Tak for et godt indlæg James.
Selvfølgelig er MLM meget mere end amino, men jeg forholder mig til det jeg ser her på amino, da jeg ikke kender så meget til det andet.
Men det er trættende at se MLM''er bruge 3 dage på at finde ud af de kan tjene penge, og derefter prøve prakke det på andre, at man ikke får insider viden synes jeg ikke helt holder, ihvertfald ikke i dette tilfælde. Spørger henviser jo netop til et
link hvor informationen findes, og for mig virker det som om han kun selv har læst linket igennem og nu bare prøver at give det videre.
Det samme er tilfældet med pillesælgeren, han har prøvet lidt på sin egen bil og vil nu sælge videre af dem.
Hvis vi skal prøve sammenligne det med andre brancher, så har jeg lige læst alle kan kalde sig
revisor, så om 3 dage når jeg har læst lidt på amino omkring revision så laver jeg et tilbud herinde og kan tilbyde revision. Når potentielle kunder så spørger om info giver jeg dem link til nogle amino tråde.
Det er måske lidt firkantet sat op, men det er den fornemmelse jeg får i indlæg som dette.
En helt anden ting som du måske kan svare mig på når du er godt inde i jeres branche. Hvorfor er jeres produkter næsten altid dyre som en i fanden, og som regel også meget underlige. Jamen hallo gele i plastposer, piller til benzin, noget der kan drikkes der skulle give et god helbred, og andre ting.
Kan MLM ikke fungere med mere "normale" varer?