Hej Peter nu har du jo startet debatten, så vil jeg da godt høre helt ærlige hvad er det lige dine udgifter består af???? En bil, telefon og måske en kontor, som de fleste har i sit hjem? Så er der nok nogle programere og kontigent til FFR, så det vil jeg altså ikke høre på, jeg har altså også arbejdet i revisionskontoret og da jeg holdt kom alle mine kunder med mig, da de ikke ville have andre. Mange af dem er så stor idag, at de har 1-2 bogholder siddende på fuldtidsstilling. Jeg har min 10 år oplevet at miste 2 kunder til en anden revisor, og det var dengang jeg lige var startet og vidste ikke at man i den branche altid havde en kniv i ærmet, hvor er det ærlige. Jeg er bare bare en "lille virksomhed", men åbenbart stor trusel for nogen? det forstår man jo ikke. Ja det er faktist deltidsbeskæftigelse og holde sig orienteret, det er også derfor at jeg har fået et godt samabejde til et større revisionsfirma, som har deres egen skatteafd.og momsafd. Man sætter sig jo ind i de kunder man få, ellers er folk jo hellere ikke dummer end det finder de da hurtig ud af, og finder andre løsninger, sådan er det jo. Mvh Jennifer Jensen |
Dato: 7/13/2006 10:43:05 AM Forfatter: Thomas1974 Med referencer er der da ingen der søger kundenavne, men det er da væsentligt at vide hvilke typer virksomheder der serviceres.
Lige netop PRÆCIS!