Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 8 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 10:57:57 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation [QUOTE]
Jeg har ikke engang problemer med at nogen dyrker MLM - det må de fuldstændig selv om. Men det irriterer mig, når mennesker lokkes ind i forretninger på falske forudsætninger. Jeg finder det meget problematisk, at konceptet er så vanskeligt at beskrive, at man ikke på skrift kan svare på Claus'' fire helt konkrete spørgsmål til indtjeningen. Når jeg vurderer, om jeg vil gå ind i en bestemt forretning eller ej, vil jeg kende mine indtjeningsmuligheder. Min oplevelse af det ene hvervemøde, jeg har været til, er ikke, at der gøres meget ud af objektiv orientering. Tvært imod gøres der meget ud af solstrålehistorier og salgstaler. Det var muligt at underskrive aftaler på stedet, men det var ikke muligt at få dem med hjem til gennemsyn.



 

Det forstår jeg ikke, at du ikke kunne få lov til at få en repræsentantaftale med hjem.

 

Jeg sender dig gerne en, men du tør nok ikke at sende din adresse til mig i en privat besked...!?

 

Andre har efterlyst kompensationplaner samt bonusplaner - disse findes i pdf-format og kan derfor fremsendes på e-mail. Men ingen tør nok at opgive deres e-mail adresse til en såkaldt "MLM-pusher"...!?

 

Jeg garanterer for at adresserne ikke vil blive brugt yderligere end til det fremsendte.

 

Jeg er IKKE ude på at finde nye samarbejdspartnere via Amino, da der langt overvejdende er stor modstand for denne forretningsform på dette debat-forum.

 

Hvis jeg blot kan være med til at bløde lidt op for de gængse fordomme for MLM - så bliver jeg tilfredsstillet.

 

 

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :


Dato: 6/28/2006 9:26:54 PM Forfatter: Claus Agerskov Der er flere ting, som irriterer mig i denne tråd.
1. Hvorfor er ACN's repræsentanter anonyme?
2. Står de ikke ved deres produkt?
3. Hvor meget for man for at skaffe en ny repræsentant?
4. Hvor meget tjener man på sin første kunde?
5. Hvor meget skal man betale for at starte op (kursus og kursusmaterialer m.v.), så man kan få en andel på sine egne kunder?
6. Hvor mange kunder skal man mindst have for at kunne opretholde en indtjening på 16.000 kr.?








 





Svar:

 

1. Når jeg deltager i disse overvejende negativt ladede debatfora, så er det vigtigt for mig at folk går efter bolden og ikke manden. Fx Palle Toft er et eksempel på, hvor man til sidst gik efter manden - om han selv var skyld i dette skal jeg være usagt.

 

2. JO - det garanterer jeg dig for.

ACN's fastnet- og mobilprodukter er konkurrencedygtigt med TDC, Telia, Tele2 og Sonofon.

Produkterne kan tjekkes ud på:  www.AcnEuro.com  og  www.AcnMobile.dk

3. INTET - man får ingen indtægt ved at "skaffe" en ny repræsentant.



Vi kalder det at "sponsorere". Hvis man sponsorerer en ny repræsentant og HJÆLPER vedkommende med at formidle kunder, så kan man tjene OP TIL 925 DKK, hvis man er TC, RVP eller SVP. Dvs. TT, ETT og ETL tjener aldrig KundeFormidlingsBonus.



Den nye, som starter op har MULIGHED for at tjene 3000 DKK i KundeBonusTilbud i den første måned, hvis vedkommende formidler mindst 10 fastnetkunder ELLER 20 mobilkunder ELLER en kombination af dette.

4. Man tjener OP TIL 10 % på sin egne personlige kunder. Det starter på 1 % og man tjener således 1 % af sin første kundes telefonregning.



Hvis man er i opstartsfasen og formidler mindst 10 fastnetkunder indenfor de første 30 dage og tjener de 3000 DKK, så har man tjent 300 DKK pr. fastnetkunde for de første 10 kunder.

5. 3000 DKK + moms  =  3750 DKK.

6. Man får provision i OP TIL 7. niveauer - og det er OP TIL 6 %.

I netop 7. niveau er det netop 6 %.



Hvis man sætter en gennemsnitskundes telefonregning til 150 DKK, som man tjener 6 % af, så skal man have mindst 1778 kunder i sit 7. niveau (9 DKK pr. kunde  => 16000/9).



Så med egne kunder samt kunder i 1.-6- niveau giver det mindst 2000 kunder i alt.

Dette er så en TILBAGEVENDENDE INDKOMST på ca. 16000 DKK om måneden.

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Puha lang tråd, og indrømmer gerne jeg ikke har læst alt, jeg faldt dog over et indlæg fra ACNmobile.dk som han kalder sig.

Hvor der beskrives det rent faktisk er muligt at komme højere op i pyramiden/netværket/whatever.

Men med min basis viden inden for området, har jeg forstået det ikke er muligt, men man naturligvis får en "højere stilling" jo mere man kan udvide pyramiden ned af. Altså man kan godt blive direktør men reelt set kommer man aldrig et skridt op i pyramiden, man får den bare bygget sin egen mini pyramide inde i pyramiden, og i denne pyramide kan man så være adm. direktør hvis man ønsker sig denne titel.


Jeg kan dog tage grueligt fejl, men kunne være godt at få en forklaring på det.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/2/2006 3:11:16 PM Forfatter: www.AcnMobile.dk

Jeg sender dig gerne en, men du tør nok ikke at sende din adresse til mig i en privat besked...!?





 

Nej tak, du - jeg har oplevet nok.

 

Dato: 7/2/2006 3:11:16 PM Forfatter: www.AcnMobile.dk

Hvis jeg blot kan være med til at bløde lidt op for de gængse fordomme for MLM - så bliver jeg tilfredsstillet.




 

Det, jeg har oplevet er ikke en fordom. Jeg var rent faktisk til stede under hele mødet. Jeg tilkendegiver blot klart, hvad jeg har oplevet. Hvis nogen bruger mine oplysninger til at skabe fordomme, har de selv et problem - ikke jeg.

Jeg blev lokket til mødet på falske forudsætniner, og den useriøse stil blev holdt hele vejen. Den oplevelse, som din kollega har givet mig, har gjort, at jeg finder hele projektet useriøst - hvem kan fyre ham?

 

mvh Hans

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/2/2006 7:25:03 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation [QUOTE]
Det, jeg har oplevet er ikke en fordom. Jeg var rent faktisk til stede under hele mødet. Jeg tilkendegiver blot klart, hvad jeg har oplevet. Hvis nogen bruger mine oplysninger til at skabe fordomme, har de selv et problem - ikke jeg.

Jeg blev lokket til mødet på falske forudsætniner, og den useriøse stil blev holdt hele vejen. Den oplevelse, som din kollega har givet mig, har gjort, at jeg finder hele projektet useriøst - hvem kan fyre ham?


mvh Hans


 

Hans, - det er ærgerligt at du har haft en dårlig oplevelse - og det er selvfølgelig historier som dine, der trækker ned, hvis man skal give denne forretningsform karakterer.

 

Måden, man præsenterer forretningen på, er selvfølgelig helt op til den enkelte networker - og afhænger selvfølgelig af den enkeltes personlighed, opdragelse, miljø, moral osv.

 

Personligt kunne jeg da ALDRIG finde på, at lokke folk med til et møde - og da slet ikke på falske forudsætninger.

 

Hvis man ikke selv kan præsentere forretningen på tomandshånd, så har man da også spillet total fallit - set med mine øjne.

 

Hans - du har truffet den helt rigtige beslutning, da du valgte at takke nej for at indlede et samarbejde med den pågældende networker.

 

Men pas på med at generalisere for hele branchen med udgangspunkt i en enkelt oplevelse.

 

(Fordi at en pakistansk familie i Danmark har begået et æresdrab, så er det ikke ensbetydende med at alle muslimer begår æresdrab og er tilhængere af sharia-lovgivningen).

 

 

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/2/2006 5:01:35 PM Forfatter: Martin Tygsen
Hvor der beskrives det rent faktisk er muligt at komme højere op i pyramiden/netværket/whatever.
Men med min basis viden inden for området, har jeg forstået det ikke er muligt, men man naturligvis får en ''højere stilling'' jo mere man kan udvide pyramiden ned af. Altså man kan godt blive direktør men reelt set kommer man aldrig et skridt op i pyramiden, man får den bare bygget sin egen mini pyramide inde i pyramiden, og i denne pyramide kan man så være adm. direktør hvis man ønsker sig denne titel.


Jeg kan dog tage grueligt fejl, men kunne være godt at få en forklaring på det.


 

Korrekt forstået - man kan aldrig "rykke op" i organisationen - det ville jo være total snyd.

 

Hvis det kunne lade sig gøre, så ville folk jo ikke være ligestillet i forretningen.

 

ALLE starter på de samme vilkår og med de samme forudsætninger, samme produkter og samme kompensationsplan.

 

Når jeg omtaler, at man kan optjene højere indtjeningsniveauer, så mener jeg selvfølgelig, at det afhænger af, hvor stor en organisation, som DU opbygger i DIT netværk.

 

Så er det i princippet ligegyldigt om der er 100 niveauer (personer) imellem dig og NM-virksomheden.

 

Det, der er vigtigt, er, hvor stor en organisation, DU kan opbygge i dine 7 niveauer.

 

Hvis du optjener en position, som er tilsvarende, som din sponsor og upline, så "lukker" du af for dem.

 

Hvis du optjener en position, som er højere end din sponsor og upline, så har du overhalet dem - og din indtægt vil være større end deres.

 

Derfor er det i princippet lige gyldigt, hvrnår man starter op i virksomheden, for ALLE starter med de nøjagtig samme muligheder.

 

Mange vil endda mene, at det er langt nemmere og bedre at starte op i dag, end for 5-10 år siden, - for der er flere lande åbnet i dag, samt mange flere produkter på paletten. Infrastrukturen samt kundeservice fungerer meget bedre i dag - og internettet samt teknologiske fremskridt giver forretningen et større potentiale.

 

Faktisk er de fleste børnesygdomme ved at være kureret - dem er der altid en del af i starten.

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Korrekt forstået - man kan aldrig "rykke op" i organisationen - det ville jo være total snyd.

 

Så har jeg svært ved at se sammenligningen med fejedrengen der bliver direktør, da fejedrengen her faktisk rykker op i organisationen... Lad os bare kalde det snyd i dit univers :)

 

Dermed ikke sagt at NM/MLM er en dårlig måde at drive sin foretning, jeg synes bare ikke om sammenligningen, og måden du prøver på at få MLM til at fremstå bedre end en normal virksomheds organisation.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene på mine spørgsmål, www.AcnMobile.dk.

Synes dog stadig, at manglen på at stå ved sine indlæg med sit eget navn giver indtryk af suspekthed.

Desuden bruger du en del forkortelser, som er mig ubekendt, men måske
meget udbredt inden for flerniveau- og netværksmarkedsføring.


Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
@ACN-mobile

Jeg beklager - jeg troede dine tal var officielle tal meldt ud internt
i ACN... at de bare var et gæt fremgik ikke helt tydeligt.



Ja, jeg har adgang til deres officielle regnskab - ikke deres interne. Det fremgår sjovt nok ikke af det officielle regnskab hvor stor en del af deres omsætning, der kommer fra det hersens gebyr. De har dog heller ikke pligt til at oplyse det her.

Man kunne jo håbe, at der var en myndighed, der på et tidspunkt fik gennemtrumfet at sådanne detaljer blev offentlige, så man havde en mulighed for at se hvor god en forretning det i virkeligheden er. Det eneste vi har at holde os til af officielle tal var de totalle tal fra branchen som Palle Toft langede over disken.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu syntes jeg ikke at Soros måde at blive rig på, er et spor som følge eller ophøje ham til gud på. Gode fornuftige mennesker stod uden job pga. at han legede med et helt lands økonomi. Hvordan ville i have det hvis i mistede alt hvad i havde kæmpet for de sidste mange år fordi nogen begyndte at lege med den danske økonomi på den grumme måde.. Og DK er en meget lille økonomi så det er nok bare et spg. om at sende de rigtige folk i de rigtige banker og til de rigtige investorer så hænge vores økonomi i fare eller for den sags skyld Euroen. Det er intet andet en nulsums spil... Men konsekvenserne er større end bare de tal på papiret og vi har aldrig været lettere at ramme, da mange har taget rimeligt store chancer for at opnå den store gevinst eller en større profit.

2)
En mand som Donald Trump er sikkert en meget dygtig leder og fornuftig købmand, men jeg ville nødigt være i familie med ham. En mand der tager kontrakten med i sengen, har ikke noget liv eller også er han meget paranoid.

Side 8 ud af 9 (87 indlæg)