"Istedet er der udgifter til alle led i pyramiden, hvilket ofte ikke giver et særlig billigt MLM produkt. ( i mine øjne ) " "Jeg tror dog ikke på at butikkerne tager mere end hvad der ryger i en MLM kæde." Hej Martin, det er korrekt. Men netop derfor får vi just alle disse andre nævnte fordele. Mvh. funny |
Martin
Ja Martin du ved ikke engang hvad du snakker om Tupperware er dyre end det du kan købe i netto som holder 1-2 år tænk hvor langtid Tupeprware holder.. ja kvalitet koster. Men regne ud hvad du tjener på 10 år??
Tager du en creme i matas eller den samme Aloe Vera creme ja samme der, ALoe vera er kvalitet så ja det ksoter lidt mere...
Ja det er vel fair at være lidt dyre hvorår man er så meget bedre. men ellers gå i Netto. brok dig ikke over andre der køber kvalitet..
Nu vil jeg kun snakke om de kendte/dem jeg kender til de har en bedre kvalitet, nemmer at kalge få penge tilbage eller varer retur min sikkerhed som kunde er større end hos "de normale" samtidigt støtter jeg mine venner, så ja det er mine grunder.
Om butikkerne tager mere end en MLM kæde du kan vel se hvor mange led der er inden de kommer til forbruger.. ja det er mange. har selv vært en del af ledet*SS'' og vi tjene godt*SS*
Men Martin var ikke så negativ mod MLM . Du har måske mislykkets totalt????? fortæl vi gerne vide, tror vi er mange som spørge. Fik en del mails igår om det igår, og nu spørge jeg*SSS*