Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.beyondmarketing.dk MØG IRRITERENDE!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Er jeg den eneste der er irriteret over at Beyondmarketing.dk ligger under næsten ALLE søgeord i dem almindelige søgning på google!

 

Det kan umuligt være lovligt, for de findes på diverse firmanavne også, så hvad med at der er nogen der melder dem til google for fraud!

 

Mvh

 

Kim

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, og så har jeg sørme fået en opringning fra Beyond Marketing idag, fordi de ikke kunne lide hvad jeg skrev her i forummet...  Sjovt nok har de åbenbart ikke lyst til at diskutere deres markedsføringsmetoder i dette forum. Er de måske bange for at få den sørgelige sandhed at vide? Nemlig at der er nogle i denne lille verden der syntes at deres "søgeordssider" er totalt ligegyldige, i og med at de ikke har noget at gøre med det søgeord, ud over at demonstrere at de kan finde ud af at ligge højt på en specifik søgning, og så ellers lige markedsføre dem selv!?

 

Har du (Kim Sand) mon også fået en opringning, eller er jeg den eneste der er blevet udsat for et surt Beyond Marketing der ikke kan lide at få kommentarer på deres markedsføringsmetoder?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sagde de til dig da ?


Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor melde nogle for en fornuftig optimering? Hvis I er trætte af at støde på dem, så lad vær at klikke ind på sitet. De gør intet ulovligt i deres optimering, som sådan nogle som addvisors ellers gjorde (før de blev fjernet hehe)...

Det er fair nok, at I har nogle resultater, I er trætte af. Det har jeg bestemt også... Dog er mit nok mere jalousi end ordentligt begrundet foragtelse...

Men I står altså i den lykkelige situation, at I selv kan vælge kvit og frit om I vil vælge søgeresultatet eller ej :) Hans, som ejer Beyond Marketing er én af mine gode venner privat, men det er ærligt talt ikke derfor jeg forsvarer ham. Han bruger ingen doorwaypages, keywordstuffing, skjult tekst, cloaking eller noget som helst Google kunne straffe sitet for. I skulle være usædvanligt gode venner med google for at få dem til at fjerne et godt rankende site, som genererer meget trafik og ikke overtræder Google Guidelines, som sådan :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej der

 

Nej jeg Kim Sand Sørensen er ikke blevet ringet op af Beyond Marketing - desværre. For det kunne da være sjovt at få en begrundelse på hvorfor de bruger et site som har flere hundredtusinde søgeord og fraser som absolut intet har med deres site at gøre, til at markedsføre dem selv!

 

Du kan da ikke serøst sige at de ikke skjuler deres tekst, du kan ikke se alle søgeord, selvom du prøve at scrolle, du skal markere teksten og køre nedad med cursoren for at se resten af de tusinder af ord de har listet på deres site.

 

Du kan da umuligt sige at deres site er relevant for os der søger på fx "bileksport" og lander på et site om SEO og salg af PPC reklame! Det er sådan noget der gør mig irriteret, for google søgninger skulle gerne kun vise ting som er relevante for mig som søger. Desuden kan man sige at det måske kun er 0,1% (hvis ikke mindre) af de genererede kliks som overhovedet kan have interresse i SEO og PPC markedsføring af dem som bliver send til BM''s website, DET er ikke fedt i mine øjne, det er nærmere super ufedt og det er i mine øjne en latterlig plat måde at udnytte internettetets søgemaskiner på og viser bare at man er noget ufin i kanterne. Men fair nok hvis google ikke river dem a plakaten så er det nok fordi de genere en del salg hos dem. 

Jeg kan sige at jeg allerede meldte dem for en uge siden, så de må jo tage den med Google hvis det er, har de ingenting at sætte en finger på, jamen så skulle der ikke være nogen problemer, og så lader vi dem da bare ranke videre. Fred med det. De er velkommen til at kontakte mig hvis de vil have en begrundelse for hvorfor jeg har meldt dem til google.

 

Mvh

 

Kim Sand Sørensen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
> Det kan umuligt være lovligt, for de findes på diverse firmanavne også, så hvad med at der er nogen der melder dem til google for fraud!

Jeg tror du blander nogle ting sammen her.
Det er ikke nødvendigvis ulovligt, at man kan finde et website på et firmanavn. Amino dukker f.eks. ofte op i toppen af søgeresultaterne, når man søger på visse virksomheder. Jeg er da sikker på at mange af disse virksomheder ikke er vilde med det, men der er altså intet ulovligt i det. Dermed ikke være sagt, at man ikke godt kan bryde med varemærkeloven eller markedsføringsloven, når man bruger andres navne, men hvis det er det du anklager Beyondmarketing for må du nok være lidt mere præcis i dine anklager. Hvor er det du mener de forbryder sig mod gældende Dansk lovgivning?

Og så snakker du om "fraud" (bedrageri på dansk) - hvad mener du med det? Jeg kan slet ikke se hvor bedrageri kommer ind i billedet. jeg må sige, at jeg synes det havde været passende at du kom med noget mere konkret, hvis du vil anklage folk for bedrageri. Det er en alvorlig anklage, og der er altså ikke meget kød på det du siger.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/18/2006 9:33:28 AM Forfatter: Mikkel deMib > Det kan umuligt være lovligt, for de findes på diverse firmanavne også, så hvad med at der er nogen der melder dem til google for fraud!

Jeg tror du blander nogle ting sammen her.
Det er ikke nødvendigvis ulovligt, at man kan finde et website på et firmanavn. Amino dukker f.eks. ofte op i toppen af søgeresultaterne, når man søger på visse virksomheder. Jeg er da sikker på at mange af disse virksomheder ikke er vilde med det, men der er altså intet ulovligt i det. Dermed ikke være sagt, at man ikke godt kan bryde med varemærkeloven eller markedsføringsloven, når man bruger andres navne, men hvis det er det du anklager Beyondmarketing for må du nok være lidt mere præcis i dine anklager. Hvor er det du mener de forbryder sig mod gældende Dansk lovgivning?

Og så snakker du om ''fraud'' (bedrageri på dansk) - hvad mener du med det? Jeg kan slet ikke se hvor bedrageri kommer ind i billedet. jeg må sige, at jeg synes det havde været passende at du kom med noget mere konkret, hvis du vil anklage folk for bedrageri. Det er en alvorlig anklage, og der er altså ikke meget kød på det du siger.

 

Jeg må sige at jeg er helt enig i dette. Jeg har besøgt denne tråd et par gange og undret mig over de anklager der fyger hen over indledningen til denne tråd. Desuden indledningen om at websitet skulle være på "ALLE" søgeord. Det er 1. gang jeg støder på firmaet, og jeg bruger google flittigt skal jeg indskyde.

 

Jeg må også give Marcel fuldstændig ret i hans betragtninger, og samtidig sige at det simpelthen blot virker som om Beyondmarketing er gode til det de laver, og derfor opnår gode positioner på mange forskellige ord i søgemaskinerne.

 

Man kan vende det om: Skal man forhindres i at bruge nogle bestemte ord (fx ord som nogle mener ikke har med ens forretning at gøre), fordi man er god til at optimere sit website? Det virker helt ude i skoven...

Problemet er vist snare at der er nogen mennesker som glemmer hvad en søgemaskine er. Det er ikke de gule sider /en telefonbog.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
> Men fair nok hvis google ikke river dem a plakaten så er det nok fordi de genere en del salg hos dem. 
"Salg hos Google"...? Det er organiske resultater - det tjener Google ingen penge på.



> Jeg kan sige at jeg allerede meldte dem for en uge siden, så de må jo tage den med Google hvis det er, har de ingenting at sætte en finger på, jamen så skulle der ikke være nogen problemer, og så lader vi dem da bare ranke videre. Fred med det. De er velkommen til at kontakte mig hvis de vil have en begrundelse for hvorfor jeg har meldt dem til google.

 

Hvad har du meldt dem for? At skrive ord på deres egen website som du ikke synes de må skrive? Så som fx "bileksport"?

 

Og hvad mener du med "fraud" (bedrageri/svindel)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor snakken går så meget på SEO, så er det da lige før jeg får lyst til at blive kunde hos dem. for det virker som om det er en gut som har styr på det. faktisk at kunne ligge så godt på ord som ikke er relevante for selve side, er da godt opnået. Jeg kan ikke se der er det store med siden (bhat) kun noget ja "host" gider jeg ikke uddybe er lige blevet tilmeldt på amino... men lige meget hvad hvis siden bruger urene metoder så skal google nok finde dem.. og bliver de banned fra google så er de nok i længere tid, før de kommer på igen.

det gælder da bare om at nyde det som godt som man kan imens det er.. hvad er der galt i at bruge de huller som der er i google??
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)