Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Nu er vi så lidt væk fra de røde tråd,, det hele starte med at hun siger at ACN ikke virker ACN er ju noget lort,, Hvis man gør det?? og man spørge ind?? og får de svaren jeg fik så har hun selv sat sig i den position, Vi ved alle hvad dålige chefer er, hvad ved alle hvad hård og kontant det er. Men her er det ikke ACN fejl det er hendes men hun vil gerne give ACN skylden for hendes fejl og hvis man gør det så ska man han sandhede at vide ikke en halv løgn eller empati eller hvad du vil kalde det.... Så skal man være offentlig ansatt.. Det er en hård marked, man får medgang og man får modgang, Vi kan alle klare medgang men spørgsmålet hvordan vi tackler modgang, nogle giver op, nogle bliver stærker..

Og til Jacob,, sundt fornuft, er vel at fortælle sandheden?? Du kan vel trøste men alligvel fortælle sandheden,,  OG i MLM er der meget hjælp at hente mange du kan spørge til råds få hjælp af om MAN SELV VIL... Så der er meget sundt fornuft der er meget med menneskelighed. vi har en som gik fra sine kone der fik ha hjælp af vores team med bolig, med at få tingen på plads, så kan ku komme i videre... Så sige ikke der ikke er sundt fornuft eller med menneskelighed.. Der findes et ordsprog som hedder man får hvad man fortjener.... 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:49
Dato: 6/28/2006 4:32:45 PM Forfatter: Flempa
 Men her er det ikke ACN fejl det er hendes men hun vil gerne give ACN skylden for hendes fejl og hvis man gør det så ska man han sandhede at vide ikke en halv løgn eller empati eller hvad du vil kalde det

Det er jo netop derfor, at forretning og familierelationer ikke hører sammen.

Det er interessant, at du vil behandle din familie på den måde. Nu, hvor din kusine så kender sandheden, er hun sikkert blevet ekstra glad for både dig og dit firma.

Vi bliver ikke enige, så lad os stoppe den her.

mvh Hans

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:20
Man tjener netop IKKE penge på (bekostning) af sine venner og familie - i så fald vil forretningen ikke blive til noget - tro mig - ingen vil være så dumme bare at støtte din forretning med en blanko-check hver måned.

Man tjener penge SAMMEN med fx familie, venner og bekendte.

Dem, som selv ønsker at starte op, oplærer du og tjener derefter penge sammen med dem.

I ACN tjener man OP TIL 10 % på sine egne kunder samt OP TIL 6 % af sin organisations kunder. I 1. niveau (altså de direkte sponsorerede) er det helt nøjagtig på 1/4 %.

Dem, som ikke ønsker at starte deres egen ACN-forretning, får selvfølgelig MULIGHEDEN for at blive kunder. Og som kunde SPARER man penge, da ACN har stærkt konkurrencedygtige priser samt GRATIS ACN-2-ACN samtaler på fastnet og 49 øre på mobil.

Altså tjener man heller ikke penge på bekostning af kunderne - for kunderne sparer samtidig penge. Hvis ikke kunderne sparede penge ville de formentlig og højst sandsynlig IKKE være og forblive kunder.

Kunderne behøver ikke nødvendigvis KUN at komme fra familie, venner og bekendte - det kan sagtens være reference-kunder, dvs. andre kunder, som også ønsker at ringe gratis med ACN-2-ACN. Kunder henviser selv til nye kunder = reference-kunder.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:48
ACN-mobile (endnu en anonym MLM-fortaler)

Har du overhovedet læst, hvad vi diskuterer i denne tråd?

Din kollega har hele vejen igennem orienteret os om, at man netop tjener penge på at skaffe nye forhandlere.

Han har også fortalt den rørende historie om, hvordan hans kusine ikke kunne håndtere at være forhandler og derfor blev vred.

Det er blandt andet disse to problematikker, jeg anfægter.

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 20:05
Hej Hans

Det går ikke så godt for dig,,, at du ikke kan se det 2+2=4 det er nemmere at 4 laver arbejdet end 1... men ok,, synes du det er en rørende historie med min kusine.. det synes jeg ikke,, Kan hilse fra hende hun har læst alle indlæg hos mig idag..  Jeg var nødt til at invitere hende.. Hun kan sagtens se min mening. Hun siger også sandheden foran empati.. Nu ved hun hvad hun skal arbejde med og med sig selv nu har hun gået igang med en anden MLM og tror det går ok.. Og ja jeg købte lidt af hende... *SSS* da jeg heller sponsere min venner og familie end nogen jeg ikke kender... jeg følte ikke nogen tvang..Men tak for den hyggelige timme du gav os..

Jeg synes det viser hvordan det er drømmer her i verden som ikke handler uden tænker for meget.... Men jeg bliver nødt til at spørge om du har svært med at det går godt for andre ... Eller du ikke har nogen familie og venner derfor du er så bange for MLM eller du har måske brændt fingrerne på noget før, fordi noget er der....

Jeg fortæller gerne jeg miste en del på Natures Own det var noget skidt der sku man købe hver måned og sælge og skaffe forhandler. Men du har ikke hørt mig klage på Natures own, fordi jeg synes det var mit eget fejl, ikke produkterne eller konceptet  de var jeg med for lidt og lave for ldit så jeg skal ikke udtale mig det må andre gøre.  Men så tænkte  jeg...find et godt koncept og ja det er ACN... Jeg har også vært med i Prosper club men det gik  jeg lidt i fortjenste, men at sælge bankkonti på cayman kan man bare til en hvis grad. men det var sjovt og spændende men de som var med der er med nu i ACN..... så hvor mange vener mistede jeg??? ingen jeg fik flere

så Hans nej vi bliver aldrig enige det er du for RØD for mig....

Men Hans jeg skal sende dig en fremtids rapport fra et "lille" universitet i som hedder Yale så kan du læse om fremtiden for MLM og for alle handels virksomheder *SSS* men vil du ha den oversat først eller

Flempa

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:54
Dato: 6/28/2006 8:04:39 PM Forfatter: Flempa

Jeg synes det viser hvordan det er drømmer her i verden som ikke handler uden tænker for meget.... Men jeg bliver nødt til at spørge om du har svært med at det går godt for andre ... Eller du ikke har nogen familie og venner derfor du er så bange for MLM eller du har måske brændt fingrerne på noget før, fordi noget er der....

Det billede du forsøger at tegne af Hans kan jeg SLET ikke genkende, og det er jeg ret sikker på at alle andre der har mødt Hans heller ikke kan! Jeg har mødt Hans i den virkelige verden (udenfor amino), og de ord du hæfter på ham kan jeg overhovedet ikke genkende. Tværtimod. Jeg tror faktisk at Hans vil gå længere end de fleste for at hjælpe andre, uden at forvente noget til gengæld. Jeg tror at du får svært ved at samle tilslutning til den holdning du har givet udtryk for.

Nå, jeg behøver nu ikke forsvare Hans, for det kan han sikkert selv klare. Men dit indlæg gør mig sgu alligevel harm.

mvh Carsten
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 21:11
Hej Carsten

Ja dejligt du forsvarer ham men hans holdninger til MLM gør at man spørge??? Jeg kender ham ikke, men som sagt må være et eller andet... Han må ha brændt sig et eller andet stede

Jeg synes alle MLM virksomheder har noget positivt,,, ok nogle tjener ikke penge nogle gør,,,men sådan er det med alle virksomheder... Men som jeg siger det er et valg man gør.. man må finde sin vej i livet og er det MLM så vær glad for at det er nogle som tager chancen nogle som har det godt. vi lever i et fritt samfund endnu. Det er en del negative mennesker her og ja det er godt leve livet negativt for dem, men jeg er positiv og fremad det er jeg glad for.. Han ser problemet jeg ser muligheden

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 21:27
Der er flere ting, som irriterer mig i denne tråd.

Hvorfor er ACN''s repræsentanter anonyme?

Står de ikke ved deres produkt?

Hvor meget for man for at skaffe en ny repræsentant?

Hvor meget tjener man på sin første kunde?

Hvor meget skal man betale for at starte op (kursus og kursusmaterialer m.v.), så man kan få en andel på sine egne kunder?

Hvor mange kunder skal man mindst have for at kunne opretholde en indtjening på 16.000 kr.?

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:41

Et generelt spørgsmål.

Hvis man betaler kr 3000 + moms for en licens til at sælge et produkt,

og herefter modtager en "bonus" på 600 Euro, såfremt man opfylder nedenstående 2 punkter:

1)   skaffer 2 andre der hver køber ovenstående licens for 3000 + moms, inden 30 dage,

2)   skaffer 10 nye kunder der køber produktet som man har licens på, inden 30 dage

er man så deltager i et pyramidespil, eller hvad ????????????????

Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 21:47
Hej Claus

Jeg hedder Flemming deraf Flempa

Jeg står ved ACN produkter fuldt ud...

Hvad får man for de første forhandler 0 kr men har har forhandler sine kunder på plads så får man bonus

Sin første kunde ja 2 % om ikke den ringer for meget*SS* hvis man har mange og de ringer for meget ja helt op til 10%

svært at sidde her og skrive om det men jeg synes du skal tage til et møde det koster ikke noget så ka du selv se det

Hvor mange kunder man skal ha for at nå op til 16 000 kr ja den kan vi regne ud på mange sæt

1 Man skaffer all kunder selv nok den der tager længst tid 

2 Man har gang i forhandler som har kunder

3 Det er for Bonuser man har sat nye forhandler igang som har sine kunder på plads..

4 Det er bonuser og kunder

Opstart 3000 + moms der får man hvad man har bruge for, side kan man gå ind på nettet og hente alt gratis om ma vil det, og nogle køber færdige pakker jeg selv køber synes det ser mere bedre ud, men kender ange der kun printer ud fra nettet..

Ja så har vores BOM møden ja de koster alt fra 20-30 kr per gang mage gange inklusive kaffe*SS*, gæster gratis... jeg går til 1-2 BOM møden om ugen

så er der trænings dager koster normalt 20-40 kr

Så kan jeg fortælle vi var til internationalt event i Køln for en måned siden det ksoter 900 for en weekend så koster det 1789 for bus hotell 4 * hotel mad fra torsdag til mandag.....

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)