Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring for 5000,- + moms for et helt år?

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har nu været ind på din hjemmeside, og kan se at i ikke har ret meget erfaring inden for revisionsbranche, men har været ansat i en virksomhed.

Jeg kan se at i har mange § på jeres hjemmeside, efter min menning virker det som om, at i markedsføre jer overfor kunder som har stor problemer med skattevæssenet.

For de ting i skriver er alm. kendt.

M.h.t skattesager, når man nu kan få pengene godt gjordt, hvorfor ikke pudse de allerhårdeste på skattevæssenet?

Mange af de ting du tilbyder, tilbyder jeg igennem advokat, Jeg vil foreksempel godt have at kunderne få det juridiske og økonmisk overblik når de stifter sådan et selskab, for det tager jo ikke mere end 5 min. og lave et selskab... vel, men det er jo selve den rådgivning som høre til der er vigtigt.

Vedr. skøde er det jo hellere ikke selve skøde der er sværet, det er jo hele den rådgivende fase der skal være der.

Jeg bruger altid advokat firma junker, dahl og schrøder i Vejle til det, de er bare gode, og jeg få tingene til fornuftig pris, hvilket kommer kunden tilgode.

Kunderne bliver tilfreds, og føler at de trygt kan overlad tingene til mig.

Grunden til at jeg bruger denne model er, at jeg har været ansat i en revisionfirma, hvor de brugte samme model som jer, jeg syntes ikke at kunderne blev informeret nok, og fik ikke en særlige god rådgivning.

Desuden vil jeg hellere bruge min krudt på det lovstof som vi skal kunne.

mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 11:49
Hej

Som jeg goså skrev før var at mange af mine kunder er vokset, har fuldtids bogholder, har du ikke læst det?

Det var dig som skrev et eller andet med alle regninger?

mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:53
Nu er det jo ikke for at blande mig, men som abbonent på denne tråd, bliver jeg efterhånden spammet med mudderkastning. Jeg bliver ikke meget klogere af ustrukterede svar på enkeltpunkter, og ingen af jer kommer til at fremstå bedre end den anden, snarere tværtimod. Tilsvarende koster det jer masser af tid, I kan bruge på at få nogle kroner i kassen i stedet

I har sikkert begge gode virksomheder og hvorvidt folk ønsker fast pris (dertil bør tilbuddet nok specificeres) eller ej, er nok individuelt og afhænger af forholdet til ens revisor, men det er tydeligt at I er vidt uenige. Må jeg anbefaler at I begraver stridsøksen, subsidiært fortsætter krigen på mail, inden I får sagt noget I fortryder.

Good luck fremover

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 11:55
Det tilslutter jeg mig. Har netop slette indlæg jeg havde gang i.

Pøj pøj til jer begge.

Mvh/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hej Jennifer!

Nu har jeg altså ikke lyst til at bruge mere krudt på at kritisere hinanden!

Vor website...må du tale med min kone om...som sagt, står hun for den!

Min faglige baggrund...har du vist misforstået...

Jeg har 10 år i revisionsbranchen...MEN som økonomidirektør for store selskaber er du OGSÅ inde i denne branche!

Vi hjælper OGSÅ folk, som er kommet i klemme i systemerne...ja!

Men det er vist ikke det, som der står mest skrevet om!

M.h.t. skattesager, registrering af selskaber, rådgivning, skøder m.m. ...lad nu vore klienter vurdere det!

De kender os...trods alt bedre...end du gør!

Vi har også samarbejde med højt uddannede eksperter på de relevante områder...hvilket du også kan læse...

Og så har jeg efterhånden ikke mere at sige...du snakker om mudderkastning og meget andet...

Prøv at læse denne tråd...

Det eneste jeg taler om...og blev sur over...er, at du buser ind på denne måde...

Og stillede dig nogle spørgsmål i forbindelse med dit tilbud!

Du har efterhånden kritiseret os sønder og sammen...og DET står for DIN regning!

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 11:58
Hej Peter

Hvis dine priser er så konkurrence dygtige hvorfor kommer de så ikke bare frem?

Der er vist sagt det der skal siges omkring dette emne, Jeg tror ikke at jeg gider at svare mere på flere af dine indlæg, for det er sgu for useriøst så det basker.

Du kommer aldrige nogensinde til at bestemme, hvad jeg skal tage fra mine ydelser, det viser sig rent faktist udfra din hjemmeside at jeg har mere erfaring inden for revision end du har.

mvh

Jennifer Jensen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:02
Heh, nu er den rare mand sur...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hej Thomas!

Helt enig!

Nu fører det vist for meget med sig...som ikke er relevant for denne tråd!

Vi undskylder spamningen for vort vedkommende...og lad os komme videre!

Fortsat god dag

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 12:38
Hej allesammen

Det må i virkelige undskyld, blev lige revet med. I fremtiden tror jeg bare man skal lade sådan noget ligge, tror i ikk`?

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 12:48
Hej Jeniffer

Det kan jeg ikke se, at man kan. Du har skrevet et indlæg med et tilbud som så mange andre gør og får at vide, at din kvalitet og pris er forkert. Så kan man da vist ikke undlade at svare. Om diskussionen så blev mere eller mindre konstruktiv er så en anden sag.

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)