Hej der
Nej jeg Kim Sand Sørensen er ikke blevet ringet op af Beyond Marketing - desværre. For det kunne da være sjovt at få en begrundelse på hvorfor de bruger et site som har flere hundredtusinde søgeord og fraser som absolut intet har med deres site at gøre, til at markedsføre dem selv!
Du kan da ikke serøst sige at de ikke skjuler deres tekst, du kan ikke se alle søgeord, selvom du prøve at scrolle, du skal markere teksten og køre nedad med cursoren for at se resten af de tusinder af ord de har listet på deres site.
Du kan da umuligt sige at deres site er relevant for os der søger på fx "bileksport" og lander på et site om
SEO og
salg af
PPC reklame! Det er sådan noget der gør mig irriteret, for
google søgninger skulle gerne kun vise ting som er relevante for mig som søger. Desuden kan man sige at det måske kun er 0,1% (hvis ikke mindre) af de genererede kliks som overhovedet kan have interresse i SEO og PPC markedsføring af dem som bliver send til BM''s
website, DET er ikke fedt i mine øjne, det er nærmere super ufedt og det er i mine øjne en latterlig plat måde at udnytte internettetets søgemaskiner på og viser bare at man er noget ufin i kanterne. Men fair nok hvis google ikke river dem a plakaten så er det nok fordi de genere en del salg hos dem.
Jeg kan sige at jeg allerede meldte dem for en uge siden, så de må jo tage den med Google hvis det er, har de ingenting at sætte en finger på, jamen så skulle der ikke være nogen problemer, og så lader vi dem da bare ranke videre. Fred med det. De er velkommen til at kontakte mig hvis de vil have en begrundelse for hvorfor jeg har meldt dem til google.
Mvh
Kim Sand Sørensen