Kære Amino læsere.
Da en del har efterspurgt informationer omkring Agels produkter, vil jeg benytte lejligheden til at uddybe! Som jeg også har forklaret i tidligere indlæg, så er jeg involveret i Agel. Driver til dagligt et Direct Marketing
selskab, sidder i en håndfuld bestyrelser samt har en familie med 3 børn, men har alligevel kastet mig ud i et
Network Marketing eventyr for første gang.
Da jeg jo skal tilbyde Agel til mit netværk, har jeg brugt meget tid på at studere produkterne, firmaet, folkene bag etc. At der er en del skepsis overfor Network Marketing er egentlig forståeligt, men intet firma er bedre end den person, som repræsenterer firmaet. Med Network Marketing kan det være hvem som helst, og ofte bruger disse personer ufine metoder og løfter om millioner til at lokke folk ind i netværket.
Personligt gør jeg det 100% klart for folk, at det kræver en indsats for at få succes i Agel. Folk skal være villige til at investere 10-15 timer om ugen, ellers skal de ikke gå med! Omvendt gør jeg det også klar for dem, at hvis de gør en indsats, vil jeg dedikere min tid til at hjælpe dem med at få succes!
Tilbage til produkterne. Da jeg formoder, at der ikke er mange af Aminos læsere der er uddannede biopater eller phytoterapeuter, vil jeg ikke gå for meget i dybden med mit indlæg.
Lad os starte med selve gelen! Indenfor kosttilskud er det et faktum, at flydende optages bedre en fast. Hermed ikke sagt at mange tabletter er udmærkede, men det er en videnskab i sig selv at få tabletterne coated, så de opløses på det helt rigtige tidspunkt i fordøjelsessystemet. Hos Agel har har man fremstillet den såkaldte gele af Guar Gum fibre fra Guar planten. Den udvindet ved en gæringsproces med sukker og bakterien Xanthomonas Compestris. Guar Gum har en befordrende effekt på fordøjelsen, nedsætter kolesterol og hjælper kroppen med bedre at udnytte den føde, som vi indtager.
Ideen bag produkerne er altså, at man indtager de aktive stoffer sammen med en gele, som hjælper kroppen med at optage stofferne. I vil komme til at se meget mere til disse såkaldte opløselige fibre indenfor funktionelle fødevarer, da problemer med optagelse af næring er et stigende problem.
Fit - indeholder urten Garcinia Combogia som mindsker appetiten. Hver tupe indholder 1300 mg standardiseret ekstrakt svarende til den mængde, man har anvendt i de mere end 300 publiserede studier omkring Garcinia.
Exo - indeholder ekstrakt af 14 forskellige frugter og mere end 200 antioxidanter.
Ohm - giver mere energi. Indeholder Ginseng, Schisandra og Rhodiola Rosea. Ingen af disse urter kræver nogen nærmere forklaring, da de er særdeles veldokumenterede. Skulle nogen være interessert i studierne, sender jeg gerne referencer.
Umi - nok det mest interessante. Indeholder 200 mg ren Fucoidan fra alge. Da det ikke er tilladt at anprise kosttiskud, kan jeg kun anbefale at søge på Fucoidan på
Google.
Min - hjælper på fordøjelsen og sikrer 100% af anbefalet vitaminer og 50% af anbefalet mineraler.
Så jeg har brugt meget tid på produkterne, da det jo i sidste ende er produkterne der skal sikre, at Agel også lever om 20 år. Derfor er jeg overbevist om, at Agel kommer til at skrive historie indenfor Network Marketing og udvikling af nye produkter. Produkterne kommer til at gøre en forskel i Europa og vil være med øge folks bevidsthed omring det at leve sundt i hverdagen.
Jeg har forståelse for de mennesker, som har haft en dårlig oplevelse med Network Marketing. Omvendt kan jeg også forstå de personer, som har succes indenfor Network Marketing. Det er umuligt ikke at lade sig rive med, når ens forretning vokser så eksplosivt. Ikke at alle oplever den vækst, men på bare 4 uger er mit netværk i Tyskland, Spanien, Singapore og på vej ind i USA! I teorien har jeg allerede skabt