Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring for 5000,- + moms for et helt år?

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, hvis du læser hvad jeg skriver. Desuden skriver du jo hele tiden uden om det jeg skriver...

OG nej, jeg har ikke misforstået det. Du gør som Jennifer, slår på prisen, eller gjorde, MENS du var ny... Præcis det som du beskyldte Jennifer for... Manglende PLI, som du skrev.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Dato: 7/14/2006 4:22:55 PM Forfatter: Dimitri Hardorff
Jo, hvis du læser hvad jeg skriver. Desuden skriver du jo hele tiden uden om det jeg skriver...

OG nej, jeg har ikke misforstået det. Du gør som Jennifer, slår på prisen, eller gjorde, MENS du var ny... Præcis det som du beskyldte Jennifer for... Manglende PLI, som du skrev.

Vi kan hermed konstatere, at vi 2 aldrig bliver enige!

Du har selv linket til vores tidligere indlæg...og uanset, hvordan du vender og drejer mine ord...står der stadig ingen pris!

Så lad den ligge der!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:39
Uanset hvordan DU så vender og drejer den, slår du stadig på at du ligger under konkurreterne prismæssigt... Du gør netop det samme som du beskylder Jennifer for, og som du er imod. Det er efter min mening dobbelt moralsk!

Var du forresten ikke færdig med at debattere i denne tråd Peter? :)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:42

Tja Peter

Du skrev i dit første indlæg her på amino at jeres priser ligger 20-25% under andre revisionsfirmaer,

det har folk så noteret sig, det er da muligt det er faldet andre revisorer for brystet

Men er der andre (Jennifer har lidt overskudskapacitet i sommerferien ) der kommer med et godt tilbud, til en pris som du mener er banket i bund,  så mener du det er ukollegial adfærd, og du føler dig trådt over tæerne.

Det er et frit land vi lever i, og hvis Jennifer vil bogføre 350 bilag for kr 5.000,- ( eller for den sags skyld kr.2.500 )

så er det hendes sag, får hun kontakt til nye kunder på denne her måde er det jo optimalt.

Det er gået forbi min næse, at man her på Amino ikke må "buse" ud med et evt. tilbud.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:44
Dato: 7/14/2006 4:41:53 PM Forfatter: Hans

Det er gået forbi min næse, at man her på Amino ikke må ''buse'' ud med et evt. tilbud.

Så vidt jeg ved, har sitets ejer ikke lavet nogen regel om dette, så den er nok selvopfunden...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:14
Har lige siddet og læst tråden igennem. Min egen konklusion må til hver en tid være, at jeg som nystartet iværksætter vil hyrer Jennifer, ikke på prisen men på den jordforbindelse hun har.

Peter for mig giver du udtryk for en meget firkantet verden hvor man bestemt ikke skal "lege" noget som helst med regnskab før man har 30 års erfaring. Hvor man IKKE skriver tilbud i starten af et medlemskab hos AMINO og hvor man bukker og bøjer for branchens uskrevne regler. I min verden er det (undskyld mit franske men) BULLSHIT.......

Men jeg er tilgængæld også rimelig overbevist om, at du ikke er til at rokke med!

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 17:33

Som jeg har skrevet tidl var Peters første indlæg her på amino en prisbasker med 20- 25% rabat,

dette har så iflg Peter givet en del nye Aminokunder, oprigtigt tillykke med det Peter.

Et lille års tid senere smider Jennifer så en prisbasker med 350 bilag bogført for kr. 5.000,-

Altså bruger hun samme taktik som Peter,

dette resulterer i en belæring fra Peter om det forkerte i denne form for markedsføring.

Tja jeg ved ikke om det er at træde nogen over tæerne, jeg tror nærmere nogen har skudt sig i foden.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:58
Nogle har sagt det før. Det fører ikke til noget konstruktivt at videreføre tråden med dette emne.

Jennifer fik den elegant sporet over på en debat om referencer m.v. men nogle som kom til efterfølgende kunne ikke nære sig og skulle lige markere sig vedr. det som tråden startede op om.

Peters udfald var måske ikke ligefrem heldigt kan de fleste nok se, men der er ingen grund til at tærske langhalm på det. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:03
Der er ingen der tærsker langhalm, der bliver lagt fakta på bordet.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 18:09
Kald det langhalm eller fakta. Stop nu diskussionen og brug da jeres kræfter på at tjene penge i stedet.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)