Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring for 5000,- + moms for et helt år?

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter nu har du jo startet debatten, så vil jeg da godt høre helt ærlige hvad er det lige dine udgifter består af???? En bil, telefon og måske en kontor, som de fleste har i sit hjem?

Så er der nok nogle programere og kontigent til FFR, så det vil jeg altså ikke høre på, jeg har altså også arbejdet i revisionskontoret og da jeg holdt kom alle mine kunder med mig, da de ikke ville have andre.

Mange af dem er så stor idag, at de har 1-2 bogholder siddende på fuldtidsstilling.

Jeg har min 10 år oplevet at miste 2 kunder til en anden revisor, og det var dengang jeg lige var startet og vidste ikke at man i den branche altid havde en kniv i ærmet, hvor er det ærlige. Jeg er bare  bare en "lille virksomhed", men åbenbart stor trusel for nogen? det forstår man jo ikke.

Ja det er faktist deltidsbeskæftigelse og holde sig orienteret, det er også derfor at jeg har fået et godt samabejde til et større revisionsfirma, som har deres egen skatteafd.og momsafd.

Man sætter sig jo ind i de kunder man få, ellers er folk jo hellere ikke dummer end det finder de da hurtig ud af, og finder andre løsninger, sådan er det jo.

Mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Dato: 7/13/2006 10:43:05 AM Forfatter: Thomas1974 Med referencer er der da ingen der søger kundenavne, men det er da væsentligt at vide hvilke typer virksomheder der serviceres.

Lige netop PRÆCIS!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:08
Sagen er lukket fra min side af, ellers ved jeg med mig selv at jeg kommer til at sige noget der får mig smidt ud af Amino...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 11:09
HAHAHAHA
 Ja det er derfor jeg også er lidt rystet, men det ville jeg nok gøre.

Jeg kunne aldrige drømme om at nedgøre andre i denne branche, men bliver lidt sur når folk er så smålige, i stedet for at se muligheder ser de kun begrænsninger...............bare så typisk........

mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 11:21
Jeg har heldigvis ikke ret mange sager med skat, har haft en enkel for nogen år tilbage hvor man som it medarbejder ikke kun kunne have en kunde, uden at blive betegnet som lønmodtager, det fik vi heldigvis styre på.

Et andet var mht om man kan trække lokaler fra som man benytter til erhverv altså % del af husetsværdig, fik medhold der.

Ellers kan jeg godt lide at være på forkant med sådan noget, har en god ven som arbejder ved skat, så ham taler jeg en hel del med når vi er sammen.

Momsen er jo ikke noget og særlige, andet end hvis man har været på restaurent så er det en anden sats, og så er der byggemoms som er lidt specialt.

Jeg sponsorer da også en hel del, men jeg går bare ikke rundt og taler om det, det kommer da ikke nogen ved, gøre det?

Jeg har ikke lagt refrancer ind, fordi enhver kan jo komme og sige at de har erfaring med altmuligt, hvilket jeg syntes godt kan have den modsat virkning, bliver jeg spurgt, svare jeg gerne ( meget gerne), men hvis flere talet herinde mener at det er en god iden få jeg da bare lagt refrancer ind, det er jo ikke noget problem.

mvh

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hej Henrik!

Kvalitet...bedømmer jeg bl.a. ud fra de forudsætninger, som beskrevet i mine ovenstående svar...

Jeg ser også på, hvor mange vundne/godkendte sager...der ligger på arkivet...

M.h.t. vor wesite...må du snakke med min kone...det er nemlig hende, som har lavet den!

Vi har netop forklaret, HVORFOR vor website ser ud, som den gør...det er DE SIGNALER vi ønsker at sende...

At vi er lidt utraditionelle...og, at man ikke behøver at iføre sig slips og kravetøj...og gerne må tage ungerne med, når man ønsker et møde med os...

Den med skattesagerne...misforstod du...eller jeg forklarede mig ikke godt nok...

Selvfølgelig skal vi UNDGÅ en skattesag...men jeg får mange sager, som ER nået dertil...og hvor jeg så overtager derfra...

Og indtil nu...er der ikke mange tabte

Du spørger, hvad jeg kan tilbyde dig og din virksomhed...som skulle bevirke, at du skulle vælge mig...

Min uddannelse og erfaring (og jo man kan godt være inde i mange brancher samtidigt)

Den tid jeg bruger på dig

Den pris jeg kan tilbyde dig, hvor du SAMTIDIGT får hele pakken...

Min tillid og loyalitet

Tilmeldt 8. Jul 06
Skrevet kl. 11:26
Hov det var da ikke anderledes end hvad jeg tilbyder, nu er du jo også ind på prisen selv!

Med venlig hilsen

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Dato: 7/13/2006 11:05:07 AM Forfatter: Jennifer Jensen
Hej Peter nu har du jo startet debatten, så vil jeg da godt høre helt ærlige hvad er det lige dine udgifter består af???? En bil, telefon og måske en kontor, som de fleste har i sit hjem?

Så er der nok nogle programere og kontigent til FFR, så det vil jeg altså ikke høre på, jeg har altså også arbejdet i revisionskontoret og da jeg holdt kom alle mine kunder med mig, da de ikke ville have andre.

Mange af dem er så stor idag, at de har 1-2 bogholder siddende på fuldtidsstilling.

Jeg har min 10 år oplevet at miste 2 kunder til en anden revisor, og det var dengang jeg lige var startet og vidste ikke at man i den branche altid havde en kniv i ærmet, hvor er det ærlige. Jeg er bare  bare en ''lille virksomhed'', men åbenbart stor trusel for nogen? det forstår man jo ikke.

Ja det er faktist deltidsbeskæftigelse og holde sig orienteret, det er også derfor at jeg har fået et godt samabejde til et større revisionsfirma, som har deres egen skatteafd.og momsafd.

Man sætter sig jo ind i de kunder man få, ellers er folk jo hellere ikke dummer end det finder de da hurtig ud af, og finder andre løsninger, sådan er det jo.

Mvh

Hej Jennifer!

Vore udgifter er også små...

Erhverv og privat i een bolig...ingen bil p.t. ...og når vi i næste måned går ud og køber en...bliver det en brugt!

Undskyld nu er jeg slet ikke med mere???

Du skrev...et eller andet sted...at du har p.t. har 5 erhvervsklienter...

Og her skriver du, at alle kunderne kom med dig???

Jennifer Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Dato: 7/13/2006 11:21:04 AM Forfatter: Jennifer Jensen
Jeg har heldigvis ikke ret mange sager med skat, har haft en enkel for nogen år tilbage hvor man som it medarbejder ikke kun kunne have en kunde, uden at blive betegnet som lønmodtager, det fik vi heldigvis styre på.

Et andet var mht om man kan trække lokaler fra som man benytter til erhverv altså % del af husetsværdig, fik medhold der.

Ellers kan jeg godt lide at være på forkant med sådan noget, har en god ven som arbejder ved skat, så ham taler jeg en hel del med når vi er sammen.

Momsen er jo ikke noget og særlige, andet end hvis man har været på restaurent så er det en anden sats, og så er der byggemoms som er lidt specialt.

Jeg sponsorer da også en hel del, men jeg går bare ikke rundt og taler om det, det kommer da ikke nogen ved, gøre det?

Jeg har ikke lagt refrancer ind, fordi enhver kan jo komme og sige at de har erfaring med altmuligt, hvilket jeg syntes godt kan have den modsat virkning, bliver jeg spurgt, svare jeg gerne ( meget gerne), men hvis flere talet herinde mener at det er en god iden få jeg da bare lagt refrancer ind, det er jo ikke noget problem.

mvh

Jennifer Jensen

HmHm...jeg er altså ikke helt enig med dig...

Vedr. sponsorater...nej det er noget man går og reklamerer med i tide og utide...

Men nu kunne det jo godt være, at man ønsker at give ANDRE muligheden for at at støtte og bakke op om en god sag...

og det kan du jo så kun gøre...ved at gøre opmærksom på den!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Dato: 7/13/2006 11:26:07 AM Forfatter: Jennifer Jensen
Hov det var da ikke anderledes end hvad jeg tilbyder, nu er du jo også ind på prisen selv!

Med venlig hilsen

Jennifer Jensen

Jo Jennifer!

Forskellen består i, at jeg ikke buser ud med prisen i TAL...

DEN lader jeg være mellem klienten og mig!

Og stadig...de, som kender os VED, at vore priser er konkurrencedygtige!

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)