Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Annette

Hm... det er jo svært at argumentere imod det med at være med fra starten når nu du siger at du kender til en undersøgelse. Jeg vil dog alligevel forsøge.

Efter min mening har det ikke noget som helst på sig. Kig på markedsandelen for diverse forretninger. Der er jo ikke nogen af dem som er i nærheden af markedsandele som ikke levner mulighed for vækst (for den rette entreprenør!)

Jeg selv er engageret hos et firma - Nikken - som har 30 år bag sig. Og den mulighed er større end nogensinde.

Skulle det modsatte være tilfældet - at det kun er i starten at organisationen kan "leve" - ja, så mener jeg at der er noget alvorligt galt med produktet, firmaet bag og ikke mindst den tanke som må ligge bag. Altså at man ved at man nok ikke "lever" om 10-15 år rent forretningsmæssigt.

Personligt vil det være et væsentligt punkt i forbindelse med at vælge firma - at kigge på deres vision, strategi og ledelse (jeg har selvfølgelig kigget på Nikken´s som jeg er faldet pladask for).

Misforstå mig ikke - jeg kender intet til dit produkt og din måde at skabe forretning - men disse sider læses af mange mennesker som måske forsøger at få viden om MLM fra mere erfarne folk. Og jeg mener at det er at vildlede folk at fortælle at de skal være med fra starten for at have de bedste muligheder. Sådan fungerer verden ikke. Der er kun et godt tidspunkt for os alle - og det er nu! (hvis vi er klar og vil skabe forretningen med det produkt og de mennesker vi tror på).

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:23
Kære venner,

MLM, pyramide - fine udtryk - og undervurder ikke, jeg har været alle US-fraser igennem.

Men som altid - er der ikke en behjertet sjæl der kan fortælle mig præcis, hvad jeg får ud af en investering i et MLM projekt? For eksempel ACNMobil? På samme måde som hvis jeg investerede pengene i et hvilket som helst andet projekt?

Prøv iøvrigt at se hvordan nye projekter bliver markedsført - vær med fra starten...? Hvem tjener pengene?

Og jo flere spørgsmål der stilles til projekternes gennemskuelighed - detsto mere avanceret bliver argumentationen...

Hvis dette er så guldrandet, som nogle vil gøre det til - tror I så ikke at det var blevet opdyrket af en investeringsfond for længst? - Og så al respekt og ære for tupperware folkene - hvis bare I husker at regne jeres timeforbrug med til dagsprisen...? Og måske lige sørger for at mormor ikke næste gang igen bliver prakket den nyeste beholder på, som hun I forvejen har 20 af...

Find nu noget fornuftigt og givtigt at tag jer til i stedet for at tro på at tjuhej - så er jeg millionær - MLM er fuldstændig som at spille Lotto...

MVH
Lars K

Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 14:21
Hej Lars

Sjovt at du sætter dit indlæg efter mit - hvhor jeg netop pointerer at den med at være med fra starten ikke holder. Hvis vi snakker det jeg kalder "rigtige" MLM forretninger, altså med et håndgribeligt fornuftigt produkt som skaber værdi for køberen - så kan du anytime starte din forretning og skabe succes. Men, som med alt muligt andet, så skal du have en entreprenør-spirit og kigge på det forretningsmæssigt (det er her kæden hopper af for 95% eller flere). Du skal skabe et distributionsnetværk som kan omsætte store mængder varer - og det skal du gøre sammen med andre entreprenører!

Hvad får du ud af en investering i et MLM koncept? Mener du en investering i selve selskabet eller en distributøraftale? For mit eget vedkommende handler investeringen (I DIN EGEN FORRETNINIG!) om to ting. Du skal have personlig kendskab til produkterne - dvs. bruge dem selv - plus have et lille udvalg af produkter som du låner ud til folk. Ellers tør jeg godt sige at forretningen ikke vil lykkedes. Udfaldet af den investering - sammen med fokuseret arbejde (du skal vide hvad du vil) skaber din fremtid i form af det omtalte distributionsnetværk. Meget simpelt.

Og så skal du bruge en mentor/guide, som kan starte din virksomhed sammen med dig. Som debatten her på siden også afslører, så kræver MLM en ændring i din opfattelse af bla. virksomhedsorganisation, salg og provision. Og 9 ud af 10 "nybegyndere" vil have endog meget svært ved at sælge forretningsidéen i deres spæde start. For mange er dette dog svært - at lade sig føre i deres egen virksomhed. Men det er en nødvendighed.

Vedrørende din vinkel omkring investeringsfonde, så behøves de vel ikke at være til stede for at forretningen er en god idé?

Har du konkrete problemstillinger som du ønsker belyst, så vil jeg gerne forsøge at give dig svar på dem (og forsøge at gøre det uden at det bliver for avanceret).

Tilmeldt 9. Aug 06
Skrevet kl. 19:24
alKære Brian,

Kan du ikke fortælle mig, hvor meget jeg kan tjene ved at hoppe på denne vogn? Og det kan du gøre ved at skitsere hvor stor en indsats jeg skal gøre - i form af tid, kontakter, kunder, salgsmaterialer, canvas etc. - altså lave et regnestykke der præcist viser, at med den og den indsats kan jeg regne med det og det udbytte?

Mvh
Lars K

Tilmeldt 27. Jul 06
Skrevet kl. 20:18
Hej Lars
Som hovedregel skal du bruge 10-14 timer om ugen, hvis du vil have en MLM forretning du kan leve af i løbet af 2-3 år. Du skal kontakte et par mennesker hver dag, for at høre om de er interesseret i at høre om forretningsmuligheden.Desuden skal du komme til møder og blive inspireret og få gode ideer af hvordan andre kører deres forretning, og du skal bruge tiden på at hjælpe de nye folk igang der er interesseret i muligheden, og støtte dem i at nå deres mål i forretningen.

Du er velkommen til at henvende dig for at få en præsentation af firmaets bonusplan på tlf: 28 70 7000. Så kan vi tage det på Skype: (agel.europe) eller mødes alt efter hvor du bor.

M.v.h.
Annette

Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 20:44
Hej Lars

Tak for dit svar - jeg vil meget gerne svare på dit spørgsmål.

Din egen investering først. Du skal købe dit eget Wellness Home plus det vi kalder Karriere- og Demopakker. I kroner og ører vil det være et sted imellem 30 - 40 t.kr. Hermed omdannes dit eget hjem til et Wellness Home - dvs. du får et søvnsystem (dyne, hovedpude og madras), du får ren luft og dejligt rent og sundt vand plus sko som sikrer dine daglige motion (vægtbelastede) og forskellige ernæringsprodukter (kosttilskud). Alt sammen produkter som vil forbedre din hverdag - dvs. skabe mere overskud, mere energi og fremfor alt - få din krop i en fantastsik balance.

Endnu vigtigere - du får, med de to pakker jeg sagde du skulle købe, forskellige produkter som du kan låne til folk for at skabe interesse/salg.

Herefter skal vi skabe dit distributionsnetværk - din organisation. Vi skal ud og snakke forretning med folk. Det første vi skal sælge er forretningen. Dette er meget afgørende hvorfor det er ekstremt vigtigt at have den rigtige mentor i den proces. Vi skal kun sælge forretningen = penge. Og det skal vi have på plads inden du kan begynde at kontakte folk i dit netværk. Hvor lang tid det tager ved jeg ikke - hvis du er coachable så fanger du det lynhurtigt, hvis ikke kan det godt tage noget tid og ødelægge flere kontakter inden vi kommer ordentligt i gang. En væsentlig faktor i det spil er dit eget forhold til penge og forretning - hvor meget kan du selv se.

Når vi så kommer i gang, så har jeg en model jeg kalder "30-30-30". Den går ud på at vi skal have små møder med 30 personer enkeltvis af cirka en times varrighed. Og jeg eller en anden erfaren distributør skal med i starten. Hvor mange du skal kontakte for at sætte 30 møder op ved jeg ikke - det afhænger bl.a. af din troværdighed og den tillid du nyder i dit netværk.

Af de 30 vil 10 efterfølgende takke pænt nej tak til vores snak og gøre ingenting - 10 vil blive interesseret i vores produkter, men ikke forretningen (de vil sandsynligvis købe et eller andet produkt) - de sidste 10 vil være interesseret i forretningen og foretage en investering magen til din (minimum de to pakker).

Hvor lang tid det tager dig at arrangere møderne og hvor hurtigt vi kan afholde dem ved jeg ikke. Det er i høj grad op til dig.

Lad os antage at vi kan gøre det på en måned. I så fald vil din check fra Nikken formentlig (afhænger af diverse køb/investeringer) ligge på 25 - 30 t.kr. I din første måned.

Kunsten er jo så at duplikere modellen - dvs. at de folk som vi nu har solgt forretningen til selv skal starte deres egen 30-30-30. Samtidig med at du tager 30 nye folk i din anden måned.

Jeg skal skynde mig at sige at ud af de ti som var blevet interesseret i forretningen vil kun tre forfølge denne og gøre som dig!

Men så har du også 90 nye møder i din anden måned - plus de 30 du selv stabler på benene. Og så kan du jo selv bruge 1/3´s reglen igen og se hvad du så skaber.

Målet er at du selv får minimum seks personer i din første linie som alle er aktive forretningsfolk og at vi derefter skaber momentum i den organisation som det skaber.

Vores fokus skal være Wellness Homes samt forretning - det er det vi sælger.

For så kan vi begynde at se hvad det kan blive til - ud fra de 6% fortjeneste i din organisation. Dvs. ud fra det antal Welless Homes vi kan sælge kan vi omregne til din bonus.

Og det har jeg gjort. Omkring 550 Wellness Homes i hele din organisation på et kalender år vil give dig en årsløn omkring 1 mill.kr. Og med 6 aktive grene bliver det små 100 per gren per år. Altså små 10 per gren per måned.

Så spørgsmålet er nærmere - hvor god en salgsorganisation kan du skabe som kan holde fokus på at sælge Wellness Homes?

Det er hvad du skal gøre - i hovedtræk. Me
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:54
Hej Annette

Hvis du er interesseret i et wellness firma der arb. med MLM, så skulle du kigge nærmere på firmaet Nikken. Det er japansk og kom til DK for 3½ år siden, men er slet ikke etableret i Dnamark endnu. Det er i 40 lande og udvider til 100 lande inden år 2010. Jeg har idag selv forr. i både Spanien, Holland, Tyskland og USA. Vi holder et stort forr. møde i Kbh d. 9. sept. Du skal være velkommen til at deltage - ja andre interesserede kan også bare sige til !

Vi har selv haft nogen kanon gode opl. med produkterne. Min mands helbred er total forandret, flere jeg har lånt og solgt prod. til har aflyst operationer o.l. Det er en livsstil mere end en forr. for os idag, men selvfølgelig er det fedt når du har et team der arb. imens du sover - det havde jeg aldrig troet muligt, men det er det med MLM.

Firmaet har et koncept der hedder Wellness Home - og arb. med produkter der kan bruges i hjemmet. Det er primært magneter, kosttilskud, miljø prod: rent vand og indendørsluft og motion det handler om. Altså noget med at reducere stress, få en bedre nattesøvn, mere energi og overskud, velvære og meget meget mere.

Jeg sender gerne flere opl. og viser dig det hele personligt om du vil.

mvh

Gitte Dahl

mere info: www.nikken.com - den amerikanske hjside, men du kan også læse om det hele på dansk hvis du vil.

Tilmeldt 27. Jul 06
Skrevet kl. 09:03

Hej Gitte

Nu er det sådan at jeg selv har fundet det MLM firma jeg tror på er det bedste for mig, og derfor oprettede jeg denne debat.

Men tak for din henvendelse.

M.v.h.

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:52
Hej, det er jo ganske udemærket at kunne sælge et produkt som forøger folks fysiske/psykiske velbefindende.

Ingen tvivl om det. Men 30 - 40.000 DKK i "start-gebyr" KAN være en forhindring for mange. Omvendt kan man jo påstå at det er en billig måde for at få muligheden for en million DKK el. mere + bedre velbefindende (pengene hjælper vel umiddelbart til bedre velbefindende...i sig selv :-)).

Jeg agter at starte mit eget filma indenfor de næste 2-3 mdr. Jeg vil producere et produkt, markedsføre det v.h.a.

MLM principperne. Min startinvestering er ca.  ½ mill. DKK. Så set med disse briller, er 30-40.000 DKK jo en "billig pris". Omvendt skal "mine venner" betale under 200 DKK for at være med  Dvs. modtage et produkt + retten til at formidle/sælge videre. Overbeviser de ialt 10-15 nye kunder om produktets fortrinligheder, behøver de ikke at gøre mere, for at dette på sigt kan blive rigtig interessant...udover at afhente og levere samtlige produkter videre i deres gren.

Da jeg jo er igangsætteren, har jeg indflydelse på regler og vilkår. Én ting er sikkert: Mit produkt må ikke formidles videre via internettet, aviser etc. af andre en mig selv. Dette gør jeg for at undgå en masse forvirring og for at bibeholde fokus på produktet. Men det er jo en smagssag :-)

Mvh.

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 14:18
Dato: 27-08-2006 20:43:41 Forfatter: Brian Krogh

Du skal købe dit eget Wellness Home plus det vi kalder Karriere- og Demopakker. I kroner og ører vil det være et sted imellem 30 - 40 t.kr. Hermed omdannes dit eget hjem til et Wellness Home - dvs. du får et søvnsystem (dyne, hovedpude og madras), du får ren luft og dejligt rent og sundt vand plus sko som sikrer dine daglige motion (vægtbelastede) og forskellige ernæringsprodukter (kosttilskud). Alt sammen produkter som vil forbedre din hverdag - dvs. skabe mere overskud, mere energi og fremfor alt - få din krop i en fantastsik balance.

Er dette skrevet i ramme alvor?
Undskyld mig, men det er da temmelig morsomt... Kan det rent faktisk sælges til andet end skøre amerikanere???

Pouline

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)