Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?

Side 12 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Mikkel

Hvis ikke DB - altså dækningsbidrag - er en målestok - så må du nok forklare din alternative virksomheds-økonomiske forståelse...!

Hvis man har en omsætning på 1 million - og omkostningerne ved dette er 995000 så har du tjent 5000,- synes du reelt, at dette er en god forretning....?

Mvh
Lars K

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:44
Hejsa med-Aminoer,

Tja, jeg arbejder jo med marketing til hverdag - og jeg må indrømme, at jeg ikke bryder mig synderligt meget om metoderne i MLM. Dermed IKKE sagt, at det ikke virker - det er metoden jeg ikke bryder mig synderligt om! Nikken minder mig desværre rigtigt meget om Herbarlif's metoder - som jeg desværre blev lokket til møde hos!! Heldigvis blev jeg hurtigt klar over, at det møde jeg var indbudt til IKKE lige var det samme som jeg havde modtaget information på - så jeg forlod hurtigt mødet.

Dog vil jeg sige til dig Brian, at din meget aggressive fremfærd mod kritik, desværre minder meget om den jeg har mødt hos f.eks. annoncehajer.....de bryder sig ofte heller ikke om kritik - slet ikke, når man afslører dem!! Så er man bare en idiot fordi man tillader sig at stille kritiske spørgsmål til deres produkt. Det er nu ikke fordi jeg anser dig for at være en anoncehaj - men jeg syntes nok, man som virksomhed bør håndtere kritik professionelt og tage en debat omkring ens produkter, hvis der er nogle der kommer med argumenter mod dem.

Hav en fortsat god aften!

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:49
Hej Lars

Lidt opfølgning på dine kommentarer. Nej det er ikke på 14 dages 100 % arbejdsindsat (målt i arbejdstid - jeg formoder at det er det du tænker på). Det er lavet ved det som MLM bygger på - at du løfter via og sammen med andre. Det er jo det som er en af de væsentligste ting ved MLM - du tjener ikke kun på din egen tid, men på mange menneskers tid.

Dette hedder Multiple Sources of Income - og det er en kanon måde at flytte mange varer fra producent til forbruger og skabe værdi for mange mennesker.

Vedrørende dit spørgsmål omkring hvem tjener hvad, så er det som med alle andre produkter/salgssituationer - producenten af vareren skal have sin andel, Nikken skal have sin andel og distributørerne skal have deres andel. Distributørernes andel udgør lidt over 50% - er det ikke okay?

Mener du ikke at vi har en reel forrretning? Jeg gør det samme som dig - jeg sælger produkter til folk som synes om disse. Jeg gør det bare på en sådan måde at jeg får 6% bonus af mit distributionsnetværk (som jeg selv bygger, træner, coacher, uddanner og støtter). Men hvis du hellere vil have fuld fortjeneste af det du selv kan sælge fra din egen forretning, så er det jo et valg man gør med sig selv.

Men at det ikke skulle være reel synes jeg er en upassende omtale. Den er tydeligvis ikke noget for dig - fair nok. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:54
> synes du reelt, at dette er en god forretning....?
Ja, hvis det totale salg, og den tid det tager at lukke og levere aftalen står i et passende forhold. DB kan ikke stå alene.
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 07:11
Dato: 30-08-2006 21:49:03 Forfatter: Brian Krogh
Vedrørende dit spørgsmål omkring hvem tjener hvad, så er det som med alle andre produkter/salgssituationer - producenten af vareren skal have sin andel, Nikken skal have sin andel og distributørerne skal have deres andel. Distributørernes andel udgør lidt over 50% - er det ikke okay?

Noget siger mig, at slutbrugerne betaler alt, alt for meget for sine produkter. Hvis Nikken lige lægger 100% oveni prisen mellem distributørerne og slutbrugeren, så er vi i hvert fald ude i et db, der ligger noget over standard. Samtidig kan distributørerne vel ikke selv sætte priserne?

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:13
Jeg vil meget gerne ta´en debat - hvilket du ville opdage hvis du søgte rundt herinde på Amino. Jeg har ved flere lejligheder fortalt uddybende omkring den forretning jeg arbejder med. Og gør det gerne igen.

Men det kan være svært når de såkaldte kritikere end ikke vil sætte sig bare en lille bitte smule ind i tingene.

Den største udfordring for os mennesker er at kigge udenfor vores egen lille verden/vores paradigmer/vaner. Alt for mange mennesker er bange for at kigge ud i det uvise. Men ofte gemmer der sig store opdagelser. 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:35
Kære Amino læsere.

Da en del har efterspurgt informationer omkring Agels produkter, vil jeg benytte lejligheden til at uddybe! Som jeg også har forklaret i tidligere indlæg, så er jeg involveret i Agel. Driver til dagligt et Direct Marketing selskab, sidder i en håndfuld bestyrelser samt har en familie med 3 børn, men har alligevel kastet mig ud i et Network Marketing eventyr for første gang.

Da jeg jo skal tilbyde Agel til mit netværk, har jeg brugt meget tid på at studere produkterne, firmaet, folkene bag etc. At der er en del skepsis overfor Network Marketing er egentlig forståeligt, men intet firma er bedre end den person, som repræsenterer firmaet. Med Network Marketing kan det være hvem som helst, og ofte bruger disse personer ufine metoder og løfter om millioner til at lokke folk ind i netværket.

Personligt gør jeg det 100% klart for folk, at det kræver en indsats for at få succes i Agel. Folk skal være villige til at investere 10-15 timer om ugen, ellers skal de ikke gå med! Omvendt gør jeg det også klar for dem, at hvis de gør en indsats, vil jeg dedikere min tid til at hjælpe dem med at få succes!

Tilbage til produkterne. Da jeg formoder, at der ikke er mange af Aminos læsere der er uddannede biopater eller phytoterapeuter, vil jeg ikke gå for meget i dybden med mit indlæg.

Lad os starte med selve gelen! Indenfor kosttilskud er det et faktum, at flydende optages bedre en fast. Hermed ikke sagt at mange tabletter er udmærkede, men det er en videnskab i sig selv at få tabletterne coated, så de opløses på det helt rigtige tidspunkt i fordøjelsessystemet. Hos Agel har har man fremstillet den såkaldte gele af Guar Gum fibre fra Guar planten. Den udvindet ved en gæringsproces med sukker og bakterien Xanthomonas Compestris. Guar Gum har en befordrende effekt på fordøjelsen, nedsætter kolesterol og hjælper kroppen med bedre at udnytte den føde, som vi indtager.

Ideen bag produkerne er altså, at man indtager de aktive stoffer sammen med en gele, som hjælper kroppen med at optage stofferne. I vil komme til at se meget mere til disse såkaldte opløselige fibre indenfor funktionelle fødevarer, da problemer med optagelse af næring er et stigende problem.

Fit - indeholder urten Garcinia Combogia som mindsker appetiten. Hver tupe indholder 1300 mg standardiseret ekstrakt svarende til den mængde, man har anvendt i de mere end 300 publiserede studier omkring Garcinia.

Exo - indeholder ekstrakt af 14 forskellige frugter og mere end 200 antioxidanter.

Ohm - giver mere energi. Indeholder Ginseng, Schisandra og Rhodiola Rosea. Ingen af disse urter kræver nogen nærmere forklaring, da de er særdeles veldokumenterede. Skulle nogen være interessert i studierne, sender jeg gerne referencer.

Umi - nok det mest interessante. Indeholder 200 mg ren Fucoidan fra alge. Da det ikke er tilladt at anprise kosttiskud, kan jeg kun anbefale at søge på Fucoidan på Google.

Min - hjælper på fordøjelsen og sikrer 100% af anbefalet vitaminer og 50% af anbefalet mineraler.

Så jeg har brugt meget tid på produkterne, da det jo i sidste ende er produkterne der skal sikre, at Agel også lever om 20 år. Derfor er jeg overbevist om, at Agel kommer til at skrive historie indenfor Network Marketing og udvikling af nye produkter. Produkterne kommer til at gøre en forskel i Europa og vil være med øge folks bevidsthed omring det at leve sundt i hverdagen.

Jeg har forståelse for de mennesker, som har haft en dårlig oplevelse med Network Marketing. Omvendt kan jeg også forstå de personer, som har succes indenfor Network Marketing. Det er umuligt ikke at lade sig rive med, når ens forretning vokser så eksplosivt. Ikke at alle oplever den vækst, men på bare 4 uger er mit netværk i Tyskland, Spanien, Singapore og på vej ind i USA! I teorien har jeg allerede skabt
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:36
Min skepsis mod Agel, og lignende produkter, er af mere principiel karakter. Jeg synes simpelt hen det er et dårligt alternativ til "the real deal" - nemlig at behanlde vores kroppe ordentligt. Vi ved alle sammen godt hvad vi burde spise, hvad vi burde holde os fra, og ikke mindst at vi skal lette bagdelen lidt fra kontorstolen hver dag. Og i virkeligheden skal der slet ikke så meget til for at leve så sundt at der intet behov er for kunstige kosttilskud, mineraler og vitaminer. Men i stedet vælger en del folk så at fortsæte med at svine deres kroppe til og så fylde sig med kunstige lappeløsninger. Det synes jeg ikke er en god løsning.
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:54
Hej Mikkel.

Igen er vi faktisk enige. Der er ikke nogen tvivl om, at mange kosttilskud vil være overflødige, hvis vi alle motionerede, spiste 600 gram frugt og grønt om dagen, ikke drak for meget alkohol, ikke røg. Ernæringsrådet har gennem mange år kørt kampagner omkring 6 om dagen. I dag er det ca. 10% af den samlede danske befolkning, som rent faktisk får 600 gram frugt og grønt om dagen.

Så når jeg sælger et produkt med eksempelvis vitaminer og mineraler, så siger jeg ikke, at man kan voldæde pomfritter og burgere, for nu spiser man jo vitaminer. Faktisk synes jeg man skal støtte personer, som bevidst udviser initiativ til at ændre deres sundhed. Og det er også et faktum, at folk som spiser kosttilskud generelt lever sundere, end folk som ikke spiser kosttilskud.

Kigger man på Agels hjemmeside, gør de utroligt meget ud af at fortælle omkring hvor vigtigt sund kost er, og at man skal dyrke motion. Men hvis en person lever usundt, vil det til enhver tid være bedre for personen at spise et tilskud.

Men hvad er et kosttilskud egentlig. Hvis vi kigger på urter, så er der ofte tale om gammelkendte virksomme urter, som man har anvendt gennem mange hundrede år. I gamle dage lavede man suppe på disse urter, fordi det gav kroppen noget at stå i mod med. Vi må nok se i øjnene at vores levemåde ikke levner meget tid til dyrkning, plukning og tilberedning af go gammeldags urtesuppe. Derfor går folk ned i Matas for at købe en kapsel med lakridsrod, fordi den rent faktisk hjælper dem med at komme på toilettet!

Så jeg tror slet ikke, at folk køber Agels produkter for at slippe for bananerne. Faktisk tror jeg disse mennesker er særdeles bevidste omkring deres sundhed, men vælger at supplere med kosttilskud for at være helt sikker.

Problemet med kosttilskud er bare, at de ofte lover alt for meget og er af ringe kvalitet. Så jeg tror vi vil kunne højne sundheden ved at lære folk forskellen på gode og dårlige kosttilskud.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 15:13
Uden at være 100 % sikker, var Garcinia Cambogia så ikke det der var i Bogense pillen og medførte at de blev nødt til at ændre den da var ulovligt at anvende?
Side 12 ud af 13 (124 indlæg)