Kære Dimitri! Jeg tror desværre, at du har misforstået mit indlæg...så meget, som det kan lade sig gøre ![]() Jeg taler IKKE om Janteloven - men om PLI! Jeg taler om, at man ikke bør LÆGGE UD på denne måde... At man godt lige kan sondere terrænnet først... Jeg er meget enig med Thomas1974...det virker halvdesparat...og mængden af antal skrevne indlæg er vel ikke en rettesnor for seriøsitet! Hvis du går tilbage i vore skrevne indlæg...hvilket du åbenbart har været...vil du kunne se, at vi i starten af vort medlemskab her på AMINO skrev en del oftere...end nu... Det skyldes IKKE useriøsitet, at vi nu ikke skriver så mange indlæg...men kunne det skyldes, at vi har TRAVLT?! Jeg beklager da, at du har tabt respekten for mig...men det må jeg så leve med...at det ikke er velset at sige sin mening ![]() Og om jeg er god nok...eller ej...skal vi ikke lade det være op til vore klienter at vurdere...her i blandt også en del AMINOER! Igen er jeg enig med Thomas1974...lad os lige få en lidt pænere tone...i denne debat! |
Hej Carsten!
Ja...selvfølgelig overlever jeg nok 

Jeg forstår dog ikke Jennifers tilbud, som værende udelukkende på bogføringen?
Hvilket jeg også spørger hende om i tråden...
Hvor meget er med i prisen?
Og det får jeg ikke svar på fra hende...
At bogføre behøver ingen større videnskab, som du skriver...men det kan kræve det - udfra::
Hvilken form for virksomhed snakker vi om?..
Hvilken orden er der i bilag m.v.?
Findes alle bilag?
m.m. ...
Taler vi om handel med aktier, køb/salg af ejendomme...ja så holder den heller ikke...i det man her kan komme ind i meget komplekse problemstillinger...
Og har vi med sådanne opgaver at gøre - er de selvfølgelig langt mere tidskrævende end, hvis man modtager x antal ringbind i den skønneste orden...
og det ellers er lige ud af landevejen...
Jeg vil med andre ord give Lars ret i, at man ikke blindt bør slynge sådan en fast pris ud...men for en sikkerheds skyld tage forbehold - indtil man har set materialet...
Hvilket også er kutyme i vort firma