Jeg har netop fået mulighed for at være med til at starte et nyt MLM firma op i Europa. Bonussystemet er bygget op, så det betyder enormt meget af man er blandt de første der starter. Lige nu søger firmaet igangsættere der vil bygge en organisation, så vi er klar til markedet åbner i september i DK. Selskabet er dannet af MLM branchens største genier, bl.a Randy Gage (ham der dannede WordPerfect) og har massiv kapital. De åbnede i 12 lande på èn gang og til efteråret er der 41 lande verden over. Det er aldrig sket før i branchen, så de der ved hvad MLM drejer sig om tror meget på firmaet og på idéen. I den første måned tjente selskabet lige så meget som andre MLM selskaber plejer at tjene på de 5 første år. Produkterne er en helt ny produktkategori, så markedspotentialet er enormt, og alle har gavn af produkterne. Bonusplanen tilbyder 8 forskellige måder at tjene penge på. De fleste i form af uafhængig indtægt. Selskabet har bl.a. introduceret den største nyskabelse inden for bonussystemer i branchen i 20 år: De der kender noget til bonusplaner bliver vilde af begejstring når de forstår dybden af denne bonus. Jeg er ikke på udkig efter produktsælgere og homepartysælgere, men søger igangsættere, som forstår betydningen af at være med fra starten og ønsker at skabe en forretning, evt. også internationalt, indenfor de næste 2-3 år, med indtægtsmuligheder i den virkelig attraktive ende af skalaen. Jeg synes det er vildt spændende, og jeg ved at alle der er initiativrige og igangsættere også kan få noget stort ud af denne mulighed. Statistikken siger at 70% af velstanden der genereres i MLM selskaber går til de få der er med fra starten i et nyt land. Har du lyst til at høre mere? Så vend snarest tilbage hvis du vil være med fra starten i Europa, og ønsker at sikre en god placering i organisationen.. |
Nyt MLM firma i DK! Dannet af de største i branchen. Vil du med fra start?
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Uanset hvad.. så er det måske meget rart at vide, hvad det er for nogle produkter? |
Hej Du kan få et overblik over firmaet på linket: www.globalagelonline.com/dk Der er nogle videoklip hvor Randy Gage fortæller hvorfor han har dannet netop dette selskab i stedet for de andre han har været med i, og hvorfor det er så vigtigt at være med fra start. M.v.h. |
Hej Se www.globalagelonline.com/dk for at få overblik over produkter, ideen bag firmaet og bonusplanen. Sidstnævnte skulle dog forklares for mig flere gange for at jeg virkelig fattede det geniale i den. Hilsen Annette |
Hvis det ikke er sælgere i søger, hvad er det så helt præsis i søger og hvad skal man lave? |
Og typisk for MLM "selskaberne" kan de ikke nemt og præcist selv forklare noget om deres produkter... Man får bare et link til en eller anden amerikansk hurtigsnakker (som i dette tilfælde har lavet Wordperfect ![]() |
Hej Lige nu er det folk der ønsker at bygge en organisation af mennesker der forstår ideen og kan se muligheden der kan få en god forretning i dette selskab. Så det du nøjagtig skal gøre nu er at kontakte mennesker af denne art og vise dem muligheden. |
Hvordan fungerer det kort fortalt for de nederste i pyramiden? Skal de afsætte geléen via homeparties eller på anden vis? Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Noget af det geniale ved dette selskab er netop at man henviser til de professionelle, så vi alle sparer tid og det bliver nemt og hurtigt at formidle til alle i den indledende fase. Bagefter kan man tage en snak hvis der er interesse med de der virkelig vil noget.. |