Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af Amino Sponsorlinks

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo sådan set allerede live - der er solgte links på forsiden, som der ikke er rel=NOFOLLOW på - det ser i hvert fald sådan ud for mig, og det tror jeg også en redaktør på Google vil vurdere  :)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, du har ret. Tingene er cashet på vores forside. Men der er lagt en NOFOLLOW ind i vores system nu. Og det gælder så snart den nye kode er kopieret ud.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ting mere jeg fald over, Nicolai. Udformingen af Aminos sponsorlinks kan meget vel opfattes som værende i strid med reglerne for jeres brug af AdSense, da de ligner hinanden for meget.

Competitive Ads and Services

In order to prevent user confusion, we do not permit Google ads or search boxes to be published on websites that also contain other ads or services formatted to use the same layout and colors as the Google ads or search boxes on that site. Although you may sell ads directly on your site, it is your responsibility to ensure these ads cannot be confused with Google ads.

 

Det der kan ske er, at Google smider jer ud af AdSense programmet. Jeg ved ikke lige hvor meget omsætning I har der, eller om det gør noget hvis I skulle ryge ud, men jeg ville bare lige nævne det :)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel - Tak fordi du er opmærksom på de mange forhold. Vi arbejder pt. på at udfase Google Adsense helt på vores site. I forvejen er det meget begrænset hvad der er af visninger på den del. Vi vil meget hellere have den direkte dialog med vores annoncører og samarbejdspartnere.

Google Adsense er glimrende og har hjulpet Amino frem gennem lang tid. Men det skaber også en del støj som vi undgår ved at lave vores egne annonce-løsninger. På 240x400 formatet er Google Adsense fjernet og erstattet med vores nye sponsorlinks.

Nicolai

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

vi arbejder på sagen - der var lige lidt udfordringer med koden, og så skulle Claus fikse problemet med manglende mails til brugerne. Så release er udskudt til i dag. Claus er på sagen og godt I holder os i ørerne.

Nicolai

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Lige en ting mere jeg fald over, Nicolai. Udformingen af Aminos sponsorlinks kan meget vel opfattes som værende i strid med reglerne for jeres brug af AdSense, da de ligner hinanden for meget.

Jeg er helt enig - også i din revsning af Amino for at sælge links uden nofollow.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lagt et sponsorlink på Amino og undrer mig meget over hvorfor I ikke har gjort det muligt, at følge med i visninger og klik på linket - Det er to tal der er ret vigtige, hvis I spørger mig.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. nofollow er det implementeret og burde ikke give anledning til problemstillinger.

Ønsker du markedsføring på Amino, hvor du kan følge kliks og visninger, tilbyder vi dette i form af bannervisninger - topbanneret 950x200. Med en bannerkampagne på Amino kan du målrette dine visninger til din målgruppe på Amino.

Sponsorlinks er et ekstra tilbud, hvor du til rigtigt attraktive priser kan få dit budskab/produkt synliggjort på Amino. Skal vi til at kunne supportere kliks, visninger mv. bliver vores sponsorlinks til helt andre priser. Vi har fokuseret på at gøre det enkelt og med mulighed for at mindre erhvervsdrivende kan synliggøres og få kunder meget billigt på Amino.

Nicolai

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)