Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring for 5000,- + moms for et helt år?

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg har tænkt over det der med referencer, de er nu lagt ind på min hjemmeside, vil i se på dem, og evt. vende tilbage om det er, hvad i efterlyste?

Mange tak på forhånd.

med venlig hilsen

Jennifer Jensen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:08
Hej Jennifer. Som det fremgår ovenover hører jeg så til dem der mener at egentlige referencer i form af anbefalinger fra kunder m.v. ikke er noget som batter væsentligt i den branche som du gør dig indenfor, men det er så heller ikke det du lægger op til. 

Du har under referencer lagt en liste ind over nogle af de typer virksomheder du arbejder for/kan arbejde for. Det betragter jeg ikke som referencer men en beskrivelse af arbejdsområder m.v. og det er jo sådan set fint nok. Dog ved jeg ikke lige hvor meget bogføringsarbejde der er i et holdingselskab, og når du skriver holdingselskaber vil mange læse det som at du også yder assistance med at stifte dem, indhente tilladelse til aktieombytning m.v. Det ved jeg ikke om du faktisk gør.

Det du kunne overveje var at udbygge beskrivelsen under profil med en beskrivelse af dig, hvem du er og noget om  din baggrund.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:03
Jennifer...

Jeg tvivler ikke på dine evner udi regnskab, bogføring osv, men det ville virke lidt mere troværdigt, hvis din stavekontrol var slået til...!! Held og lykke med virksomheden.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:57

Kan man så heller ikke være en troværdig tømrer, hvis grammatikken ikke er i orden?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:23
Jeg ville ikke være en troværdig tømrer, hvis jeg ikke kunne slå et søm lige i...kom med nogle passende argumenter!!!
Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 15:50
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:52
Dato: 7/31/2006 3:23:19 PM Forfatter: Tømreren Jeg ville ikke være en troværdig tømrer, hvis jeg ikke kunne slå et søm lige i...kom med nogle passende argumenter!!!

De er ligeså passende som dine.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:40
Wow - godt nok lang tid siden at jeg har set en udveksling som denne. Har læst den igennem, og der bliver sq ikke sparet på krudtet, tør jo næsten ikke tage på ferie igen
Sjældent set i en tråd at priser er noget fy, at det ikke er ok at komme med et tilbud, at man skal klappe hesten, at min far er større end din far, at nystartet firma kaldes for farisær pga pris (er det ikke netop det modsatte der er noget tarveligt noget?), at tømrere ikke er dur hvis gramatikken ikke er i orden, at der ikke skal tærskes langhalm osv...

Må være sommervarmen der spiller os et puds, og vil anbefale alle parter med en galloperende puls en kold øl på en bænk, under en svalende bøgetræ (eller lignende alternativer).

Syntes iøvrigt at det var et fint tilbud tråden startede med, og forstår ikke at andre bliver fornærmede af et tilbud og råber ''Næ nej, jeg er bedre end du er''. Tror dog ikke at den overophedede diskussion har gavnet nogen, ud over os der har læst den med smil på læben. Ingen navne/debatører nævnt, ingen glemt

Hurra - så er industriferien slut, og så skal der tjenes ordentlig penge igen!

(grammatik, sprogvalg, kommaer, placering af punktum, stavefejl,
personlige diskussioner i andre tråde, dumme bemærkninger i andre tråde
(ingen fortryd knap på amino) mm  i dette indlæg tager jeg personligt det fulde
ansvar for, bare for at få det på det rene! )

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 22:03
Hej Christian

Mine hensigter var faktist gode, men endte i en drama, set i bakspejlet (Hortensaga) hahahaha, ja efterhånden kan man jo kun grine af det, og ja det har ikke gavnet noget eller nogen, helt enige.

Man må da håbe at man kan gøre det godt igen.

Med venlig hilsen

Jennifer Jensen

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 22:10
Yup, kørte lidt af sporet, men som sagt var indlægget sådan set glimrende.

En anden gang du kaster dig ud i tilbud til andre Aminoer, vil jeg anbefale kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" i stedet, så slipper du nok for at få et læst mudder i hovedet. Der er den slags tilbud faktisk meget velkomne

Held og lykke med din forretning under alle omstændigheder!

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)