Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af Amino Sponsorlinks

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:


Ønsker du markedsføringAmino, hvor du kan følge kliks og visninger, tilbyder vi dette i form af bannervisninger - topbanneret 950x200. Med en bannerkampagne på Amino kan du målrette dine visninger til din målgruppe på Amino.

Sponsorlinks er et ekstra tilbud, hvor du til rigtigt attraktive priser kan få dit budskab/produkt synliggjort på Amino. Skal vi til at kunne supportere kliks, visninger mv. bliver vores sponsorlinks til helt andre priser. Vi har fokuseret på at gøre det enkelt og med mulighed for at mindre erhvervsdrivende kan synliggøres og få kunder meget billigt på Amino.

Jeg synes det bliver svært at se, hvilken værdi man får ud af et sådant link, når det ikke er muligt at finde ud af hvor mange gange man får vist sit budskab. Lige nu er det eneste jeg ved, at jeg har købt en uge under en bestemt kategori, men har faktisk ingen idé om hvilken værdi jeg får ud af det (Er der noget sted jeg kan se statistik over besøgstal/sidevisninger under de forskellige kategorier?). Og hvis ikke jeg kan se, hvilken værdi jeg får ud af det, vil jeg sandsynligvis ikke forny mit køb, så strategien med ikke at oplyse visninger og klik er personligt ikke en strategi jeg ville følge.

Og nu kan det godt være et udtryk for at jeg ikke kender til jeres bagved liggende system, men jeg forestiller mig nu ikke at det er voldsomt avanceret eller ressourcekrævende at tracke visninger og klik... Det gør mig nu i øvrigt heller ikke noget, at prisen bliver sat (lidt) op, hvis produktet også bliver tilsvarende bedre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Mikkel deMib Svendsen:

Lige en ting mere jeg fald over, Nicolai. Udformingen af Aminos sponsorlinks kan meget vel opfattes som værende i strid med reglerne for jeres brug af AdSense, da de ligner hinanden for meget.

Jeg er helt enig - også i din revsning af Amino for at sælge links uden nofollow.

 



no follow tingen er for længst rettet og Google bliver sat på porten en af dagene, så det er ikke noget problem.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg er helt enig - også i din revsning af Amino for at sælge links uden nofollow.

Der var ikke tale om nogen "revsning" af Amino - jeg gjorde bare opmærksom på, at det kunne være i konflikt med AdSense betingelserne. Men hvis de alligevel ryger af, er det jo helt ligegyldigt :)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)