Hej allesammen Nå men man må jo videre ![]() Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der syntes, at jeg burde have refrancer på min hjemmeside? Hvad vil i selv syntes om, at man ref. til jer/ jeres virksomhed? For det er jo selvfølige værd at overveje, jeg kan ikke lide at spørger mine kunder, og en af dem er så special, at alle vil vide hvem det var, hvis jeg skrev branche. Mange solskinshilsner Jennifer Jensen |
Jeg syntes det er rart at se, at et firma har mange (eller måske endnu vigtigere: gode) referencer. Du behøver jo ikke nævne alle dine kunder (hvis du vil undlade nogen), men du kunne jo have nogen af dem på din hjemmeside. Evt. kunne du også lave det branche opdelt på en måde. Enten ved at liste dine referencer i branche-grupper, eller ved blot at nævne de brancher du har kunder i. (Så kommer de ikke til at fremstå.)
Den korte udgave: Syntes det er rart at se referencer ved et firma man vil til at indgå samarbejde med på den ene eller anden måde. Hvis der f.eks. er nogle referencer man kender, så kan man jo lige give dem et kald og høre deres erfaringer med firmaet. Regnskab er jo f.eks. en vigtig opgave.