Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?

Side 11 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja... pt. sælges det med stor succes i 37 lande. Nikken er et af de største MLM firmaer i verden og vel nok førende indenfor total Wellness.

Men for nogle danskere er det bare lidt fjernt - vi vil hellere gå til lægen...... eller håbe det bedste....

Hvis du følger lidt med indenfor helse debatten og det at skabe velvære, så ville du vide at søvn, motion, ernæring og miljø (især luft) er kerneområder i dette område.

Søvnforskningen har fortalt os meget om vigtigheden af god søvn - motion har vi vidst i årtier - ernæring er der vist heller ikke tvivl om - og luften er vi begyndt at opdage er fuld af skadelige stoffer i hjemmet.

Så om det er amerikanerne der er skøre eller os som er håbløst bagud kan man jo selv tænke over.

I øvrigt er det hele baseret på fjernøstlig tankegang - styrke kroppen naturligt - så den med amerikanerne er også skudt lidt ved siden af.

Ha´en god aften.

Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 19:45
En lille historie fra den virkelige verden.

Den 15. august meldte Kim sig ind hos Nikken ( i min struktur) pga en kanon produktoplevelse. Han købte et Wellness Home til familien og begyndte straks at snakke med folk.

I aften er han blevet Sølv distributør (første lederniveau). Omsætning på fjorten dage - godt 100.tkr. plus fem nye Nikken folk! Kims første bonus check fra Nikken medio september bliver omkring 15 t.kr!

Hvordan har han gjort det - med et lille kendskab til MLM og masser af hjælp af vores team.

Så det er ikke kun tossede amerikanere....

Vores produkter virker!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:51
> Så det er ikke kun tossee amerikanere....

> Vores produkter virker!

Det er jo så en påstand! På baggrund af din historie kan man blot konstatere at det kan sælges - ikke at produktet virker. Der er masser af andre eksempler på dårlige produkter (eller produkter der slet ikke virker, som folk forventede det) som folk alligevel køber.

Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 21:17
Ja - og helt almindelige danskere ville så bruge 100.000 kroner på noget som ikke virkede, de ville slet ikke fortælle pressen at de var blevet fuppet og et sådan kup ville bare gå upåvirket hen uden at nogen ville komme i klemme...... og Nikken ville sagtens kunne eksistere i 30 år for man kan jo sagtens holde en sådan hemmelighed skjult for folk.

Mikkel - din logiske sans slår alt hvad man kan forestille sig! Din tillid til andre mennesker er helt fantastisk! Og der er i hvert fald ikke noget der virker medmindre at der foreligger en så stor og kompliceret dokumentation at vi alle må nøjes med at nikke og sige "ja - den er vist god nok".

VÅGN OP! Her er produkter der gør en forskel - og en forretning som har et glimrende potentiale. Udvid din horisont og undersøg tingene i stedet for at tro at du kender alt på denne jord! Stil spørgsmål - vær kritisk - søg viden - og du vil finde mange fantastiske ting!

Sorry - jeg blev bare træt af denne skepsis og mistro til andre menneskers dømmekraft.

En normal reaktion - i min verden - ville ha'' været; okay, det må jeg nok sige, 100 t.kr. på fjorten dage,- så må produkterne da gøre et eller andet ved folk.

Men sådan er vi jo tydeligvis så forskellige....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:23
> VÅGN OP!

Ja, det siger Jehovas Vidner også når de banker på - men den er jeg heller ikke hoppet på endnu :)
Folk VIL snydes - og det bliver de så. Sådan har det altid været, og det stopper formentligt ikke lige med det samme.
Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 21:33
Der er ikke noget mere fantastisk end at debattere med mennesker på dit niveau!

Kan man ikke argumentere kan man jo hive et eller andet op af hatten som en anden klovn...

Dit syn på verden og dine medmennesker er af en sådan kaliber at det tangerer det groteske - jeg har ikke ord for hvad jeg tænker. Men det må være dit problem - jeg vil opfordre dig til at finde dem du tror der er blevet snydt med Nikken produkter - HVILKET DU JO NOK HELLER IKKE ER MAND FOR!

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 08:16
Nu er jeg bare lige objektiv...

3. søgeresultat på Google ved søgning på Nikken, er en (godt nok privat fremstillet) særdeles kritisk rapport om Nikkens produkter og forretningsmetoder... Jeg kender intet til Nikken - men det får da en lille klokke til at ringe...

Tilmeldt 21. Apr 06
Skrevet kl. 13:20
Ja,- alarm klokkerne ringer - men har du undersøgt hvad den pågældende side fortæller?

Manden kan - principielt - ikke li''  MLM og han har så cyklet rundt i en masse tung information om magnetterapi, som han - efter min bedste overbevisning - ikke har haft forudsætninger for at bedømme (hvilket han ej heller forsøger sig på).

Jeg forstår ikke den tanke gang I ligger for dagen - I må da se mange spøgelser hver eneste dag?

Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:53
Kære venner,

Hvis man omsætter for 100tkr. og tjener 15tkr så rejser det følgende spørgsmål:
Hvad er tidsforbruget? Hvis det er 14 dages 100% arbejde - så er det en dårlig forretning...med mindre det er sort...

Hvordan er afkastet sammenlignet med 40tkr investeret i en anden branche?

Og så er der det helt generelle spørgsmål - hvis han har tjent 15tkr hvem har så tjent 85tkr plus de 40tkr i startomk?

Jeg er af den holdning - og det er selvfølgelig også den sværeste måde at tjene penge på som selvstændig - at reel forretning er salg af produkt eller ydelse med et db ikke under 30%...alternativet er et godt job....

MVH Lars K

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:19
DB i sig selv er ikke nogen særlig god målestok - det skal ses i sammenhæng med den omsætning der kan skabes via en given indsats.
Side 11 ud af 13 (124 indlæg)