Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 1 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem søger ikke flere partner indenfor network marketing. Jeg har arbejdet med en del under mit liv men efter jeg starte med ACN har det ændret mit liv og mit syn på livet. Jeg har fået en masse nye venner fra andre netværk indenfor ACN som vi hjælper hinanden. Nu har jeg læst en klage herinde fra en mand som jeg tror ikke har forstand på hvad det drejer sig om.

 

Men jeg drømmer om at arbejde hjemfra være sammen med min datter og kone ikke kigge på bank kontot da vi skal købe noget eller på ferie, vi skal nyde livet sammen. vi skal ha en stabil og sikker tilværelse.. jeg mener hvis man arbejder fra 7-16 så bytter man tid for penge det vil jeg ikke HVAD VIL DU

 

Jeg vil gerne hjælpe dig komme gået igang

 

Jeg kan se alle fordeler

1 Du skal lave arbejet engang og så får du betalt måned efter måned år efter år de er kunder hos ACN

2 Man skal ikke købe eller sælge noget, du har ikke en måneds pakke som andre har

3 har du kommet godt i gang og holder fri en måned får du løn alligvel*SS* det er fandme godt

4 Alle nye venner

5 Man hjælper andre at tjene penge det vil jeg sige er mit mål nu, at hjælpe andre jeg ved godt jeg får betalt for det også men se andre bliver glade og vide man har hjælpt til

 

men som jeg siger hvis man ikke kan se det skal man gå på arbejde fra kl 7-16 for en dålig løn resten af livet, eller man ikke tør tage chancen..

 

hvor mange bruger ikke 3000 på at gå ibyen i en måned her har du mulighed for at tjene penge istede for  hvor mange MLM firmer som jeg siger vil sige har gode produkter, men der skal du sælge hver måned, bestille og ja en masse arbejde det har vi ikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan muligvis være ét af mine indlæg, du har læst.

Og jeg kan garantere dig, at jeg har forstand på det, jeg taler om.

Jeg beskrev et klamt og hysterisk ACN-hvervemøde hos en svineavler, som havde en forventning om at kunne sætte alle sine svin ud i løbet af et halvt års tid, fordi dette koncept kun kunne gå godt.

Min største modstand - efter dette hvervemøde - var, at man skulle starte med at sælge til familie og venner - det såkaldte "varme marked".

Min næststørste modstand var, at man primært tjener penge ved at hverve nye medlemmer og kun sekundært ved at sælge ydelser.

Min trediestørste modstand var, at man ikke kunne få nogle præcise oplysninger om, indtjeningspotentialet. Der var en masse regnestykker, men spørgsmålet "Hvor meget tjente du sidste år?" forblev ubesvaret.

 

Det er dejligt for dig, at du har fået en masse venner.

Det er også dejligt for dig, at du kan holde en måned fri og alligevel blive rig.

 

Jeg har også mange venner.

Og jeg kan også holde en måned fri, når det passer mig.

Og så foretrækker jeg at tjene mine penge ved at drive en rigtig forretning baseret på mine egne ideer og min egen viden.

 

Venlig hilsen

 

Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Tak for din syn på det hele, Nej det var ikke dig jeg skrev om men jeg har læst dine indlæg

 

men ja næsten alle MLM virksomheder har nformations møden som det en del af "gamet"

 

Nu ved jeg ikke hvilket møde du har varit på men jeg har ikke solgt et enest fast eller mobil abo, til nogen af mine venner eller familie, de har fået det gratis og prøvet det i en  måned og du alle har sparet penge,, det er ju meget træls man giver sine familie eller venner noget de spare penge på, ok jeg tjener lidt men vil du ikke give lidt til en af dine venner end betale tv reklame hos TDC,

 

Ja i opstarten er det sine bonuser man tjener på at bygge op sit netværk,, men efter et stykke tid så får man op sine passive indkomst og den er ju den faste og den sjove

 

og det sidste spørgsmål spørge du alle dine venner man de tjener??? nej det gør man ikke. jeg gør ikke og mine venner gør ikke. Men ok vi er enige i at hvis nu det havde vært så skidt så havde vi ikke haft den fremgang vi haridag

 

Og du hvorfor vil en rimligt rig mand som Donald Trumph låne ud og risikere sit navn på ACN om det ikke var godt,, det han får for det er som en piss i nilen for ham 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Flempa

 

Det er da fint at du er tilfreds med din MLM forretning,

men hvor mange telefonabbonenter skal du tegne for at blive økonomisk uafhængig?

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Ja nu er målet i ACN man skal have en 40 personlige kunde points,, mobil giver kun en og fast net giver 2 så kan du måske selv regne ud hvor mange man skal ha for at nå 40 siden skal ens team nå sine de fleste hos mig har mellem 10-30 nogle har flere så ja jeg hjælper kun nye igang så de får en god start..

håber svaret er godt nok for dig

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Flempa

 

du skriver man som mål skal have 40 point, og en mobil er = 1 point og fastnet = 2 point,

 

Men jeg går da ud fra du skal have mere end 20 fastnet kunder for at blive økonomisk uafhængig,

eller skal det forståes som 20 nytegninger hver måned??

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/27/2006 11:02:53 PM
Forfatter:Flempa

men som jeg siger hvis man ikke kan se det skal man gå på arbejde
fra kl 7-16 for en dålig løn resten af livet, eller man ikke tør tage
chancen..


Jeg har aldrig arbejdet fra 7-16 og siden jeg som 18 årig
stoppede som "kassedame" i Irma har jeg ikke arbejdet for en dårlig
løn.
Tillykke med at du har set en anden - og for mange bedre - mulighed for indtægt
her i livet, end almindelig fastansættelse. Jeg synes bare, din ide lyder lidt for utrolig, til at holde i det lange løb. For at tro, at du bliver rig af at sælge
telefonabonnementer eller endne værre, ved at rekrutere flere "letpåvirkelige ofrer" er utopi i min optik.

Lad os først tage produktet: acn.dk og acn.com viser pt intet. Jeg vil lade være med at påstå, at det er fordi de allerede har drejet nøglen
om Jeg ved ikke meget om ACN, men tager jeg fejl når jeg antager at det er fastnettelefoni og internetforbindelser de sælger?
På lang sigt, hvor stort tror du så markedet er i det? Fastnet er dødt inden for få år. Fremtiden er IP telefoni og mobiltelefoner.
Internettet ser man en større og større konkurrence på. Elselskaberne m.f. er på vej med fiber, alle store byer er dækket af trådløst internet.
Fælles for begge områder: Det er sindsygt let at sammenligne priser på internettet og derved finde den billigste pris.

Hvis du som "forhandler" skal have - jeg gætter - 30 til 50 % af dit salg, ham i ledet over dig også skal have noget og et par stykker over
ham også skal have lidt for holde et par måneder fri osv. så tvivler jeg på at ACN kan tilbyde konkurrencedygtige priser.

Tænk dernæst over hvor mange du potentielt kan sælge til. Først og fremmest skal dine kunder være lettere uintelligente og ikke overveje
selv at undersøge markedet. Det gør de måske ikke, fordi du som en god ved anbefaler et produkt uden at det på noget plan er det bedste. Hvor lang tid holder det i længden? Hvornår bliver dine venner trætte af dig. Hvor mange venner har du, som du kun rekrutere og "oplære" og hvor lang tid har du samvittighed til det?
Hvad nu, hvis du lokker din bedste ven med i dette firma og vedkommende fejler fatalt. Kan du så være ven med
ham/hende bagefter?
Hvad hvis folk ikke bryder sig om produktet efter 3 måneder og opsiger det. Kan du så stadig være venner med dem?

Slutteligt: DET MEST IDIOTISKE VED MLM er, at du læner hele din irksomhed op ad et enkelt firma! ÉT FIRMA! Hvad sker der med dig (og
alle dine venner) hvis ACN pludselig en dag lukker, sparker dig ud ller "glemmer" at betale dig din provision?

Så er du uden arbejde! Og har du lavet dette i f.eks. fem år så har du har et CV med fem års tvivlsom reference.

I øvrig så holder en salgstekst meget bedre når den ikke er fyldt med stavefejl og præget af ikke at være gennemlæst.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

 

Nej i ACN har du et mål at nå op på 40 personlige kunder hos dig selv nogle har flere jeg kender nogle med 200 personlige kunder kender nogle med 25 som lever af det meget forskelligt.. man får ju lidt fra alle i ens netværk så lidt fra alle giver en god løn i sluttet..

 

Nu vil jeg sige med det samme det er bonus man tjener på i starten med at bygge op sit netværk først efter et stykke tid tjener man på sine kunder og ens netværks kunder så det mærks*SS* men ROM blev ikke bygget på en dag. Mnage går i gang med MLM ikke kun ACN uden andre også og tror de bliver rige nemt det skal altså arbejde og vilje og vision til

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu jeg lover, at jeg forsøger at forstå, hvad der driver dig, vil du så forsøge at forstå, hvad der driver mig - så bliver vi måske begge klogere.

Dato: 6/27/2006 11:54:44 PM Forfatter: Flempa

(...) en del af ''gamet''


- her skriver du, hvad det hele drejer sig om - det er et spil - ikke en forretning.

(...)jeg har ikke solgt et enest fast eller mobil abo, til nogen af mine venner eller familie, de har fået det gratis og prøvet det (...)

Ved at give det til din familie og dine venner binder du dem mentalt til dit selskab. De sparer sikkert penge her og nu, og det gør de muligvis også på længere sigt. Men hvis de på et tidspunkt vil vælge at skifte selskab, føler de sig forpligtet, fordi de jo skader dig ved at gøre det. Dette dilemma vil jeg ikke sætte min familie og mine venner i. Desuden er det vanskeligere for dem at klage, når nu du er deres forhandler. Det er klart, at du vil sige, at de har deres fulde frihed til at vælge, men hele ideen i "det varme marked" er, at man skal være temmelig kynisk for at vælge sin kammerats forretning fra - derfor bliver man hængende. Man skal også være temmelig kynisk for at presse sin kammerat på prisen - jeg har ikke svært ved at presse telia eller tdc på prisen, men Tante Olga kan jeg ikke tillade mig at presse - det kan gå ud over familieidyllen.



og det sidste spørgsmål spørge du alle dine venner man de tjener???

Nej, jeg spørger ikke, hvad mine venner tjener. Men hvis en fremmed skal sælge mig en forretningsidé, og hovedargumentet er, at jeg kan blive rig på det ved at gøre som han - så vil jeg gerne vide, hvad han har tjent. På den måde kan jeg vurdere, om han er ærlig eller ej. Hvis han siger, at jeg kan tjene en million på et år, men at han selv kun har lavet 50.000 - så er han ikke troværdig. Hvis han siger at jeg kan lave 50.000 og han selv har lavet 100.000, så er han mere troværdig. Jeg mener ikke, det er troværdigt, når jeg skal høre om en svensker, der har fået en BMW, men ikke må se resultater for en fyr fra Mors, som står højrere i pyramiden end jeg, og som gerne vil have mig med.

Donald Trumph 

Jeg kender ham ikke, og han kender sandsynligvis heller ikke mig.

Mange rige mænd har gjort mange mærkelige ting. Jeg vil ikke i sig selv betragte noget som en god forretning, blot fordi en rig mand er gået ind i det. Et par eksempler på meget rige mænd, som har gjort meget mærkelige ting:

Simon Spies, Michael Jackson, Sun Myong Moon, Osama Bin Laden.......

 

mvh Hans


 

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Flempa

 

Du skriver det er bonus du tjener på i starten , får du en bonus for hver ny forhandler du finder?

 

Side 1 ud af 9 (87 indlæg)