Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.beyondmarketing.dk MØG IRRITERENDE!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Den diskussion kan vi jo så tage en anden gang et helt andet sted... Alle der udfylder meta-tags laver sider til søgemaskiner :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er til dels enig, men det er skrevet i Googles guidelines. Hvad hver enkelt webmaster gør er jeg egentlig også ligeglad med. Selvom det nogle gange er sjovt, at fange de dobbeltmoralske, der siger ét og gøre noget andet - bl.a. som Mikkel skriver om på sin blog: http://www.demib.dk/notabene-etik-275.html.



Beyond er i mine øjne også en anelse dobbeltmoralske ,jf. indholdet af http://www.beyondmarketing.dk/07e.%20-%20om_beyond_bliv_linkpartner.beyondmarketing.dk/beyond_marketing_om_beyond_bliv_linkpartner.htm sammenholdt med hvad sitet ellers indeholder. Hvis du ikke gider klikke på ovenstående link er her et citat:
"Politik mhp. vedligeholdelse samt opbyggelse af god Internet etik:Vi arbejder udefra devisen, at den bedste søgemaskinestrategi fortsat skal være, at forfærdige indhold som folk både er interesseret i og søger efter. Det er derfor afgørende for vores politik, at dine sider har fuld relevans for vores klienter samt trafikanter!!!"



For mig at se, er der mange sider under Beyond, der ikke har ret meget relevans for søgemaskinebrugere, om end de popper op i søgeresultaterne, og hvordan man skal tolke "trafikanter" er jeg ikke helt sikker på 



Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 4:53:36 PM Forfatter: Roscoe
Denne tråd tager mig 2 år tilbage, hvor Hans ringede til mig og spurgte, om jeg ville optimere hans site...det ville jeg selvfølgelig gerne, ind til jeg fandt ud, at han ville findes på ord som ''søgemaskineoptimering'', ''SEO'' m.v. Jeg takkede selvfølgelig nej tak til opgaven

Ser ud til, at han har lært lidt siden hen, selv om siden efter min mening er så grim og rodet, at den skal DØØØØ - og det er indiskutabelt.

Der er intet ulovligt ved sitet, men mange af siderne er på kanten af mange af Googles etiske guidelines, bl.a. ''make pages for users, not search engines''.


 

Din subjektive holdning er helt ok, men bemærk at grimme websites ofte tjener rigtig mange penge. Et godt eksempel på en side som af mange nok ikke vil blive kaldt en estetisk nydelse er vel netop Google - ja, og deres indtægter ...

 

Der findes mange eksempler på det, især ikke danske /europæiske sider, sjovt nok, og man kan så reflektere lidt over hvorfor der tjenes gode penge på sider som ikke er "designet" i trditionel forstand, og de i det hele taget synes at være meget populære. Forklaringer kan være at folk primælrt søger info ikke design,  at fravær af design kan give en følelse af ligeværdighed med dem der står bag siden, mm. Desuden giver fravær af design ofte bedre mulighed for at integrere annoncer (fx Adwords - som jo nok  ikke er de smukkeste i verden) i "designet" , hvilket igen giver tillid til også disse elementer.

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 12:35:56 PM Forfatter: Mikkel deMib > det kan da umuligt være lovligt''. Det mener jeg stadig, ''prove me wrong'',

Næhh, du, I Danmark, som de fleste andre retsstater, er man uskyldig til det modsatte er bevist. Det er DIG der anklager for ulovligheder, så det må du enten bevise eller droppe de tåbelige anklager.


I dette tilfælde, ja. I en del andre tilfælde er der omvendt bevisførelse. Den gamle kliché er ikke videre holdbar.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)