Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?

Side 6 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
"Istedet er der udgifter til alle led i pyramiden, hvilket ofte ikke giver et særlig billigt MLM produkt. ( i mine øjne ) "

"Jeg tror dog ikke på at butikkerne tager mere end hvad der ryger i en MLM kæde." 

Hej Martin, det er korrekt.

Men netop derfor får vi just alle disse andre nævnte fordele.

Mvh. funny

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:39
Martin

Ja Martin du ved ikke engang hvad du snakker om Tupperware er dyre end det du kan købe i netto som holder 1-2 år tænk hvor langtid Tupeprware holder.. ja kvalitet koster. Men regne ud hvad du tjener på 10 år??

Tager du en creme i matas eller den samme Aloe Vera creme ja samme der, ALoe vera er kvalitet så ja det ksoter lidt mere...

Ja det er vel fair at være lidt dyre hvorår man er så meget bedre. men ellers gå i Netto. brok dig ikke over andre der køber kvalitet..

Nu vil jeg kun snakke om de kendte/dem jeg kender til de har en bedre kvalitet, nemmer at kalge få penge tilbage eller varer retur min sikkerhed som kunde er større end hos "de normale" samtidigt støtter jeg mine venner, så ja det er mine grunder. 

Om butikkerne tager mere end en MLM kæde du kan vel se hvor mange led der er inden de kommer til forbruger.. ja det er mange. har selv vært en del af ledet*SS'' og vi tjene godt*SS*

Men Martin var ikke så negativ mod MLM . Du har måske mislykkets totalt????? fortæl vi gerne vide, tror vi er mange som spørge. Fik en del mails igår om det igår, og nu spørge jeg*SSS*

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:40

Hej Anders og andre produktinteresserede

Jeg kunne godt starte en debat her vedr. Agels produkter. Der er imidlertid ikke mit fokus.

Al information vedr. produkterne er udarbejdet i detaljer i forvejen og kan ses på www.geldocs.com.

Agel pre-launcher i DK for øjeblikket, hvilket vil sige at vi opbygger en organisation, så den er klar til produkterne bliver lanceret. Det er derfor ikke produkter der er fokus på nu.

Jeg valgte at arbejde med Agel på baggrund af min egen samt andre meget erfarne networkeres vurdering af firmaets information om sig selv og produkterne og de resultater de allerede har opnået i andre lande.

Hilsen

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:49
Hej Anette

Kan ikke finde Agel på ´http://www.mlmreview.com

som er en oberoende side som kigger på alle network marketing firme og det er fra USA og Agel er ikke med?? har du noget til mig der?? har du et andet navne??

Ja har kigget på Success from Home en tidskrift også oberoende kan ikke finde noget med Agel der heller,

Håber du kommer med nogen info

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:50
Det kan godt være tupperware er kvalitet, men jeg kan godt nøjes med en plastikskål fra netto der holder 4 år, og som er i en normal farve :)

Når det kommer til plastikvarer så behøver jeg ingen livsgaranti på produktet.

Men naturligvis er det fair at kvalitetsprodukter koster det mere, og tror nu heller aldrig jeg har skrevet andet. Der hvor jeg undrer mig er at jeg ikke kan se kvaliten i alle MLM produkter og stadig koster de det ekstra. Netop fordi det skal igennem en del flere led, end hvis det kørte igennem en butik, hvor det kan være producent - grossit - detail.

Angående det med du støttter dine venner er NETOP der hvor jeg stejler lidt, der er ikke noget værre end når mine venner prøver at prakke mig nogle produkter på fordi de kan tjene en skilling ved at sælge til venner og bekendte, endnu værre er det når de prøver at slæbe mig til deres små møder hvor man kan blive en del af det her netværk hvor det gælder om at presse sit varme netværk.

Det kan godt være du nyder den måde, men det gør jeg bestemt ikke, og det er en af grundene til jeg er skeptisk overfor MLM. ( jeg ved godt nogle ikke sælger til det varme marked og så videre, men det var nu min holdning )

Jeg er ikke mere negativ overfor MLM end jeg er overfor alt andet, jeg stiller mig kritisk overfor nogle ting, hvis jeg ikke helt tror på ideen/konceptet, om det så er MLM eller noget helt andet er somend ligemeget.

Og nej jeg har ingen mislykkedes/dårlige oplevelser med MLM, fordi jeg har aldrig selv været MLM''er og bliver det heller aldrig, men derfor kan jeg godt synes det er interessant at debattere og lære mere om.

Tilmeldt 28. Jul 06
Skrevet kl. 17:05
"Angående det med du støttter dine venner er NETOP der hvor jeg stejler lidt, der er ikke noget værre end når mine venner prøver at prakke mig nogle produkter på fordi de kan tjene en skilling ved at sælge til venner og bekendte,"

Hej igen, jeg er af den klare overbevisning at mine venner og bekendte skal have muligheden for at

"komme med" så tidligt som muligt, såfremt jeg selv kan se "muligherne" i produktet.

Nogle skal / vil åbenbart tjene på diverse produkter :-)

Hvorfor så ikke "mig og dig og du og dine venners venner" i stedet for en eller anden butik ?

Kan jeg bruge produktet selv, er det indlysende at andre også måtte kunne se produktets fortrinligheder.

Jeg ville da have det herligt / godt... såfremt disse mange bekendte "led" ville tjene penge på at mange må have dette produkt, fremfor eksempelvis Jysk !

Mvh funny

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:21
Dato: 7/28/2006 5:04:46 PM Forfatter: funny

Hej igen, jeg er af den klare overbevisning at mine venner og bekendte skal have muligheden for at

''komme med'' så tidligt som muligt, såfremt jeg selv kan se ''muligherne'' i produktet.

Ser du der må jeg give Martin 100% ret.

Problemet er at jeg mange gange var i den situation dine venner er i når du prøver at lokke dem med.

Jeg ville helst sige at det fis kan de godt skrubbe af med, men pga. af at de er venner prøver jeg med den "huh jeg har ikke lige tid den dag" bare for ikke at fornærme hvis de flyver højt op i skyerne. Det ender så med at man prøver at undgår at møde dem så man ikke igen får sådan en salgstale...

Og jeg tror altså at nogle af dine venner er for høflige at sige nej tak.

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:24
Hej Morten

Nu vil jeg ikke kalde mig selv for rutineret MLM-praktisør, - men der er vel plads til, at jeg giver et indskud alligevel til dine spørgsmål!? :)

1) Uanset hvordan du vender og drejer den, så vil MLM i opstartsfasen være en sammenblanding af privats- og forretningssfæren i anslået vis 80%. - De sidste 20% lægger jeg de der kan skabe profit med det samme, hvilket  f.eks. inkluderer allerede aktive netværkere der har valgt at integrere denne "nye" MLM mulighed i deres interesser. Det kan faktisk også være en netværker der foretager en slags "selvskabstømning" fra ét MLM firma til et andet. Men selvfølgelig er der også bare nogle, som bare ejer et naturtalent eller som "lider" under Fætter Højben syndromet.
Hovedsagen er, at hvis du laver noget og du ikke tjener penge på det... så bruger du jo faktisk din fritid på det. Men længere henne i forløbet når man faktisk begynder at tjene en passende sum penge, så er tiden jo vel investeret og jeg vil mene at man med rette ville kunne sige, at at "fordelingen" af privats- og forretningssfæren i det instans ligger meget tungt på at være en forretningsbeskæftigelse.
Så når man starter kører man på fritid og firkantet sagt, så søger man personer der ligesom én selv kunne have et incitament i, at investere i deres egen fritid med henblik på at dette frø skal vokse sig til noget seriøst. Kan man oparbejde en tilbagevendende indkomst på f.eks. 2000 kroner hver måned, så ville det for de flestes vedkommende være et nydeligt tilskud til økonomien.

1) Omkring det etiske aspekt i at formidle "denne forretning" til ens venner og bekendte; der vil jeg egentlig ikke mene at der bør vægtes så meget på selve det at gøre det, men derimod mere på hvordan det gøres.
Nogle ganske simpleretningslinier kunne være, at man er ærlig og direkte - venlig og høflig - kort og kontant eller whatever. Uanset om der er tale om MLM eller andet, så er det naturligvis altid etisk ukorrekt at bondefange andre mennesker og som jeg ser det, så er den egentlig ikke meget længere end det. :)

2) Omkring fokuset på produkterne.
Jeg vil ikke mene, at det er helt ualmindeligt at et MLM firma kan have og har adskillige tusinder af vareartikler som tilbydes via konceptet. Det er naturligvis helt igennem urimeligt at forlange, at enhver repræsentant skal indlære alle disse detaljer i deres paratviden. Men naturligvis skal informationen være til at finde og jeg kan bekræfte, at man ofte får en yderst generøs mængde af relevante produktinformationer i startpakken og/eller deres webside. Informationen er med andre ord forbeholdt dem der arbejder med konceptet og/eller bruger produkterne.
Men bortset fra det, så skal man naturligvis have en fornøden mængde viden omkring den forretning man håndterer og de produkter det indebærer. Men det skal nu engang også være til at håndtere selv for helt almindelige ikke-født-til-at-blive-iværksætter mennesker. - Så har man et generelt overblik over konceptet og produkterne, og har man opslagsbøger med den relevante produktinformation, så burde man egentlig med sin sunde fornuft også være rustet nok til at gå aktivt i gang.

Hvad angår selve fokuspunktet (produkt kontra koncept), så vil du også i MLM verdenen se en konflikt omkring hvad det rette fokus er. Nogle mennesker kan godt lide forretningsmodellen og derfor tenderer disse at snakke mest om det. I langt de fleste tilfælde har disse netværkere også den fornødne viden omkring produkterne. Jeg har selv mødt flere par, hvor den ene kan "alt" hvad angår bonussystemet og den anden kan alt om produkterne og det er jo egentlig et meget sjovt lille teamwork og i den forbindelse, så skal du regne med at en person der kan meget om bonussystemet og intet om produktet dog stadig har samarbejdspartnere at trække på, som ved en del mere. - Der er jo tale om, at man også samarbejder i sit team og den ene´s styrke er den anden´s svaghed.

Derudover giver jeg dig ret i, at der er meget cite
Tilmeldt 28. Jul 06
Skrevet kl. 18:14
Hej Markus, du har da ret i at nogle sandsynligvis ville havne i dén situation.

Måske var det på tide at disse personer lærte at sige fra :-)

Men da der snakkes om venner og bekendte, bør man naturligvis aldrig "tvinge" el. bondefange

disse med ens ideer og koncepter. Dette ville være dumt og iøvrigt sætte ?-tegn ved "venskabet".

Kun et tilbud / mulighed....ingen tvang ! 

Vis dem produktet og lad derefter vennerne give udtryk for at dette produkt må de nødvendigvis også have.

Hvis dette er tilfældet, kan du jo altid sælge et produkt til din ven. Denne ønsker jo at få et sådan produkt.

Det er så op til denne ven at vise produktet til andre, eller gemme produktet...så ingen venner nogen sinde så produktet :-).

Alternativt kan  vennen jo altid afslå at sælge produktet videre. 

Hvis jeg kan bruge produktet, kan andre vel også. Er disse tilfældigvis mine venner...og jeg kan tjene penge

på at "komme med", og mine venner har samme mulighed osv., er det for mig ideelt på denne måde.

Men det har helt klart også noget at gøre med...hvordan den enkelte MLM-kæde er lavet / fungerer.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 22:14
Dato: 7/28/2006 12:00:28 AM Forfatter: Flemming Jensen
Hej igen

Tilbage fra ferie og ja glemt mit password sendt til Amino for at få det tilbage mit gamle bruger navne er Flempa..

Indrøm det nu... det er fordi du kan lide at være klemmesamler!!! *G*

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 6 ud af 13 (124 indlæg)