: James, tak for svaret.