Hej Jeg har nu været ind på din hjemmeside, og kan se at i ikke har ret meget erfaring inden for revisionsbranche, men har været ansat i en virksomhed. Jeg kan se at i har mange § på jeres hjemmeside, efter min menning virker det som om, at i markedsføre jer overfor kunder som har stor problemer med skattevæssenet. For de ting i skriver er alm. kendt. M.h.t skattesager, når man nu kan få pengene godt gjordt, hvorfor ikke pudse de allerhårdeste på skattevæssenet? Mange af de ting du tilbyder, tilbyder jeg igennem advokat, Jeg vil foreksempel godt have at kunderne få det juridiske og økonmisk overblik når de stifter sådan et selskab, for det tager jo ikke mere end 5 min. og lave et selskab... vel, men det er jo selve den rådgivning som høre til der er vigtigt. Vedr. skøde er det jo hellere ikke selve skøde der er sværet, det er jo hele den rådgivende fase der skal være der. Jeg bruger altid advokat firma junker, dahl og schrøder i Vejle til det, de er bare gode, og jeg få tingene til fornuftig pris, hvilket kommer kunden tilgode. Kunderne bliver tilfreds, og føler at de trygt kan overlad tingene til mig. Grunden til at jeg bruger denne model er, at jeg har været ansat i en revisionfirma, hvor de brugte samme model som jer, jeg syntes ikke at kunderne blev informeret nok, og fik ikke en særlige god rådgivning. Desuden vil jeg hellere bruge min krudt på det lovstof som vi skal kunne. mvh Jennifer Jensen |
Hej
Som jeg goså skrev før var at mange af mine kunder er vokset, har fuldtids bogholder, har du ikke læst det?
Det var dig som skrev et eller andet med alle regninger?
mvh
Jennifer Jensen